Homepod mini дозволила apple майже подвоїти частку на ринку розумних колонок і дисплеїв

55

За даними дослідницької компанії strategy analytics, amazon продовжує лідирувати на ринку розумних динаміків і екранів з такими пристроями, як echo dot і echo show. У той же час, apple майже подвоїла свою присутність на ринку. Допомогла в цьому компактна і відносно доступна смарт-колонка homepod mini.

Джерело зображення: apple

За оцінками strategy analytics, в третьому кварталі 2021 року apple поставила 4 мільйони розумних колонок, що становить приблизно 10,2% ринку розумних динаміків і дисплеїв. У минулому році частка компанії оцінювалася в 5,9 %. За даними дослідницької компанії, google nest mini був найбільш продаваним пристроєм в цьому сегменті. За ним слідували homepod mini і amazon echo dot четвертого покоління.

Джерело зображення: strategy analytics

Варто відзначити, що в цьому рейтингу apple знаходиться в невигідному становищі, оскільки вона не представлена на ринку розумних екранів. Однак раніше марк гурман (mark gurman) з bloomberg висловлював упевненість в тому, що «яблучна» компанія випустить пристрій, що нагадує збільшений ipad, який буде використовуватися в якості хаба для управління пристроями розумного будинку і зможе конкурувати з amazon echo show 15. Тим не менш, поки це не більше ніж чутки.

Нагадаємо, що homepod mini була представлена в жовтні 2020 року, а в цьому році вийшли її версії версії в жовтому, помаранчевому і синьому кольорах. Вартість пристрою становить $99.

Попередня статтяНоворічна пропозиція: бездротовий робот-пилосос ilife a10s для сухого та вологого прибирання з лазерною навігацією
Наступна статтяЗа 2 місяці процесори intel alder lake подешевшали на 9% – ryzen 5 5600x скинув 1% – 3dcenter