Оптимізація контенту блогу

129

Оптимизация контента блога

Основні моменти оптимізації сторінок сайту

Оптимізацію контенту на сторінках блогу або сайту можна розділити на дві категорії — це оптимізація тексту та оптимізація зображень. Обидві ці категорії мають свої особливості оптимізації, які потрібно виконувати для успішної самостійної розкручування і просування сайту.

Ця стаття призначена в основному для новачків !!! Ну і собі облегчаю життя в рамках проекту SEO консультації.

Оптимізація тексту ділиться на дві частини — оптимізація заголовка і оптимізація самої статті.

Нюанси оптимізації заголовок (title) сторінок:

  • Кожне слово в заголовку сторінки (title) має свою важливість для будь-якої пошукової системи. І ця важливість зменшується по мірі того, як у заголовку збільшується кількість слів. Тому, що б заголовок був важливий для пошукового робота, необхідно розміщувати в ньому якомога менше слів. Аналогічна ситуація і з пропозиціями в заголовку.
  • Заголовок повинен містити в собі основне ключове слово статті.
  • По можливості, заголовок треба виконувати в ролі прямої пошукової цитати, за якою, за вашими розрахунками, користувачі пошукової системи будуть знаходити ваш сайт.
  • Перше слово в заголовку обов’язково має бути основним ключовим словом оптимізованної сторінки.
  • Чим ближче до початку title “ключевік”, тим краще.

    Нюанси оптимізації самої статті:

    • Аналогічно заголовку, на початку статті має бути ключове слово, так як його важливість максимальна, щодо інших слів у тексті.
    • Слова, які знаходяться ближче до початку статті, мають більше ваги, ніж ті, які знаходяться ближче до кінця. Але це не потужний фактор.
    • У статті необхідно використовувати теги, а саме — h1…h6 і, за бажанням, теги виділення слів. Виділяти можна ключові слова, але я цим не страждаю, т. к. ПС і так прекрасно розуміють, про що йде мова. І, для тих, хто любить наводити красу, пам’ятайте – якщо пошуковий робот побачить, що виділяються більше 20 відсотків всіх слів на документі, то на цій сторінці можуть бути застосовані санкції.
    • У заголовку h1 зазвичай використовується пряме входження основного ключевіков, так само, як і в title.
    • У заголовку h2 або розбавлене входження, або ще один ключевік з цієї сторінки.
    • Відносна щільність, або ж «нудота» ключових слів не повинна перевищувати 5-7 відсотків від загальної кількості слів (зазвичай визначається на око).
    • Переконайтеся, що у ваших META-тегах опис (description) та ключові слова (keywords) блогу є відповідні сторінці ключові слова. Google оголосив у 2009 році, що META-теги і опису не впливають на ранжирування Google. Тим не менш, description корисний для користувачів, оскільки він описує те, що викладено на сторінці сайту і може з’являтися у фрагментах пошукової видачі. Keywords заповнюйте двома-трьома словами, просто використовуйте основні з тих, які відносяться до даної сторінки блогу. Виглядають META-теги наступним чином:

    Рекомендую до прочитання: Безкоштовна розкрутка сайту + 2 платних способу

    Ключові слова (keywords) – дуже важлива ланка в оптимізації сторінки. Без ключевіков ви не отримаєте трафіку з ПС. Коли їх мало – це погано і, коли їх багато – це теж погано. Ось приблизне розташування одного keywords на сторінці сайту або блогу:

    • один раз в URL сторінки один раз (якщо це можливо)
    • один раз в МЕТА-описі сторінки (description)
    • один раз в Title сторінки
    • кілька разів за текстом (особливу увагу приділіть заголовків h1-h3)
    • один раз у назві файлу зображення Alt тегу

    Нюанси оптимізації зображень:

  • Зображення повинно бути високої якості.
  • Будь-які пошукові системи вітають наявність на сайті одного і того ж зображення з різними розмірами.
  • Для фотографій необхідно використовувати розширення .jpg. Для картинок – .gif .png. (це в основному для краси).
  • Ім’я файлу зображення повинно відповідати картинці, пишемо його транслітом, між словами ставимо нижнє підкреслення (primer_nazvanija_faila_izobrazhenija.jpg).
  • Обов’язково заповнюємо альтернативна назва – Alt зображення. Заповнюється по російськи і пишемо те, що зображено на картинці. Я зазвичай пишу основне ключове слово.
  • Всі зображення повинні зберігатися в окремій папці на хостингу (зазвичай це папка /img).
  • Більш детально про оптимізацію зображень сайту.