Apple не змогла домовитися з китайськими catl і byd про виробництво акумуляторів для своїх електромобілів

30

Компанія apple змушена практично повністю призупинити переговори з китайськими catl і byd з приводу виробництва акумуляторів для електромобілів під» яблучним ” брендом. Компанії з кнр відмовилися набирати команди і будувати заводи на території сша, які б ексклюзивно обслуговували потреби apple.

Iphonehacks.com

Як повідомляє reuters з посиланням на джерела в галузі, протягом останніх двох місяців виробники поінформували apple про те, що не готові працювати згідно з пред’явленими компанією вимогам. Проте сама apple не залишає спроб відновити переговори хоча б з одним з них.

Вважається, що catl і byd сильніше своїх суперників досягли успіху в розробці відносно недорогих літій-залізо-фосфатних акумуляторів (lfp). Раніше джерела повідомляли, що apple цікавиться саме цією технологією для акб своїх електромобілів.

Catl є найбільшим в світі виробником акумуляторів для електротранспорту і не поспішає будувати завод в сша, за деякими даними — через політичні тертя між вашингтоном і пекіном. Крім того, китайський виробник визнав неможливим створювати команду для розробки продукції спеціально для apple через труднощі з пошуком кваліфікованого персоналу. Byd, вже має завод з випуску lfp-акумуляторів в каліфорнії, відмовилася будувати новий завод і теж не стала формувати команду, яка обслуговує інтереси виключно apple.

Після припинення переговорів apple вирішила спробувати щастя в японії, направивши туди своїх емісарів минулого місяця. Однією з компаній, на які вона розраховує, є panasonic. Раніше джерела повідомляли, що apple готувалася представити електромобіль до 2024 року. Перерва в переговорах невдало збігається за часом з озвученим наміром президента сша джо байдена (joe biden) зробити сша локомотивом виробництва електромобілів. Очікується, що половина всіх машин, проданих в 2030 році, будуть на електричній тязі.

Будь-які зволікання із забезпеченням поставок акумуляторів будуть і далі гальмувати розвиток автомобільного проекту apple, особливо після того, як його колишній керівник дуг філд (doug field) вирішив повернутися в ford. Крім того, про бажання використовувати виробничі потужності catl за межами китаю заявила і tesla, вже купує у компанії lfp-акумулятори для машин model 3 і model y.

Відомо, що catl і byd використовують особливий варіант упаковки автомобільних акумуляторів, що дозволяє поліпшити продуктивність lfp. Без цього lfp-модулі зазвичай набагато менш ємні і забезпечують менший запас ходу електромобіля, ніж літієві варіанти, що використовують кобальт і нікель.