Основні моменти оптимізації сторінок сайту
Оптимізацію контенту на сторінках блогу або сайту можна розділити на дві категорії — це оптимізація тексту та оптимізація зображень. Обидві ці категорії мають свої особливості оптимізації, які потрібно виконувати для успішної самостійної розкручування і просування сайту.
Ця стаття призначена в основному для новачків !!! Ну і собі облегчаю життя в рамках проекту SEO консультації.
Оптимізація тексту ділиться на дві частини — оптимізація заголовка і оптимізація самої статті.
Нюанси оптимізації заголовок (title) сторінок:
Чим ближче до початку title “ключевік”, тим краще.
Нюанси оптимізації самої статті:
- Аналогічно заголовку, на початку статті має бути ключове слово, так як його важливість максимальна, щодо інших слів у тексті.
- Слова, які знаходяться ближче до початку статті, мають більше ваги, ніж ті, які знаходяться ближче до кінця. Але це не потужний фактор.
- У статті необхідно використовувати теги, а саме — h1…h6 і, за бажанням, теги виділення слів. Виділяти можна ключові слова, але я цим не страждаю, т. к. ПС і так прекрасно розуміють, про що йде мова. І, для тих, хто любить наводити красу, пам’ятайте – якщо пошуковий робот побачить, що виділяються більше 20 відсотків всіх слів на документі, то на цій сторінці можуть бути застосовані санкції.
- У заголовку h1 зазвичай використовується пряме входження основного ключевіков, так само, як і в title.
- У заголовку h2 або розбавлене входження, або ще один ключевік з цієї сторінки.
- Відносна щільність, або ж «нудота» ключових слів не повинна перевищувати 5-7 відсотків від загальної кількості слів (зазвичай визначається на око).
- Переконайтеся, що у ваших META-тегах опис (description) та ключові слова (keywords) блогу є відповідні сторінці ключові слова. Google оголосив у 2009 році, що META-теги і опису не впливають на ранжирування Google. Тим не менш, description корисний для користувачів, оскільки він описує те, що викладено на сторінці сайту і може з’являтися у фрагментах пошукової видачі. Keywords заповнюйте двома-трьома словами, просто використовуйте основні з тих, які відносяться до даної сторінки блогу. Виглядають META-теги наступним чином:
Рекомендую до прочитання: Безкоштовна розкрутка сайту + 2 платних способу
Ключові слова (keywords) – дуже важлива ланка в оптимізації сторінки. Без ключевіков ви не отримаєте трафіку з ПС. Коли їх мало – це погано і, коли їх багато – це теж погано. Ось приблизне розташування одного keywords на сторінці сайту або блогу:
- один раз в URL сторінки один раз (якщо це можливо)
- один раз в МЕТА-описі сторінки (description)
- один раз в Title сторінки
- кілька разів за текстом (особливу увагу приділіть заголовків h1-h3)
- один раз у назві файлу зображення Alt тегу
Нюанси оптимізації зображень:
Більш детально про оптимізацію зображень сайту.