Розробники з people can fly вирішили трохи спуститися з небес на землю і переглянути свій підхід до виробництва відеоігор. Якщо коротко, то починаючи з 2024 року студія переходить на новий формат діяльності: крім високобюджетних проектів колектив має намір створювати і так звані aa-ігри. Під цю класифікацію потрапляють ігри з менш високим бюджетом, більш скромним масштабом і більш прийнятними термінами виробництва. Строго кажучи, нещодавні outriders є яскравим прикладом гри aa.
Як пояснює керівництво people can fly, справа в бажанні урізноманітнити своє портфоліо, не пожертвувавши при цьому якістю кінцевих продуктів. Щоб здійснити задум, people can fly збирається співпрацювати зі сторонніми студіями і розширювати свій власний бізнес за допомогою придбання нових колективів.
Поки що ж зменшувати темпи випуску високобюджетних проектів people can fly не збирається, та й не може: вже є договори на виробництво великих ігор для square enix і take-two interactive.