Nissan почала тестувати нову технологію вилучення рідкоземельних металів з електродвигунів

11

Nissan спільно з вченими університету васеда (токіо) з 2017 року розробляла технологію більш ефективного і економічного вилучення рідкоземельних металів з електродвигунів. Тестування технології вже стартувало, а широко застосовуватися вона почне з середини поточного десятиліття.

Джерело: engadget.com

Технологія передбачає нагрів відпрацьованого ресурс електродвигуна до температури 1400 °c, щоб розплавити входять до його складу речовини. Далі додається оксид заліза, завдяки чому відбувається окислення присутніх в сплаві рідкоземельних металів, після чого додається флюс з сполуками бору. Він розділяє суміш на два шари рідини, а рідкісноземельні метали спливають на верхньому шарі, звідки вони легко витягуються.

В ході тестування інженери nissan встановили, що дана технологія дозволяє витягти до 98% необхідних речовин. В даний час автовиробник для досягнення того ж результату виробляє ручне розбирання двигуна, однак це займає приблизно в два рази більше часу. Повноцінне впровадження даного процесу заплановано на середину поточного десятиліття.

Для виробництва електромобілів, сонячних батарей і вітряних турбін критично необхідні 17 елементів, що відносяться до групи рідкоземельних металів. Технології їх переробки виявляються життєво важливими в аспекті екології, оскільки їх видобуток традиційно пов’язана зі збитком навколишньому середовищу.