Google Analytics

223

Google Analytics для начинающих

Google Analytics для початківців

Якщо ви не знайомі з Google Analytics , то ця стаття дасть вам загальне уявлення про те, що це таке і чому ви повинні скористатися цим безкоштовним і корисним інструментом .

Що таке Google Analytics?

Google Analytics є особливим сервісом, пропонованим пошуковим гігантом Google, який представляє з себе сайт статистики. Він включає в себе такі важливі елементи, як джерела трафіку і статистику за ключовими словами, які, в свою чергу, допомагають з маркетинговою компанією. Існує дві версії Google Analytics:

  • базова, безкоштовне обслуговування
  • і, так звані, передові служби, які надаються за гроші

Послуги, що надаються за гроші, дозволяють маркетологу побачити ключові слова, які призвели відвідувача на сторінку їхньої компанії, а також кількість переглядів для кожної конкретної веб-сторінки і навіть можна побачити, де знаходяться люди, коли вони знаходяться на сайті. Але ми їх розглядати не будемо, оскільки в даному сервісі предостатньо і безкоштовних функцій.
Google Analytics є потужним інструментом, який маркетологи можуть використовувати для того, щоб визначити, де знаходяться потенційні клієнти і які ключові слова вони шукають. Це, в свою чергу, дозволить їм визначити, які ключевики повинні бути поміщені на сторінки сайту, що просувається, щоб мати кращі результати SEO. Хоча, дана послуга може бути використана будь-якою людиною, Google Analytics насправді призначений для фахівців з маркетингу, які знають, як взяти ці дані і застосувати їх на практиці, для отримання значущих результатів у просуванні сайту.

Навіщо використовувати Google Analytics ?

Але і для початківців SEO оптимізаторів Google Analytics є неймовірно корисним інструментом, для ефективного аналізу даних, які допоможуть зробити більш грамотну внутрішню оптимізацію, що безпосередньо призведе до кращих результатів продажів і придбання нових клієнтів.

  • Одна з корисних функцій дозволяє побачити те, на які конкретно сторінки користувачі приходять на їх сайт. Далі, можна виділити візити, які ведуть до переходів на сторінки конверсії (кошик, форма реєстрації тощо).
  • Фільтри Google Analytics дозволяють користувачам легко розібратися з трафіком і включити у звіт тільки те, що їм потрібно бачити. Наприклад, можна зосередитися на певному типі клієнта на основі цілого ряду різних метрик. Аналітика також дозволяє побачити, які браузери були використані при перегляді сайту, щоб переглянути свої сторінки в них і визначити “кривость” відображення, і своєчасно виправити баги в макеті сайту.
  • Інший корисний набір інструментів є відстеження подій і пересувань по сайту за допомогою візуалізації потоку. Таке відстеження подій дозволяє маркетологам компанії бачити, коли і після чого відвідувачі сайту починають переходити до потрібної сторінки на веб-сайті. Наприклад, можна дізнатися, скільки разів проглядалося відео на сайті і як довго за часом. Google Analytics може відстежувати , скачування файлів і кліків по оголошеннях. Інструменти візуалізації потоку показують шлях клієнта через сайт і сторінки відмови. Аналізуючи сторінку входу, подальші переходи з неї і де врешті-решт залишили відвідувачі сайт, маркетолог може допомогти розробити кращу структуру сторінок, прибрати непотрібне і додати ті елементи, які приведуть відвідувача на цільову сторінку.
  • Одним з найважливіших інструментів, особливо для початківців, є аналіз цільових сторінок, які беруть участь у контекстній рекламі. Тобто відстежувати кількість переходів на ці сторінки кліки з рекламних показів, визначаєте час, проведений користувачем на сторінці. Показник відмов, відсоток людей, які покинули місце звідти. Якщо показник відмов дуже високий на одній з цільових сторінок, пов’язаної з оплатою за клік рекламної кампанії, то ви, як маркетолог можете відповідально заявити, що дана сторінка не призначена для задоволення потреб клієнтів і її треба переробити. Тим самим ви допоможете не витрачати рекламні гроші в пусту, ну і природно натякнути директору, що не погано б за це отримати премію.

Рекомендую до прочитання: Як встановити Google Analytics

Як встановити Google Analytics

Установка Google Analytics, для багатьох, може виявитися лякаючим процесом, особливо якщо веб-майстер, який розробляв веб-сайт не працюють в компанії. Насправді, це досить простий і не вимагає навичок професійних програмістів . Є кілька простих кроків, щоб встановити основні моменти спостереження. Більш складні функції можуть бути налаштовані з плином часу.
Перше, що необхідно зробити, так це отримати доступ до коду сайту. Крім того, потрібно мати працюючий акаунт Google. Наступним кроком Google Analytics почне вас питати, для одного домену або для декількох піддоменів, треба підключати сторонні сервіси типу AdWords і DoubleClick даних. Коли необхідний вибір був зроблений, аналітика генерує код, який потім повинен бути вставлений в ваш веб-сайт, як правило, перед закриваючим тегом HTML.