Google покращив нову систему генерації заголовків сторінок в результатах пошуку і розповів докладніше, як вона працює. Зміни були внесені на основі зворотного зв’язку від фахівців галузі.
Найбільш часто використовувані елементи
Згідно з google, оригінальні теги title тепер використовуються в 87% випадків, а не в 80%, як це було раніше.
Чому не 100%? у google пояснили, що інший текст використовується в тих випадках, якщо елементи title не досить добре описують сторінки. Також, у деяких сторінок теги title порожні, у інших – однакові, у третіх – елементи title і зовсім відсутні. Тому пошуковик сам створює для них заголовки.
У випадку наполовину порожніх тегів title використовуються теги заголовка або інший помітний текст на сторінці. Наприклад:
Вихідний варіант:
| site name
Переписаний варіант:
Product name | site name
Також заголовки title можуть бути застарілими. Це відбувається в тому випадку, якщо інформація на сторінці використовується роками, але в тайтлі вказано певний рік. Наприклад, 2020:
Вихідний варіант:
2020 admissions criteria-university of awesome
Переписаний варіант:
2021 admissions criteria — university of awesome
Приклад невідповідності змісту сторінки:
Вихідний варіант:
Giant stuffed animals, teddy bears, polar bears — site name
Переписаний варіант:
Stuffed animals — site name
Рекомендації
Основні рекомендації для власників сайтів залишаються колишніми: вони викладені в довідковому посібнику. Найголовніше-створювати якісні теги title. Це те, що google використовує найчастіше.
В даний час фахівці пошуку продовжують працювати над поліпшенням цієї системи.