На телефоні не працює мобільний інтернет. Що потрібно перевірити!?

20

всім доброго часу!

Сьогодні буде невелика коротка замітка, побудована у вигляді покрокової інструкції. Може допомогти в тих випадках, коли на телефоні “раптом” перестав працювати мобільний інтернет… (матеріал актуальний для смартфонів на android).

Важливий момент: якщо ви виїхали за межі великого міста і у вас пропав доступ в інтернет – коли з’явитися можливість, перевірте карту покриття вашого оператора (3g, 4g — є далеко-далеко не в кожному куточку нашої країни!). Можливо, що вам буде потрібно змінити оператора, щоб їздити в “певну область”…

Крім цього, зверніть увагу 📌 на значки на екрані вашого смартфона. Часто вони показують не тільки рівень сигналу, але і причину відсутності інтернету.

📌 крок 1

Найперше дію (і саме банальне 😉 ) — перезавантажте телефон (досить затиснути кнопку включення на 3-7 сек.). Рекомендується завжди і скрізь, але мало хто виконує…

Далі відкрийте 👉 особистий кабінет свого мобільного оператора (це можна зробити з комп’ютера \ в моєму прикладі мегафон) і перевірте два моменти:

  1. скільки витрачено трафіку інтернету – чи не досягнуть межа?
  2. чи вистачає коштів на рахунку / чи пролонгований тариф. 👇

Особистий кабінет мегафона

*

👉 важливо!

Майже у всіх мобільних операторів можна відключити послугу “мобільний інтернет”, і нам потрібно дізнатися чи не сталося це..! робиться це або в особистому кабінеті, або через ussd-запит.

У мегафона , наприклад, досить скористатися ussd-запитом: *105*4*4#, який покаже чи включена послуга. Уточніть команду на офіц. Сайті свого оператора!

*

📌 крок 2

Далі перевірте налаштування телефону: чи включена “передача мобільних даних”. Як правило, досить потягнути на себе (вниз) верхню панельку, щоб дістатися до швидких налаштувань телефону. См. Приклад нижче. 👇

Зрозуміло, якщо передача мобільних даних відключена — інтернет працювати не буде.

До речі, для діагностики рекомендую на час відключити wi-fi мережу (якщо така підключена).

Мобільні дані

Крім цього, в налаштуваннях android (розділ “підключення”) рекомендую перевірити диспетчер сім-карт (особливо, якщо у вас на смартфоні 2 сім-карти). У ньому можна відключити передачу мобільних даних для однієї з сім-карт (іноді телефон за замовчуванням вибирає для передачі даних зовсім не ту сім-карту…). 👇

Диспетчер сім-карт

*

📌 крок 3

У багатьох телефонах (розділ ” підключення / передача моб. Даних”) можна встановити ліміти на трафік інтернету (іноді вони вже встановлені без вас).

Наприклад, у вас за тарифом 5 гб трафіку (і ви встановили собі це значення), а потім витратили — телефон почне блокувати передачу даних!

За замовчуванням, звичайно, телефон видасть повідомлення, що трафік закінчився і тепер стоїть обмеження (однак, таке відбувається не завжди…). Тому, рекомендую перевірити, чи не встановлено подібних лімітів !

Задати ліміт трафіку / / android 10.0

*

📌 крок 4

Якщо у вас на телефоні встановлений антивірус-рекомендую на час його видалити (відключити). Після цього перезавантажити пристрій.

*

📌 крок 5

Спробуйте перевстановити sim-карту в інший слот (якщо у вас їх 2), або в інший свідомо-справний телефон. Працює?

щоб уточнити напевно, вся справа в апараті або sim-карті ).

Вставка sim карти в телефон

***

👉 якщо проблема виникла на” стороні ” sim-карти — зверніться з паспортом в салон свого мобільного оператора для її перевипуску. Послуга в більшості випадків безкоштовна, і номер залишиться той же (правда врахуйте, що після цієї процедури протягом доби-двох можуть не приходити sms-повідомлення! це робиться з метою безпеки).

👉 — то я б перед походом в сервіс порекомендував наступне: