Оновлення Алгоритму Google – mobile-friendly

495

Всім привіт! Нарешті закінчилися Новорічні свята і народ почав потихеньку виходити з “коми”. А тут, наш улюблений Google приготував “подарунок” – реалізував алгоритм, який впливає на мобільну версію пошуку. Тобто він негативно впливає на сайти, які не перетворюються в mobile-friendly сайти (сайти з дружнім інтерфейсом для мобільних пристроїв), вони ж сайти з адаптивним дизайном. З’явилася чергова “головний біль” у власників сайтів, тепер, якщо ваш сайт не оптимізований для мобільного трафіку, ви повинні зробити це пріоритетом на найближчий час і виправити ситуацію. В іншому випадку позиції вашого сайту в пошуковій видачі Гугла різко зменшаться. Google очікує, що 2015 рік буде роком пошуку в мобільному пристрої, в той час як частка десктопного пошуку буде продовжувати знижуватися.

Пройде ваш сайт mobile-friendly тест?

Google застосує дане оновлення алгоритму по всьому світу протягом найближчих декількох тижнів. У своїх все зростаючих зусиллях надання користувачам кращого мобільного пошуку Google створив критерії того, що визначає сайт, як дружній для мобільних пристроїв (mobile-friendly) і забезпечив нас інструментом для тестування сайтів.

Googlebots буде використовувати фактори, перераховані нижче, щоб визначити ступінь адаптивності дизайну сайту.

  • Зміст не повинен бути ширше, ніж на екрані.
  • Посилання не повинні бути розташовані дуже близько один до одного, щоб користувачі з “товстими пальцями” не тицьнули відразу в два посилання :).
  • Текст повинен бути достатньо великим, щоб читати без збільшення.
  • Сайт повинен уникати використання програмного забезпечення для мобільних пристроїв, таких як Flash, тому що Googlebots не може прочитати його вміст.
  • Зміст сайту повинен відповідати екрану пристрою, будь то смартфон або планшет, так щоб була відсутня прокрутки по горизонталі або масштабування.

Щоб переконатися, що ваш сайт проходить тест на mobile-friendly натисніть тут .

Рекомендую до прочитання: Google Мій бізнес – створення сторінки

Сайти, які не пройшли тест і не мають мобільної версії будуть страждати від жахливого зниження своїх позицій в індексі Google (і це не жарт). Сайти, які проходять по всім критеріям відбору Гугла будуть винагороджені збільшенням результатів ранжування, а сайти. Ті сайти, які пройшли тест для мобільних пристроїв, отримають спеціальну позначку в пошуковій видачі, поряд з їх веб-сторінками, яка вказує на їх відповідність оптимізації для мобільних пристроїв (рис.1).

“mobile-friendly” label

рис.1

Звичайно, це вигідно для розробників сайтів та SEO оптимізаторів, які, швидше за все, зазнають відчутний приплив у бізнесі від власників сайтів, які потребують оновлення. 25 відсотків всіх сайтів, приблизно 74600000, побудовані на платформі WordPress.

Для задоволення вищевикладених факторів, розробники програмного забезпечення створили кілька плагінів, які дозволяють сайтів отримувати версію для мобільних пристроїв, проте це варіант швидкого вирішення. Сайти, які повністю перетворені в адаптивний дизайн будуть мати перевагу над сайтами, які з допомогою плагінів отримали мобільну версію.

На додаток до створення інструменту тестування для мобільних пристроїв, Google також додав новий розділ в меню для веб-майстрів – SEO оптимізація для мобільних пристроїв. У ньому міститься огляд помилок юзабіліті, які включають близькість елементів для сенсорних екранів, розмір вмісту, розмір шрифту, налаштування перегляду та ін.

На цьому буду закінчувати. Треба розбиратися з усім цим і починати, в терміновому порядку, адаптувати сайти.

Посилання на офіційне джерело тут

Попередня статтяВодність тексту
Наступна статтяЧистка WordPress