6 порад, як зробити ваш блог більш привабливим

576

? Стаття, в основному, для маркетологів і контент-менеджерів

Всім привіт! Сьогодні з’явилося непереборне бажання поділитися з вами думками з приводу того, як зробити ваш блог або сайт більш цінним і привабливим для відвідувачів. Відповідь “Мати багато унікального контенту” очевидний і це досить обґрунтовано: велика кількість контенту приваблює відвідувачів і змушує посилатися на вас. Але проблемним є інше питання: “А де, власне, взяти цей контент?” Якщо дотримуватися цих порад, що будуть наведені в статті, то з більшою ймовірністю у вас все буде в шоколаді.

Будьте новинним ресурсом

Новини завжди привертають увагу відвідувача. Також, будучи першим, хто висвітлив те чи інше подія, на вас будуть посилатися інші новинні ресурси, а потім прості сайти і блоги.

Описувати чужі події добре, але куди краще самому створювати новини. У цьому випадку ви будете джерелом новин. Чіпкі заголовки і осудна зміст творять чудеса. До того ж у майбутньому за вами буде стежити в очікуванні нових сенсацій.

Накопичуйте цікаві дані

У вас є доступ до таких даних, які будуть цікаві широкій публіці? Чи, може, ви маєте службовий доступ до інформації про ринок? Постарайтеся надати вашу інформацію як можна більш цікавим для відвідувача. Проведіть аналіз і візуалізуйте сухі дані. Чим успішніше ви це зробите, тим більше уваги і посилань ви залучите.

Публікуйте чужі дані або дослідження

У вас немає доступу до цікавої інформації? Немає приводу для занепокоєння! Не завжди цей доступ і потрібен. В мережі є повно джерел інформації. Ви можете запозичити її (тільки законно), обміняти на свої дані або, в крайньому випадку, купити.

Социализируйте свою нішу

Web зараз в моді. Не пропустіть свій шанс отримати UGC (User Generated Content – Створений Користувачами Контент). Далеко не всі ніші соціалізовані, та й до того ж вам не потрібно гнатися за популярністю Facebook, Digg, Reddit і тому подібних соціальних мереж. Займайтеся своєю справою в своїй ніші.

Рекомендую до прочитання: Вибираємо двигун для блогу

Будьте спірним

Багато брендів цілком обґрунтовано бояться бути спірними. Але навіть з спірності можна винести певну вигоду. Опублікуйте на своєму сайті/блозі статтю на популярну тематику, в якій опишіть різні точки зору, навіть самі божевільні, на освітлюваний предмет. За бажанням, в кінці ви можете прийняти ту або іншу сторону. Користувач, який побачив що хтось намагається оскаржити його переконання обов’язково захоче переконати всіх і викличе жарку дискусію. А адже це саме те, що вам потрібно!

Спостерігайте за вашої середовищем

У вашій ніші вже є натовпу конкурентів? Не біда. Займіть позицію оглядача – своєрідного фільтра галузі. Використовуйте матеріали, які викликали найбільший резонанс, висловлюйте свою думку і давайте свої рецензії. Користувачеві завжди простіше почитати всі матеріали в одному місці. До того ж ви пропонуєте свою думку з цього предмету. Станьте кращим браузером ніші!

Імхо

Який з цих способів краще застосовувати? На мій погляд, краще всього взяти потроху від кожного. Займати позицію браузера зручно при заповнювання ніші (наприклад SEO). У цьому випадку буде логічним ще й соціалізувати (коментування, додати форум або чат) ваш проект для того, щоб користувачі могли виявити свою думку. Також дуже розумним буде публікація тих самих спірних матеріалів. Ну і новини теж не будуть зайвими.

Спасибі за увагу, всім удачі!
TEXT.RU - 100.00%

Попередня статтяYouTube розкрутка
Наступна статтяStocard 8.46.0