Безкоштовні фолловери

558

 

Просування твіттера

1. Чим гарний Твіттер?

Це реально безкоштовне засіб для реклами та безкоштовне засіб отримання трафіку на свій сайт. Єдине, що від вас потрібно, це знайти цільову аудиторію, яка буде читати вас, (взаємних фоловерів) і сподобатися їй. Так, не сперечаюся, завдання не з легких, але це лише з самого початку, потім все піде як по маслу. Твіттер тим і хороший, що можна дуже швидко знайти однодумців і сформувати досить широкий список послідовників, як висловлюються твіттеряни, набрати фоловерів. Робиться це все, як вручну, так і за допомогою спеціальних програм для массфолловинга, про одну з яких я писав нещодавно. Так само, за допомогою твіттера можна не лише рекламувати свої послуги або товари і отримувати трафік на сайт, а і за певну плату постити чужі рекламні повідомлення. Ну і ще величезний плюс, що не потрібно розписувати великі тексти, все робиться за допомогою коротких текстових повідомлень, не більше 140 символів.

2. Способи використання Твіттера

  • Продають посилання, як своїх товарів, так і за партнерськими програмами

    1 Продають посилання, як своїх товарів, так і за партнерськими програмами
  • Залучення відвідувачів і клієнтів на свій сайт

    1 Залучення відвідувачів і клієнтів на свій сайт
  • Розкрутка свого бренду в процесі спілкування в мережі

    1 Розкрутка свого бренду в процесі спілкування в мережі

3. Про що писати в Твіттері

Твіттер – це в першу чергу спілкування. Ви можете писати свої думки, ділитися враженнями з фоловерами від переглянутих фільмів чи передач, обговорювати події, що відбуваються в світі або спортивні заходи. Та все, що завгодно. Головне – це не повинно бути пішло, не повинно ображати кого-небудь з ваших фоловерів, ну і звичайно, ні кому не цікаво (крім мами), що ви робите в даний момент часу (їсте, йдете в туалет або спати ..). Намагайтеся писати без помилок і без мата, не показуйте свою безграмотність, це ще ні кому не приносило успіху. Так само в твіттері існує можливість зробити ретвіт. Це, якщо вам сподобався твіт людину, яку ви читаєте, за допомогою спеціальної кнопочки можна поділитися цим повідомленням з вашими фоловерів. В цьому є свій плюс, людина, повідомлення якого ви ретвітнули, бачить це і надалі може ретвітнути і вас, ніж прорекламує вас серед своїх фоловерів.

Існує безліч думок, про що можна і про що не варто писати в твіттер. Я не буду перераховувати по пунктах, а спробую сформувати основну думку. Перш за все, треба писати про те, в чому сам добре розбираєшся. Не треба писати на модну в даний момент часу, тему, тільки для того, що б привернути до себе увагу, люди моментально викуплять вас і перестануть читати. Пишіть твіти на ту тематику, в якій ви добре розбираєтеся. Тим самим ви завоюєте до себе довіру з боку фоловерів і вас будуть знати, як професіонала в певній галузі. У майбутньому до вас можуть звернутися за консультацією люди, які читають вас (фоловерів). Ви завжди зможете дати безкоштовний, короткий відповідь в твіттері, а вже більш детальну консультацію за певну плату. Це є відмінним способом монетизації твіттера і одночасно підвищення свого статусу, як професіонала в очах твіттерян. Так само ви можете давати посилання з короткими поясненнями на статті у вашому блозі, на ваш сайт, тим самим рекламуючи їх і залучаючи на них читачів. Фоловерів у свою чергу переймуться до вас довірою, будуть знати, що ви даєте посилання на цікаві та корисні ресурси. Ще в твіттері можна постити, не зловживаючи кількістю, різні цитати відомих людей, афоризми, анекдоти, цікаві факти і взагалі корисні речі. При просуванні вашого бренду, товарів або послуг дуже важливо, крім реклами писати трохи про себе і своєму підприємстві, так сказати олюднювати вашу новинну стрічку, показувати читачам, що ви такий же, як і вони, людина.

Що стосується партнерських програм з монетизації твіттера, то тут рекомендую робити наступним чином. Наприклад, ви зареєструвалися на сайті, який пропонує за певну суму грошей постити повідомлення у вашій стрічці новин та плюс до цього просить залучати до себе ваших читачів та друзів з допомогою, так званої, реферального посилання або партнерської коду. За кожного залученого клієнта вам будуть нараховувати додаткові гроші 10% або більше, по-різному. Ви, що б отримати з цього максимальну вигоду, напишіть невеликий пост в своєму блозі, на тему цієї партнерської програми, опишіть її гідності і додайте в тексті посилання на неї з вашим кодом, а вже посилання цієї статті постите в твіттері. Цим ви залучите додаткових відвідувачів до себе на сайт не тільки з твіттера.

4. Основні ідеї отримання фоловерів і просування твіттера

  • Використовуйте своє фото при оформленні особистої сторінки твіттера, а так само фонове

    1 Використовуйте своє фото при оформленні особистої сторінки твіттера, а так само фонове

    зображення, найбільш чітко формує уявлення про вас або ваш бренд.

    1 зображення, найбільш чітко формує уявлення про вас або ваш бренд.
  • Грамотно вибирайте ID при створенні твіттера. Вибирайте короткий, запам’ятовується

    1 Грамотно вибирайте ID при створенні твіттера. Вибирайте короткий, запам’ятовується

    ім’я яке найбільш чітко асоціюється з вами і вашою діяльністю.

    1 ім’я яке найбільш чітко асоціюється з вами і вашою діяльністю.
  • У відображенні вашого профілю ставте посилання на рекламований вами сайт або блог.

    1 У відображенні вашого профілю ставте посилання на рекламований вами сайт або блог.
  • Ставте посилання на свій твіттер з інших ваших акаунтів соціальних мереж, з

    1 Ставте посилання на свій твіттер з інших ваших акаунтів соціальних мереж, з

    сторінок блогу сайту і т. д.

    1 сторінок блогу сайту і т. д.
  • Ведіть свій твіттер від імені реального людини, а не назви фірми або бренду.

    1 Ведіть свій твіттер від імені реального людини, а не назви фірми або бренду.

    Тобто пишіть в імені облікового запису Іван Іванов, а вже в профілі додаєте, директор

    1 Тобто пишіть в імені облікового запису Іван Іванов, а вже в профілі додаєте, директор

    такої-то фірми з продажу того-то.

    1 такої-то фірми з продажу того-то.
  • Використовуйте хеш-теги при написанні постів. Не використовуйте на один твіт більше

    1 Використовуйте хеш-теги при написанні постів. Не використовуйте на один твіт більше

    3 (трьох) хеш-тегів.

    1 3 (трьох) хеш-тегів.
  • Спілкуйтеся з людьми, у яких спільні з вами інтереси.

    1 Спілкуйтеся з людьми, у яких спільні з вами інтереси.
  • Слідуйте за людьми з вашої тематики і ретвитьте їх твіти. Вас помітять і будуть

    1 Слідуйте за людьми з вашої тематики і ретвитьте їх твіти. Вас помітять і будуть

    ретвитеть взаємно.

    1 ретвитеть взаємно.
  • Використовуйте сервіси для автоматичного планування і постінга твітів.

    1 Використовуйте сервіси для автоматичного планування і постінга твітів.
  • Пропонуйте своїм фоловерам знижки та акції на ваші товари або послуги.

    1 Пропонуйте своїм фоловерам знижки та акції на ваші товари або послуги.
  • Залишайте адресу вашого твіттер-аккаунта на візитках, в рекламних роликах,

    1 Залишайте адресу вашого твіттер-аккаунта на візитках, в рекламних роликах,

    на флаєрах.

    1 на флаєрах.
  • Пишіть якісні та корисні статті, постите посилання на них в твіттері

    1 Пишіть якісні та корисні статті, постите посилання на них в твіттері

    з хеш-тегом #RT або ретвіт.

    1 з хеш-тегом #RT або ретвіт.

5. Ну і тепер основні моменти просування в твіттері по кроках:

  • Фолловьте цільову аудиторію за ключовими словами з вашої тематики

    1 Фолловьте цільову аудиторію за ключовими словами з вашої тематики
  • Додавайте всіх тих, хто додав вас (звичайно ж, крім ботів)

    1 Додавайте всіх тих, хто додав вас (звичайно ж, крім ботів)
  • Анфолловим тих, хто не зафолловил вас після пункту 1 (приблизно через 3-4 дні)

    1 Анфолловим тих, хто не зафолловил вас після пункту 1 (приблизно через 3-4 дні)
  • Проявляйте активність, обмінюйтеся думками і цікавими фактами

    1 Проявляйте активність, обмінюйтеся думками і цікавими фактами
  • Постійно повторюйте перші 4 пункту

    1 Постійно повторюйте перші 4 пункту
  • Відповідайте всім, хто до вас звертається

    1 Відповідайте всім, хто до вас звертається
  • Не продавайте постійно що-небудь, спілкуйтеся з людьми періодично

    1 Не продавайте постійно що-небудь, спілкуйтеся з людьми періодично
  • Не чекайте, поки вам напишуть, зробіть перший крок

    1 Не чекайте, поки вам напишуть, зробіть перший крок
  • Вибирайте пароль складніше, не 1234.. Слідкуйте за безпекою.

    1 Вибирайте пароль складніше, не 1234.. Слідкуйте за безпекою.
  • Не зупиняйтеся на досягнутому !

    1 Не зупиняйтеся на досягнутому !

    1

    [stextbox id=”download” caption=”Безкоштовна книга”]

    Як бонус пропоную скачати невелику, але дуже корисну книгу “Tweetter-копірайтинг”

    Безкоштовна книга “Tweetter копірайтинг”

    [/stextbox]

    Велике прохання оцінювати статтю, натиснувши на зірочки, які знаходяться трохи нижче. Спасибі!

Попередня статтяTwidium – сервіс для массфолловинга
Наступна статтяNeraqemuemulator 1.0