Біржі посилань: чи варто від них відмовлятися?

170

Всім привіт! Як показує практика, останнім часом посилальна маса не так активно впливає на просування сайтів в Інтернеті. Але як би там не було, а повністю відмовлятися від зовнішніх посилань ви не повинні, оскільки вони відіграють одну з найважливіших ролей у розвитку вашого ресурсу.

Якщо раніше поступове нарощування вхідних посилань на сайт було вигідніше всього через певні біржі, то зараз їх популярність вельми сумнівна. Адже основну роль зворотніх посилань для пошукових систем відіграє те, наскільки вони якісні і відповідають тематиці сайту, а також інформація, де знаходяться самі.

Варто зазначити, що біржі посилань в Інтернеті порівняно довго. Самі вони представляють спеціалізовані сервіси, які виступають простими посередниками між тими, хто продає посилання, і тими, хто їх купує. Наприклад сервіс SAPE.RU. Стаття: Просування ресурсів з системою SAPE

Завдяки автоматизації таких бірж сам процес купівлі-продажу істотно спрощується. Щоб здійснити продаж, досить встановити на своєму сайті спеціальний код, після чого помістити його на біржі. При цьому не забувайте, що сервіси купівлі-продажу посилань і обміну посиланнями істотно відрізняються один від одного.

Як працює біржа посилань?

Виявляється, все досить просто: вона являє собою повністю автоматизований інтерфейс, який використовується як покупцями, так і продавцями. Причому заробіток надходить в якості відсотка від укладених угод. Зараз в Інтернеті є величезна кількість бірж, функціонал яких, як і принцип роботи, практично нічим не відрізняються. Почитайте статтю: Біржа Mainlink.ru – надійний партнер

Хто і навіщо використовує біржі посилань?

Купівлею посилань на своїй ресурс з інших сайтів займаються веб-майстра. Якщо правильно відібрати сайти для публікації посилань, можна отримати цільовий трафік на свій сайт. При цьому кількість відвідувачів сприятливо позначиться на просуванні сайтів в пошукових системах.

Рекомендую до прочитання: Посилальне ранжування повертається

Займаються продажем посилань оптимізатори, які мають у своєму розпорядженні добре розкручені ресурси. Не так давно для продажу посилань розроблялися спеціальні сайти, але тепер вони неактуальні, оскільки пошуковики перестали їх враховувати при ранжируванні. Тому віддавайте перевагу тільки тим біржам, які мають якісну оптимізацію. До того ж кожне посилання має оточувати тематичний текст. Дана реклама вітається пошуковими системами, і користувачами.

Наостанок варто сказати про те, що занадто активне нарощування посилальної маси може стати причиною бана.