Конверсія сайту

612

Всім привіт! Конверсія сайту, що це взагалі за диво таке і з чим його їдять? Конверсія, конверсія ви не уявляєте взагалі, як часто кажуть це слово і при чому люди, які взагалі не розуміють, що це таке. Вони просто чують таке новомодне слово, яке вже перетворилося навіть в ім’я загальне. Коли ти спілкуєшся з клієнтами і говориш слово конверсія, то людей це бентежить. Їм ріже слух, тому що у багатьох агентствах, де вони спілкувалися з маркетологами, цим словом намагаються апелювати. Там вважають, що це дуже-дуже круто.

Конверсія в інтернет-маркетингу — це відношення числа відвідувачів сайту, виконали на ньому якісь цільові дії. Нормальною вважається конверсія 1%, це означає, що з 100 цільових відвідувачів сайту 1 вчиняє дію, що означає покупку.

Вважаємо конверсію сайту

Давайте ж розберемося, що таке конверсія та насправді слово не таке страшне, як його малюють. Давайте уявимо, що до вас на сайт заходить тисяча осіб і з них заявку залишають сто чоловік. Конверсія вашого сайту буде дорівнює 10%. Як це вважається, ми ділимо на 100 1000 і множимо на 100%. Тобто 100 – це кількість надісланих заявок, ділимо на 1000 – це загальне переходів на лендінгем і множимо на 100%. Ми отримуємо 10% це – конверсія сайту. Конверсія виражається в процентному співвідношенні.

Також, конверсія може виражатися відношенням кількості заявок покупців. Прийшов до вас на сайт 1000 чоловік залишили заявку 100 і купило наприклад, 10. Відповідно, від загальної кількості переходів у нас конверсія саме в кількості покупців 1%, від кількості основних заявок покупців 10%.

Треба вважати конверсію?

Для чого взагалі треба вважати і чи треба нам вважати конверсію? Звичайно ж треба. Наприклад, ми знаємо, що конверсія нашого сайту від загальної кількості відвідувачів до покупців 1%. Середній чек у нас, приміром, 2000 рублів. Значить ми розраховуємо, що 10 покупців з 1000 відвідувань. 2000 рублів множимо на 10 покупок, виходить загальний чек в 20.000 рублів. Щоб залучити 1000 відвідувачів на наш сайт ми витрачаємо, наприклад 5000 рублів. Виходить, що чистими заробляємо 15.000 рублів. Добре? Принаймні в плюсі.

Рекомендую до прочитання: Монетизуємо свій блог

Дивіться далі, якщо ви збільшуєте бюджет, скажімо в 4 рази, тобто не 5.000, а 20.000 рублів у вас бюджет на рекламу, то відвідуваність збільшується в 4 рази, 4.000 осіб у вас буде відвідуваність. З 4000 конверсія у нас виходить 40 покупців, чек – 2.000. 40 множимо на 2.000 це виходить 80.000. Ми заробляємо 80.000 руб, з них ми витратили 20.000 на рекламу. Від 80.000 віднімаємо 20.000, отримуємо 60.000 чистими. Класно? Класно!

У цій статті я розповів вам про саму систему і як вона застосовується. Конверсія може бути за якийсь період, за тиждень, вона може змінюватися, тобто тут дуже багато нюансів, але зараз я вам розповів про ази. Обов’язково вважайте конверсію, обов’язково вважайте середні чеки і буде вам щастя!

Попередня статтяGoogle анонсував запуск “сторінок рекламодавців” для оголошень в пошуку і youtube
Наступна статтяWarhammer 40k: space marine отримала перевидання в steam до 10-річчя – c безкоштовним апгрейдом для оригінальної гри