Хештегі – керівництво користувача

550

Що таке Хештег (Hashtag)?

Хештег (від англ. hashtag) – опис змісту. Він допомагає користувачам, які цікавляться певною темою, швидко знаходити повідомлення за тією ж самою темою. Зазвичай хештег – це фраза написана без пробілів (разом) або слово, на початку яких ставиться решітка (#).

Hashtag виглядає приблизно так: #спорт або #Гумор

Хештегі використовують головним чином на сайтах соціальних мереж. Вони набули небувалу популярність у Twitter, в 2010 році. А придуманий цей символ був ще 23 серпня 2007 року Крісом Мессином, який ввів його для спрощення навігації та спілкування. Журналісти почали використовувати хештег #SanDiegoFire, за пропозицією Мессіна, щоб виділяти твіти про серії лісових пожеж в Сан-Дієго. Але тепер ви можете використовувати хештегі і на інших соціальних платформах, таких як Instagram, Facebook, Pinterest, Tumblr, YouTube, Google + та інших сервісах. Далі я розповім, як правильно використовувати хештегі на прикладі Twitter.

Иконки социальных сетей

Як використовувати хештегі – керівництво для початківців

Хештегі вставляються безпосередньо в тексті повідомлення, в будь-якому місці. Якщо ваш хештег містить декілька слів, згрупуйте їх разом. Якщо ви хочете, щоб слова у вашій фразі виділялися, використовуйте великі літери (#ДавайДружить). Великі букви не будуть змінювати результати пошуку, так пошук #ДавайДружить дасть ті ж результати, що і #давайдружить.

Так само, в хэштегах підтримуються числа #11ДрузейОушена. А ось знаки пунктуації не підтримуються, тому коми, крапки, знаки оклику, питальні знаки і апострофи в хэштегах відсутні. Забудьте також про зірочках або будь-яких інших спеціальних символів.

Напевно ви помічали символ @. Майте на увазі, що символ @ призначений зовсім для іншого. При використанні символу @ перед Twitter-ім’ям людини буде означати, що твіт призначений безпосередньо для нього, але хештегом не буде.

Рекомендую до прочитання: Розширений сніппет Google

Спеціального списку встановлених хэштегов немає. Створити новий хештег просто, ставите значка решітки перед словом або фразою, яка на вашу думку відображає зміст повідомлення і ось вже ваше повідомлення побачать не тільки ваші передплатники, але і абсолютно не знайомі люди. Завдяки цьому ви зможете отримувати більше передплатників на свій аккаунт. А якщо цей хештег не був використаний раніше, вітаю, ви винайшли новий хештег!

Як я вже говорив, Twitter є батьківщиною сучасного використання хэштегов, вони більш універсальні, ніж інші на інших сайтах. Хештегі в Twitter в основному використовується для позначення конкретних тем для розмови. У бічній панелі Твіттера знаходиться список найбільш вживаних, на даний момент часу, хэштегов, свого роду ТОП, заснований на всіх останніх твітах.

Список наиболее используемых хэштегов

Приклади використання хэштегов

Крім простого написання ваших твітів, хештегі можуть допомогти вам визначити свій голос при вступі у велике обговорення. Ви можете використовувати кілька хэштегов в одному твіті, але не перестарайтеся. Один до трьох, як правило, прийнятний діапазон.

Ось деякі приклад твіти, який використовує хештегі:

  • Фільм #ПоследнийБойскаут – кращий фільм з Б. Віллісом! #кіно

Цей твіт побачать не тільки ваші читачі, ні ті, хто шукає інформацію про фільм Останній байскаут або просто, цікавляться кіно.

Якщо ви хочете отримувати більше передплатників на свій аккаунт, то використовуйте відповідні хештегі:

  • #ЧитаюВзаимно (#читаювзаимно)
  • #RuFollowBack (#rufollowback)
  • #ВзаиныйФолловинг (#взаимныйфолловинг)

Це тільки приклад, насправді хэштегов величезна кількість, на самі різні теми.

Поради по використанню хэштегов

У Twitter існує список рекомендацій по використанню хэштегов, але ось три ключових ради для всіх користувачів:

  • Будьте конкретні : Якщо ви використовуєте хештег для приєднання до конкретного, тематичним розмови, переконайтеся, що хештег має відношення до вашої теми. Якщо ви говорите про фільм Гравітація, використовуйте #фильмгравитация, замість #гравітація або ще більш великого #кіно. Загальні хештегі або мають кілька смислових є менш ефективними в цьому випадку.
  • Повідомлення повинні бути простими : Повідомлення з хештегів, виглядають як спам, якщо вони використовуються дуже часто. Три хештега має бути максимальним в Твіттері і Facebook, але, приміром в Instagram такої практики не існує (там і по 10-20 вставляють). Так само не варто вживати одне й те ж слово в хэштеге два рази (“# Гравітація відмінний фільм! Всім дивитися #Гравітація”). Це вважається переспам.
  • Дайте вашому повідомлення конкретики : Якщо ваш твіт просто містить анекдот або смішне висловлювання, додайте до неї #гумор #жарт, #прикол”, якщо це цікава новина то тут пишіть #новини #політика, ну і так далі. Ваші читачі завжди будуть мати чітке уявлення, про що ви говорите. А ваше повідомлення отримає більш широке поширення.
  • Попередня статтяЦілі просування сайту
    Наступна статтяПросування сайту в Google