Facebook втрачає популярність серед підлітків

31

Ще в березні група дослідників підготувала доповідь для внутрішнього користування в facebook. За результатами досліджень, які нещодавно потрапили в руки представників змі, сервіси компанії роками втрачають популярність серед підлітків.

Educationalappstore.com

З’ясувалося, що час, проведений тінейджерами сша в екосистемі facebook, зменшився на 16% в порівнянні з минулим роком, люди старшого віку теж стали проводити в соціальній мережі на 5% менше часу. Більш того, зменшується число нових підлітків, що реєструються в мережі. Також стало відомо, що до 2000 року жителі сша створювали аккаунт в мережі, будучи у віці від 19 до 20 років. За сучасними даними, включення людей в соціальну мережу facebook відбувається набагато пізніше, в 24 роки або 25 років, якщо взагалі відбувається.

Аналіз внутрішньої добірки документів показав, що молоді люди проводять менше часу в соціальній мережі, все менше бажаючих створити аккаунт в facebook серед представників підростаючого покоління, багато з нових акаунтів підлітків є дублікатами, створеними вже наявними користувачами, а самі користувачі генерують все менше постів. При цьому дослідники не можуть дати точної відповіді, чому саме падає популярність сервісів і яким чином можна подолати існуючий тренд.

Bloomberg.com

За словами представника facebook джо осборна (joe osborne), продукти компанії все ще широко використовуються підлітками, але давно реєструється зростання конкуренції з боку сервісів на кшталт snapchat і tiktok.

Facebook почала втрачати популярність серед американських тінейджерів як мінімум з початку 2016 року. Для створення продуктів з фокусом на молодь тоді ж була створена т. Зв. Teens team, зайнята розробкою нових рішень. Проте, за словами майкла саймана (michael sayman), який працював в цій команді з 18 років, «вся компанія намагалася зрозуміти покоління, частиною якого вона не була».

Незважаючи на подібні спроби, статистика показує, що підлітки користуються своїми акаунтами все рідше і менш активно. Дослідження вказує на те, що компанія не називає молодих людей переконливою причиною приєднання до своїх соціальних мереж. У недавньому дослідженні про цілі використання соціальної мережі молодими людьми facebook посіла перше місце тільки в одній категорії « ” отримання інформації про місцеві події та спілкування з людьми в районі».

Також виявилося, що самі підлітки можуть перешкоджати збільшенню кількості користувачів. За даними компанії, вони сильно впливають на інтернет-переваги своїх молодших братів і сестер, які копіюють їх шаблони поведінки, наприклад, — що і як часто викладати в instagram. З втратою інтересу до facebook підлітки можуть позбавити до нього інтересу і наступне покоління.

Відомо, що в серпні tiktok обійшов facebook в порівнянні з результатами за аналогічний період минулого року — він став самим скачуваним додатком соцмереж.