Ми не готові! blizzard пояснила мережеві проблеми ремастера diablo ii

51

Реліз diablo ii: resurrected не був ідеальним: гравцям довелося дивитися на повідомлення про помилку сервера в перший день, а деякі продовжують відчувати проблеми до цих пір. Blizzard пояснила їх причину.

Геймери і зараз періодично стикаються з серйозними системними помилками, пов’язаними з роботою серверів. Наприклад, деякі можуть навіть втратити персонажа, якщо дуже «пощастить». Компанія blizzard зізналася, що не була достатньо підготовлена до релізу diablo ii: resurrected і неправильно розрахувала потужності. Оригінальний текст повідомлення у всіх деталях можна почитати тут, ми ж виділимо головне.

Справа в тому, що мережевий код як і раніше базується на базі оригінального. Додатково до цього, інтерес до проекту виявився солідним, а гравці за минулі двадцять років порядно порозумнішали. Крім того, в інтернеті повно гайдів, які підказують оптимальні схеми битв з босами і прокачування, тому навантаження на сервери виявилася більше, ніж передбачалося.

Частина цих проблем на даний момент вирішена: програмістам довелося оптимізувати код, зменшивши кількість звернень до бази даних. Що, зі зрозумілих причин, відбувалося не надто швидко. Надалі blizzard збирається регулювати число геймерів на сервері тим же способом, що і в world of warcraft. Черга. Так, мабуть, рішення проблеми неідеальне, але воно цілком зрозуміло: інтерес до гри в подальшому буде знижуватися, поки не вийде на стабільне «плато». Згодом проблеми підуть самі собою.

Попередня статтяАкторський склад фільму “не час вмирати” висловив щиру подяку деніелу крейгу
Наступна статтяKingston анонсувала твердотільні накопичувачі kc3000 nvme зі швидкістю 7000 мб / с