Для medieval dynasty вийшло оновлення v1.0.0.8

15

всім привіт!

У нас є ще одне оновлення, яке додає багато нових речей.

added:

1.сортування предметів в інвентарі і при обміні / передачі. 2.утримання f або x змінює потреби людей у всій категорії. 3.тепер можна давати ім’я тваринам. 4.доступна прив’язка до миші (на бічні кнопки). 5.додано 40 випадкових місць на карті. 6.налаштування ігрового режиму для запобігання псування впала їжі. 7.невелике тремтіння камери при використанні інструментів або при ударі по об’єктах. 8.додана можливість відключити тремтіння камери в налаштуваннях гри. 9.додана можливість відключити дихання персонажа в налаштуваннях ігрового процесу. 10.додано 69 нових діалогів

fixed:

Змінено спосіб написання досягнень, це, як ми сподіваємося, має знизити ймовірність невдалого запису досягнень, яка перешкодила б отримати будь-яке інше досягнення до перезапуску гри.бурдюк з водою набагато дешевше, ніж звичайний бурдюк.гравець може поговорити з npc після видалення npc з села.деякі випадки, коли неігрові персонажі сплять на півнякі випадки, коли робочі станції працюють самостійнонекі випадки, коли npc встає з лавки і гравець ловить його, щоб поговорити, npc тікає, що він може жити з іншими жінками, не будучи на них заміжня.параметри початкового здоров’я і шкоди не впливають на бандитів.маунт більше не з’являється з землі, коли його закликають або приписують до будівлі.гравець тепер правильно регулює обертання при їзді на віслюку.вага дерев’яного флакона занадто великдерев’яні ворота мали неправильну текстуру.неправильне попередження при розміщенні рибальської хатини на нерівній поверхні.неправильна назва настройки для”корейського” на деяких мовах текст нарізається при врученні подарунка жінкам.іноді відсутня прив’язка клавіші дії размонтірованіянеправильное час закінчення терміну в журналеупавшее молоко при перетворенні в кисле молоко втрачає всю емкостьотображаемое кількість ефектів зілля (витривалість, їжа, вода) невірне освітлення в дверному модулі для житлових будинків.глина взимку виглядає не так.плоди на фруктових деревах не реагували на вітер.зменшено кількість випадків, коли ші не може увійти в будівлю.анімація npc іноді призупиняється, коли вони стоять і дивляться на лавку, стілець або верстак, поки вони, нарешті, не почнуть взаємодіяти.вперті коні, які не виходять зі стайні, хочуть обніматися з іншими кіньми і робити важливі кінні справи, наприклад, обговорювати світове панування.у деяких випадках коні йдуть дуже повільно, а рух лоша не відповідає швидкості його руху.у воріт є неправильне повідомлення при спробі розмістити їх в недоступному местедействіе размонтірованія не призначається жодній клавіші після скидання прив’язки клавіш до значень за замовчуванням.предмети не присвоюються спадкоємцю, коли гравець переходить до спадкоємця після смертіігрок перемикається в позу, що утримує інструмент, навіть якщо був обраний порожній швидкий слотпрерванная анімація переходу викликає дивне заїканняарбалет змінює положення в руках гравця при зупинці під час присідання і прицілівна шкоди від throwing rock не впливає “сила тяжіння”камені, що прикріплюються до риби, коли риба гине.анімація інструменту гравця не переривається при пропуску сезону, що впливають на перевагу шляху npc – вони можуть вибрати довший шлях замість того, щоб проходити через ворота.у деяких випадках бандити літають мертвими(яка зловісна магія тут діяла?) проблеми закінчуються занадто рано.після того, як поле було зруйновано подією, його не можна орати повторно.оранка поля, коли npc збирає ресурси, поверне поле в стан, як якщо б ресурси були тільки що зібрані.npc збирають урожай з полів (додавання в сховище), які гравець вже зібрав.

Покращення алгоритму похитування головою.поліпшення снігу на мостах, сходах і дошках.численні поліпшення в постобробці.тривалість дня була збільшена, а ніч скоротилася.тривалість дня залежить від сезону.ворота тепер відкриваються ширше.ворота тепер можна ставити на дорогах гравця.подальші поліпшення ik тваринніквести тепер можна відстежити (глави не можна відстежити)якщо текст в опціях буде занадто довгим, буде змінна анімація.споряджені або призначені предмети не будуть взяті у гравця в квестах доставки.сортування тепер сортує всі елементи разом без поділу на категоріїобновлена система прив’язки клавіш, тепер можна змінювати прив’язаний ключ для кожної дії.quickslots для деяких розкладок клавіатури тепер необхідно перепризначати вручну в меню прив’язки клавіш.прибрані непарні білі лінії на смугах прокрутки.оптимізація рендерингапереходи анімації коні тепер більш плавні при прискоренні.час, що залишився до мети, тепер не відображається, якщо мета виконана.сезон, що залишилися до завершення квесту, тепер не відображаються, якщо квест виконаний або провалений.частота кадрів за замовчуванням встановлена на 60.покращено прив’язку npc до точок взаємодії.поверніть на місце швидкість анімації і кути від метального каменю змінений на 5 замість 10.німецький оновленпольський оновленоновлений голландськийшведський оновлений

Попередня статтяЗмі: ubisoft піднімає зарплати, щоб зупинити відтік співробітників
Наступна статтяПредставлена фігурка takemikazuchi type – 00f з muv-luv alternative