Всім привіт! Для чого замовнику потрібні статті? Дивний з першого погляду питання. Щоб розмістити на сайті. Йдемо далі: що вони дають сайту і яка користь від нього вебмайстру? Поговоримо про начебто очевидний. Сьогодні я буду вашим Кепом.
Вебмастер теж людина і теж хоче їсти. Свої гроші він заробляє в інтернеті з допомогою прибутку з сайтів. А для отримання доходу потрібно:
- Підвищити значимість сайту в рейтингу пошукових систем;
- Підняти кількість відвідувань сайту користувачами Інтернету;
- Залучити цільову аудиторію для продажу товарів або послуг.
Однією з складових частин загальної кампанії щодо розвитку сайту є статті. Але це лише крапля в морі всього процесу просування. Вебмастер бачить всю картину цілком, ви – один сектор. Тому він краще знає які тексти йому потрібні. Цікава стаття чи ні, хороший копірайтер чи поганий – це все суб’єктивно. Машина їде, або ні. Не вирішуйте за замовника, що йому потрібніше, він, можливо, мало розуміє в написанні статей, але відмінно розбирається в механізмі оптимізації.
Замовник може і сам бути автором, який хоче заощадити свій час, перезаказывая тексти своїм менш досвідченим колегам. Можливо, він перепродує контент втридорога. Все це неважливо.
Якими б цілями не керувався замовник, ви повинні зробити саме те, що йому потрібно. Просто дотримуйтесь інструкції в завданні. Кривий ключ? Будь ласка. Сто сорок вісім раз згадати ім’я Мао Цзедуна? Будьте ласкаві.
Вважайте замовників клієнтами вашого бізнесу. По суті, так воно і є.
Уважно читайте технічне завдання. Принцип «чукча не читач» вірний шлях у НС замовника. Якщо щось вас бентежить, поставте запитання. Розумна ініціатива показує зацікавленість в роботі, а це вже дорога в БС.
Рекомендую до прочитання: Унікальність тексту