Реліз diablo ii: resurrected не був ідеальним: гравцям довелося дивитися на повідомлення про помилку сервера в перший день, а деякі продовжують відчувати проблеми до цих пір. Blizzard пояснила їх причину.
Геймери і зараз періодично стикаються з серйозними системними помилками, пов’язаними з роботою серверів. Наприклад, деякі можуть навіть втратити персонажа, якщо дуже «пощастить». Компанія blizzard зізналася, що не була достатньо підготовлена до релізу diablo ii: resurrected і неправильно розрахувала потужності. Оригінальний текст повідомлення у всіх деталях можна почитати тут, ми ж виділимо головне.
Справа в тому, що мережевий код як і раніше базується на базі оригінального. Додатково до цього, інтерес до проекту виявився солідним, а гравці за минулі двадцять років порядно порозумнішали. Крім того, в інтернеті повно гайдів, які підказують оптимальні схеми битв з босами і прокачування, тому навантаження на сервери виявилася більше, ніж передбачалося.
Частина цих проблем на даний момент вирішена: програмістам довелося оптимізувати код, зменшивши кількість звернень до бази даних. Що, зі зрозумілих причин, відбувалося не надто швидко. Надалі blizzard збирається регулювати число геймерів на сервері тим же способом, що і в world of warcraft. Черга. Так, мабуть, рішення проблеми неідеальне, але воно цілком зрозуміло: інтерес до гри в подальшому буде знижуватися, поки не вийде на стабільне «плато». Згодом проблеми підуть самі собою.