Для чого потрібна e-mail розсилка

5-1-2019

Для чего нужна емаил рассылка
Серед підприємців часто можна зустріти думку, що email – розсилка не працює. Або що це дуже складно, дорого і вимагає спеціальних знань. По суті це прямий канал комунікації між вами і вашими покупцями. Ті клієнти, які прийшли з розсилки, переслідують конкретні цілі. Якщо у вашому листі пропонується знижка на певний вид товарів і покупець по ній пройшов, отже, з більшою часткою ймовірності, він зацікавлений в покупці і пропозиція йому цікаво. Ніхто не стане заходити на сайт через електронну пошту просто так. При наявності серйозної бази передплатників ви можете налагодити спілкування і відправляти різну інформацію: дані про акції і спецпропозиції, опитування, корисні матеріали. Електронна розсилка – це не гра в одні ворота. У відповідь на листи ви можете отримувати від передплатників інформацію про їхні інтереси й переваги. Правильний підхід – розглядати кожного передплатника в якості потенційного покупця. Ваше спілкування не повинно припинятися після завершення першої угоди, інакше все це не має сенсу. Розсилка повинна допомагати мотивувати зареєстрованих користувачів до подальших покупок. Особливо від тих, про які клієнт ще не знає. А ви постійно на увазі і не в останню чергу, саме за рахунок розсилки. Для покупця природно звернутися за покупкою в перевірену компанію, а не шукати щось нове. Якщо, звичайно, досвід співпраці виявився менш вдалим. При правильно побудованій e – mail – стратегії передплатники починають довіряти вашому бренду більше, ніж іншим. А якщо крім простих промо – листів ви забезпечуватимете людини корисною інформацією, наприклад, статтями з вашого блогу, то взагалі вогонь.
Також хочемо вам порекомендувати https://e-mail-rassylka.ru
Для того, щоб користуватися розсилкою, вам знадобиться клієнтська база. Саме на цьому етапі етапі більшість підприємців сегмента e – commerce. Вважається, що зібрати робочу базу самостійно дуже складно, а якщо наймати фахівця зі сторони – дорого. Можна все зробити і самому.
Пообіцяйте знижку на перший або наступний товар в обмін на залишені відвідувачем сайту контактні дані. Можна підігріти ситуацію і зробити пропозицію обмеженим у часі. У розділі реєстрації опублікуйте невелику статтю. В ній потрібно описати ті переваги, які отримують зареєстровані користувачі. Це можуть бути участь в бонусної програмі, накопичувальної системи знижок та інші фішки.