8 причин, чому tesla обійшла всіх автовиробників. Одна з-ілон маск

19

На момент написання даного матеріалу tesla не просто є найдорожчою компанією, яка виробляє електрокари, — за рівнем капіталізації вона вже відчутно обігнала традиційних автовиробників в особі концернів toyota і volkswagen. За даними yahoo! finance на кінець серпня 2021 року, всі акції tesla скопом коштують майже 705 мільярдів доларів, і за цим показником бренд знаходиться на 8 місці в світі в загальному рейтингу. Ніхто, хто виробляє транспортні засоби, ще не забирався так високо. Капіталізація тієї ж toyota на даний момент-трохи більше 244 мільярда доларів. Лише третина від акцій tesla.

Динаміка зростання вартості акцій компанії tesla на міжнародній біржі nasdaq

Так, з приголомшливим успіхом tesla сперечатися практично марно. У недалекому минулому багато хто ще міркував про адекватність ілона маска, беззмінного керівника компанії, а сьогодні в планах бренду — виробництво 20 мільйонів електрокарів на рік (якщо що, це в два рази більше, ніж робить toyota). Цікаво, як tesla вдалося злетіти настільки високо. У цьому є як заслуги ілона маска, так і невиразні дії інших автомобільних виробників, які занадто довго чинили опір електричному майбутньому транспортної промисловості. Саме про це і піде мова далі.

Ілон маск — одна з найбільш харизматичних особистостей у світі

Сьогодні досить складно вказати на когось ще більш харизматичного, ніж ілон маск. Геній, мільярдер, філантроп — саме з нього в marvel головного героя фільму «залізна людина» малювали. Колись більш значущою фігурою в розвитку світу вважали стіва джобса, але сьогодні на перше місце абсолютно будь-хто цікавиться ставить саме лідера компанії tesla. Втім, його успіх не обмежується тільки цією компанією-дослідження космічних просторів разом зі spacex дивує не менше. Що вже говорити про paypal. Цікавий, надихаючий, неординарний — тільки цього йому вже достатньо, щоб привертати увагу і інвестиції.

сперечатися з харизмою ілона маска сьогодні практично марно | belta

У роботі компанії tesla ілон маск не терпить компромісів

У цьому сенсі ілон маск також дуже сильно схожий на стіва джобса. Apple ніколи не задовольнялася напівзаходами і далеко не один раз випускала продукти, які перевертали індустрію, без міркувань про їх фінальну вартість. У tesla йдуть по точно такому ж шляху-компанія ставить мету і домагається її, незважаючи на численні труднощі. Взяти хоча б її політику щодо нульових викидів-tesla жодного разу не відмовилася від неї на догоду більш простого шляху. Компанія навіть не заводила партнерів зі світу двигунів внутрішнього згоряння. А ще вона не гралася з гібридами і незмінно використовувала поновлювані джерела енергії на своїх фабриках.

Для автомобільних компаній важливо чітко планувати майбутнє

Конкретне планування майбутнього важливо для будь-якої сучасної компанії. Втім, через велику кількість технологічних рішень, складних міжнародних взаємозв’язків і тривалого часу розробки кінцевого продукту автовиробники в цьому плані здаються найбільш вразливими. Ілон маск спочатку планував зробити найбільшу сучасну автомобільну компанію і не зраджував своїм планам. Більш того, йому вдалося показати світу, що зробити гідний уваги транспортний засіб можна навіть без двигуна внутрішнього згоряння. Більш того, таке авто ще й буде більш швидким, комфортним, а також зручним.

Електрокари tesla здаються найбільш бажаними для користувачів

Пропоную повернутися в 2010 рік. Приблизно в цей час з конвеєрів почали сходити перші сучасні серійні електромобілі (привіт, nissan leaf), а також гібриди з можливістю зарядки (актуальний для того часу варіант — toyota prius). У тодішніх моделей була вкрай обмежена максимальна дальність ходу (у nissan leaf — трохи більше 100 кілометрів). Та й позиціонування на ринку у них було суто бюджетне. Вони економили кошти споживачів, але дарувати їм якісь особливі емоції не збиралися. Tesla ж відразу почала робити люксові електрокари-вони s. 3. X. Y., і все тут.

Tesla не побоялася пірнути в створення електрокарів з головою

Більшість автомобільних компаній не бачило майбутнього в створенні електрокарів. Відмова від двигунів внутрішнього згоряння здавався їм чимось настільки далеким, що навіть страшно ставало. Саме тому вони починали з тих же toyota prius і nissan leaf, які потрібні були лише для первісної обкатки технологій. Втім, у tesla завжди була абсолютно інша думка. Більш того, для того, щоб максимально швидко створити необхідну для електрокарів інфраструктуру, ілон маск відкрив світу безкоштовний доступ до всіх своїх патентів. Так він додатково стимулював створення нового ринку. І адже вийшло!

звичайно, великою гордістю tesla є не тільки електромобілі, але і високошвидкісні зарядки для них / motorbiscuit

Tesla створила свій власний ланцюжок поставок компонентів

Важливо розуміти, як працюють багато сучасних автомобільні виробники і компанії, що функціонують в інших промислових сегментах. Багато з них віддають більшість компонентів своїх продуктів на аутсорсинг, а самі фактично займаються великовузловим складанням. Tesla пішла по абсолютно іншому шляху. Завдяки харизмі та іншим лідерським якостям ілона маска вона залучила достатньо інвестицій, щоб контролювати практично весь ланцюжок поставок від «а» і до «я». Купуючи будь-який варіант з лінійки model, новоспечений власник отримує продукт, створений tesla, а не кимось іншим.

Tesla навчилася переманювати кращі уми з усього світу

Є дуже багато потенційних факторів, чому компанії tesla вдається порівняно просто залучати топових фахівців з різних країн світу. Втім, основних всього пара. По-перше, не можна скидати з рахунків особистість ілона маска, яка приваблює топів з різних куточків світу взяти участь у всесвітньому транспортному перевороті. По-друге, важливо розуміти, що tesla-єдина автомобільна компанія, яка базується в кремнієвій долині. Це-розташований в каліфорнії рай для стартапів і фахівців найвищого рівня з незмінною часткою нестримного технологічного ентузіазму.

На задньому плані — один з численних офісів tesla | ursus

Tesla поставила на вибуховий ріст і тільки виграла від цього

Сьогодні вкрай складно увірватися в нову для себе галузь і зайняти там хоч скільки-те значиму нішу. Тому традиційний шлях більшості компаній-неквапливо-планомірний розвиток від дуже скромних оборотів і далі. Втім, у tesla був зовсім інший вектор розвитку — на це недвозначно натякають хоча б тільки її «гігафабрики», на яких ведеться виробництво акумуляторів. Так, різке вливання великих грошових сум-вкрай ризиковане заняття. Проте саме воно може привести до тих успіхів, якими сьогодні може похвалитися компанія tesla. Настільки вибуховому зростанню можна тільки позаздрити.