“ми давно шукали способи повернути його в наші ігри” – arkane studios про стусана в deathloop

29

Arkane studios детально описала процес розробки кращого елемента deathloop-його “потужного” стусана.

Як одна з ігор року з найвищим рейтингом, можна з упевненістю сказати, що в deathloop є що любити. Крім цікавих персонажів, захоплюючого ігрового процесу і тимчасової петлі, дивовижний стусан кольта виділявся серед інших. Гравці відразу ж почали його використовувати і виявили, що це одна з найприємніших атак 2021 року.

Новий пост в блозі playstation під назвою «народження потужного стусана deathloop» був присвячений процесу розробки цього прийому і розкрив більше про те, як він був доданий в гру. Джонатан фоудрал, розробник ігрових систем і продюсер в arkane studios, сказав:

” ми давно шукали способи повернути його в наші ігри. Нам дуже сподобався стусан в dark messiah, але в dishonored в ньому не було реальної необхідності, так як інші системи служили тій же меті».

Обговоривши з ігровим директором дінгою бакабою, який тип удару найкраще, команда “експериментували з різними ударами ногами, такими як низький удар при прицілюванні нижче горизонту і (дуже крутий) удар ногою в повітрі, але цей став марним, коли ми вирішили, що звичайний стусан просто відштовхне npc”.

Жером браун, розробник ігрових систем, додав:

” ми не хотіли, щоб гравець занадто легко позбавлявся від ворогів в бою, тому ми встановили нове правило. Для необізнаних ворогів один стусан змусить їх полетіти, але для знаючих ворогів, один стусан просто виб’є їх з рівноваги. Потім другий стусан, виконаний протягом короткого проміжку часу, змусить ворога полетіти. Нам подобається, що цей стусан також дає стимул для скритності в якості класної” несподіваної “бонусної атаки”.

Браун також виявив, що команда створила систему, яка виявляє, коли npc знаходиться поруч з виступом або ламаним предметом, щоб він міг автоматично втягувати їх, коли їх штовхають. Він сказав:

” ми знали, що ця ігрова система матиме певний комедійний потенціал, але насправді, побачивши її в руках гравців… Це просто абсолютно новий рівень дивовижності для нас».