Аналіз ключових запитів конкурентів
Всім привіт! Сьогодні продовжу оглядати наиполезнейшие сервіси для самостійного просування сайтів в інтернеті. Сервіс аналізу конкурентів SpyWords є, на мій погляд, одним з найбільш корисних, і це правда. Крім своїх функцій, про які я розповім далі, за допомогою нього можна, не ламаючи голову, підібрати найбільш релевантні запити на ваш новий сайт або зібрати більш правильне семантичне ядро до вже існуючого сайту. Все це ви зробите за рахунок аналізу конкурентів у вашій тематиці. Ну а тепер приступимо безпосередньо до самого огляду.
У сервісі SpyWords до неподобства все просто, як і все геніальне. При заході на головну сторінку сайту нам відкриваються 4 вкладки і поле для введення інформації.
- Аналіз конкурентів
- Битва доменів
- Війна доменів
- Розумний підбір запитів
З цим всім добром і будемо далі працювати.
Аналіз конкурентів
Щоб аналізувати ваших конкурентів, їх треба знати “в обличчя”, як говориться. Тут особливо складного нічого немає, заходимо в Яндекс, вводимо в ваш пошук основний ключовий запит і отримуємо список з 10 основних сайтів вашої тематики. Беремо першого сподобався, вводимо його у полі для введення інформації і натискаємо “Відстежити!”. Візьмемо для прикладу “прокат вантажних авто”.
Рекламу пропускаємо і беремо першого з органічної видачі. Результати радують око
Перше, що бачимо – це скільки запитів у конкурента в контекстній рекламі, їх позиції, бюджет і т. п. Далі йдуть самі запити в Яндекс.Директ і тексти оголошень. Тобто вам все на “блюдечку з блакитною облямівкою” пропонують, бери і працюй.
Це стосується контекстної реклами. А далі йде вже органічна видача і порівняння запитів до Яндексу та Google. Ну і звичайно ж кілька основних конкурентів, з якими і можна буде попрацювати в подальшому.
Рекомендую до прочитання: Підбір ключових слів
На цьому етапі ви з легкістю зможете підібрати для свого сайту ключові запити і почати оптимізацію сторінок під них.
До речі, забув сказати, що сам сервіс не безкоштовний, але це того варто. Я рекомендую для російськомовного сегменту інтернету використовувати тариф “Pro”, т. к. основний трафік йде з Яндекса, але це тільки моя думка. Краще всього використовувати сервіс для декількох проектів, тоді він себе окупить на 1000%. Якщо ви початківець seo-оптимізатор і з грошима у вас ще не все добре, то рекомендую купувати з ким-небудь в складчину або спробувати пояснити клієнту, що ця стаття бюджету життєво необхідна для його проекту :).
Щось я відволікся, поїхали далі.
Битва доменів
Після початкового аналізу у нас утворилася пара-трійка основних конкурентів, за допомогою яких ви з легкістю зможете вибрати основні ключові запити, якими користуються всі ваші опоненти, а відповідно, саме вони і приносять основний трафік на сайт. Ця функція є “родзинкою” сервісу аналізу конкурентів SpyWords, т. к. ви можете порівнювати з конкурентами і свій власний сайт теж.
Вибираємо три вподобане посилання, вводимо їх у відповідні віконця і натискаємо “Порівняти!”
Як правило, результати не змушують себе чекати.
Картинка трохи змінилася, але це через зменшення масштабу в Хромі, не звертайте уваги.
Спочатку йде порівняльна таблиця, а далі найцікавіше. Кликабельная діаграма, за допомогою якої, шляхом натискання на пересічні області, можна визначити схожі пошукові запити по всіх трьох доменів, або за якимось двом окремо, і звичайно ж унікальні ключевики по кожному домену окремо.
Після натискання ми отримуємо ось таку докладну “красу”, з якої ви виділяєте найбільш частотні запити і яку можна експортувати в экселевский файл для використання за призначенням.
Рекомендую до прочитання: Оптимізація поведінкових факторів
На мій погляд, так це просто знахідка для SEO оптимізаторів. Далі за списком.
Війна доменів
Тут особливо заморочуватися не будемо, оскільки функціонал такий же, як і в “Битві доменів”, з тією лише різницею, що можна досліджувати до 20 доменів одночасно і це функція доступна тільки в тарифі “Unlim”.
Розумний підбір запитів
Ця функція сервісу буде корисна при початковому складанні семантичного ядра, коли особливих конкурентів немає і порівнювати сайт не з ким. Вводите в полі будь-який запит, який на вашу думку найбільш вам підходить, натисніть “Знайти всі найкращі слова!” і система сама підбере найбільш частотні ключевики для вашого сайту. Причому робить вона це досить не погано, явного “шлаку” не пропускає.
Далі ви можете вибрати цікавлять вас запити і експортувати їх в экселевский файл.
Ну ось, коротенько виклав основний функціонал кращого в рунеті сервісу з аналізу конкурентів – SpyWords. Кому сподобалося, ласкаво просимо на реєстрацію :).