Для чого потрібні тексти або що рухає замовниками

618

Всім привіт! Для чого замовнику потрібні статті? Дивний з першого погляду питання. Щоб розмістити на сайті. Йдемо далі: що вони дають сайту і яка користь від нього вебмайстру? Поговоримо про начебто очевидний. Сьогодні я буду вашим Кепом.

Вебмастер теж людина і теж хоче їсти. Свої гроші він заробляє в інтернеті з допомогою прибутку з сайтів. А для отримання доходу потрібно:

  • Підвищити значимість сайту в рейтингу пошукових систем;
  • Підняти кількість відвідувань сайту користувачами Інтернету;
  • Залучити цільову аудиторію для продажу товарів або послуг.

Однією з складових частин загальної кампанії щодо розвитку сайту є статті. Але це лише крапля в морі всього процесу просування. Вебмастер бачить всю картину цілком, ви – один сектор. Тому він краще знає які тексти йому потрібні. Цікава стаття чи ні, хороший копірайтер чи поганий – це все суб’єктивно. Машина їде, або ні. Не вирішуйте за замовника, що йому потрібніше, він, можливо, мало розуміє в написанні статей, але відмінно розбирається в механізмі оптимізації.

Замовник може і сам бути автором, який хоче заощадити свій час, перезаказывая тексти своїм менш досвідченим колегам. Можливо, він перепродує контент втридорога. Все це неважливо.

Якими б цілями не керувався замовник, ви повинні зробити саме те, що йому потрібно. Просто дотримуйтесь інструкції в завданні. Кривий ключ? Будь ласка. Сто сорок вісім раз згадати ім’я Мао Цзедуна? Будьте ласкаві.

Вважайте замовників клієнтами вашого бізнесу. По суті, так воно і є.

Уважно читайте технічне завдання. Принцип «чукча не читач» вірний шлях у НС замовника. Якщо щось вас бентежить, поставте запитання. Розумна ініціатива показує зацікавленість в роботі, а це вже дорога в БС.

Рекомендую до прочитання: Унікальність тексту

TEXT.RU - 100.00%

Попередня статтяЕлектромобілі та гібриди зайняли 26% авторинку європейського союзу
Наступна статтяНакрутка лайків ВКонтакте