Порівняння сервісів Wizard.Sape і SeoPult

644

Всім привіт! У зв’язку з наболіле у всіх питанням про корисність посилань в просуванні, про їх якості, кількості і різних інших властивостях, говорити про це в тисячний раз не бачу сенсу. У кожного оптимізатора свою особисту думку на цю тему і тому, за старою доброю традицією пропоную провести порівняльний аналіз двох посилальних сервісів, Wizard.Sape і SeoPult. На мій погляд, вони є старожилами і передовиками виробництва у всьому різноманітті посилальних бірж і сервісів.

Опис сервісу Wizard.Sape

Біржу посилань Sape не знає тільки, навіть не можу сказати хто її не знає :) . Протягом останніх років 10 величезна кількість вебмайстрів і сеошників використовували її для своїх проектів. Раніше це було місцем придбання орендних посилань, потім, коли Гугл з Яндексом навчилися їх обчислювати на раз-два, туди додали PR.Sape – вічні посилання. Але на цьому вирішили не зупинятися і запустили мега-модуль Візард, який максимально полегшує роботу SEO-фахівців. Він містить у собі весь передовий досвід сучасної SEO-індустрії, чим дуже сильно допомагає в автоматизації рутинних процесів, з якими щодня стикаються сеошників і вебмастера.

Система продвижения сайтов Wizard

Wizard.Sape – система просування сайтів

Зручність та корисність Wizard.Sape полягає в тому, що ви можете вибирати між власними, гнучкими настройками методів просування і, вже вбудованими в систему готовими стандартними методами, розробленими провідними фахівцями в цій області. Як там все працює і, як користуватися розписувати не буду, оскільки ця стаття на іншу тему, та й докладних інструкцій там, хоч відбавляй. Навіть якщо вам лінь читати, то є відео інструкції. Тому, пропоную коротко розглянути основні інструменти Wizard.Sape, які обов’язково знадобляться нам для просування своїх проектів.

Справка - Wizard

Довідка – Wizard

Ще, великим плюсом в Візарді є те, що вони знаходяться на базі Сапи. А це говорить про те, що їм не потрібні всілякі посередники при купівлі посилань. Вони і є біржа. Відповідно, у них однозначно дешевше.

Набір інструментів Wizard.Sape

Як я вже говорив, Wizard.Sape має на борту широкий вибір інструментів, що полегшують роботу SEO-фахівців:

  • Збір ключових слів і виразів для просувається проекту дозволяє з легкістю вибирати найбільш релевантні запити прямо в інтерфейсі сервісу.
  • Вибір сторінок під певні запити. Даний інструмент дозволяє підібрати найбільш підходящі, під ключові запити, сторінки сайту.
  • Дуже корисна, на мій погляд, штука – автоматизована перевірка сторінок на внутрішню оптимізацію по найважливішим параметрам SEO. Дуже корисна фішка для початкуючих оптимізаторів і тих, хто займається самостійним просуванням своїх сайтів.
  • Генератор анкорів посилань. Теж, дуже корисна в господарстві річ. Дозволяє наплодити різноманітних фраз для посилань, щоб максимально убезпечити себе від санкцій за неякісну посилальну масу.
  • Калькулятор вартості просування. Ну, куди ж без цього ;) , оцінити вартість купованих посилань є найважливішим завданням при формуванні загального бюджету на просування сайту.
  • Моніторинг позицій сайту по ключових запитах в таких популярних пошукових системах як Yandex, Google, Rambler, Mail.ru. За допомогою цього інструменту, Wizard.Sape дозволяє стежити в режимі реального часу за позиціями вашого сайту за обраними ключовикам.
  • Завдяки масі налаштувань покупка посилань може вестися як в автоматичному режимі, так і в ручному (що найбільш безпечно).
  • Ще безкоштовний текстовий аналізатор, який зараз, як ніколи актуальним, у зв’язку з фільтрами Баден-Баден і Фред.

Текстовый анализатор сайта

Текстовий аналізатор

Завдяки автоматичному контролю за досягненням результатів просування в Wizard.Sape, ви можете не переживати за перевитрати бюджету. Як тільки ваш проект досягне однієї з обраних цілей, як по ній припиняється робота і гроші не витрачаються. Комісія сервісу становить 10% від витрачених на покупку посилань коштів.

Завдяки прозорій системі звітів ви можете завжди контролювати будь-які процеси, будь то статті витрат, досягнення цілей, відвідуваність сайту і т. п. Якщо у вас виникають запитання в процесі роботи над проектами, то ви завжди можете звернутися до фахівців з Sape за грамотної консультації.

Не мало важливим фактом є і те, що сервіс Wizard.Sape дає гарантію на наступні види послуг:

  • найбільш ефективне витрачання бюджету в процесі досягнення поставлених цілей
  • ретельна перевірка та підбір сторінок для розміщення посилань, згідно параметрам, заявленими веб-майстрами
  • оперативне надання інформації про позиції сайту по просуваються запитам, а так само про актуальні налаштуваннях внутрішньої оптимізації сторінок сайту і т. д.

Рекомендую до прочитання: Головні способи збільшення індексу цитування

Але, як ви самі розумієте, 100% гарантувати вам ніхто не зможе, оскільки тут присутній фактор раптовості з боку ПС, тому постійно тримаєте руку на пульсі і намагайтеся все робити по максимуму в ручному режимі.

Все вищесказане допомагає нам визначитися з покупкою посилань. Про орендні посилання я вже писав вище, їх ми взагалі не розглядаємо. Найбезпечнішими, на мій погляд, є вічні посилання, посилання з соцмереж і крауд-посилання. Якщо з першими двома все більш менш зрозуміло, то на крауд хочу зупинитися і розібрати їх докладніше.

Крауд-посилання від Wizard.Sape

Це мудроване назву насправді ніяких секретних технік в собі не несе. Звичайні посилання, в основному з форумів близької вам тематиці сайтів відгуків і обговорень товарів/послуг. Але є одне “але”, всі ці посилання поширюють живі люди, а не робот. Тому вони максимально органічно вписуються в загальну масу обговорень. Як правило, посилання проставляють не відразу в першому топіку, а через пару-трійку днів після реєстрації і першого коментаря. Тим самим забезпечуючи максимальний захист від видалення коментаря адміністрацією форумів за спам. Гарантія на видалення не дається протягом 7 днів з моменту розміщення цього часу, зазвичай, вистачає з запасом. Якщо ж посилання все-таки видалили, то вам відшкодують, розміщенням нової, в новому місці, тобто ви нічого не втрачаєте. По закінченню 7 днів посилання вважається розміщеною і тільки тоді з вашого облікового запису списується грошик.

До речі про гроші – ціна на 1 крауд-посилання у системі Wizard.Sape дорівнює 60 руб. (якщо бути точніше, то від 60 до 65 руб.) Я ще ніде не зустрічав такої низької ціни.

Порядок розміщення посилань:

  • По вашій заявці, спеціально навчені товариші знаходять в глобальній мережі форуми з обговореннями по вашій темі.
  • Далі, вони ж, реєструються на цьому форумі/сайті/блозі і акуратно вставляють свої “три копійки” в обговорення. Через деякий час можуть ще раз нагадати про себе, як уточнення, але вже з посиланням на ваш ресурс.
  • Зазвичай посилання ставлять на головну сторінку сайту або на ту, що їм подобається. Чому так, скажу далі.
  • На різних форумах/сайтах/блогах застосовуються різноманітні методи приховування посилань від пошукових систем (nofollow, noindex редирект і т. д.). У крауд-посиланнях всі ці посилання вважаються дійсними. Але ви не переживайте, це дуже корисно для різноманітності посилальної маси. Не женіться тільки за відкритими посиланнями. Пам’ятайте – вони за вами спостерігають! ;)
  • Як ще один варіант для розведення, рекомендую дозволити розміщувати неактивні посилання, тобто ті, на які не можна натиснути. Вони теж дуже не погано розуміються пошуковими системами.
  • Зміст проставляння посилань не на просувні сторінки полягає в тому, що звичайні люди не переймаються тим, яку сторінку вказати в засланні і посилаються на вподобану їм сторінку або взагалі на сайт в цілому. Того ж принципу дотримуються і в Сапі, їх виконавці проставляють без посилання системи. На мій погляд, це дуже здорове рішення.

    Стосовно п’ятого пункту можна додати, що в загальній посилальної маси сайту здебільшого присутні посилання з nofollow значенням атрибута rel, а так само, всякого роду інші посилання, які не працюють. Але це тільки на перший погляд, насправді пошуковики навчилися їх розпізнавати і враховувати в ранжуванні сайту. Саме тому представники Сапи так само інструктують виконавців не зациклюватися на майданчиках з відкритими посиланнями. Завдяки крауд-посиланнях, ваша посилальна маса стає максимально схожа на природну і ризик отримання бана прагне до нуля. Останнім часом я займаюся купівлею саме крауд-посилань. Навіть якось про вічні посилання забуваю, хоча вони теж потрібні. Та й середня ціна за вічне заслання від 300 руб., а тут від 60 руб. – є різниця…

    Особисто моя думка, то Wizard.Sape — сервіс заліковий. Sape як були “попереду планети всієї”, так і підтримують себе в цьому стані. Що стосується інших, то вони або безнадійно відстають, або роблять щось схоже, але з великою кількістю налаштувань, ніж намагаються залучити користувачів. Таким сервісом автоматичного просування є ще один учасник нашого огляду – Seopult. Відразу хочу попередити, що Seopult – не біржа, тому в ньому все, що стосується покупки посилань, дорожче. Так само він (Сеопульт) не людина, отже економити з ним не вийде.

    Рекомендую до прочитання: Файл .htaccess

    Опис сервісу Сеопульт (Seopult.ru)

    Як вони самі себе позиціонують, система Seopult – це автоматизована система просування сайтів. Згоден з висловлюванням, що там все автоматизовано, це так. Після реєстрації створюємо проект, тобто вводимо URL сайту, який просувається.

    Система управления проектами в Сеопульт

    Обов’язково треба зайти в Профіль і там вибрати потрібні налаштування. Вибираємо Тип рекламної компанії, у даному випадку нас цікавить “SEO – Просування сайту”, далі йде “Регіон просування”, можна сміливо надати доступ до Яндекс.Метриці або аналітиці Google. Далі нам пропонують встановити джерела отримання посилань. За замовчуванням SeoPult закуповує посилання на чотирьох найбільших посилальних біржах: Sape, TrustLink, Linkfeed, BuyPost + закуповує статті на статейних біржах, посилання з соціальних мереж і контекстно медійні банери для дорогих слів. Дана сукупність бірж забезпечує оптимальну схему просування і безпеку в разі фільтрації, оскільки використовуються різні джерела посилальної маси. І останнє, що можна змінити в профілі, це “Спеціальні налаштування”, не буду вдаватися в подробиці, т. к. це вже тема іншої статті (може і напишу коли-небудь). Загалом, після деякого часу, проведеного на сторінках налаштувань мені видала наступне:

    ustanovka-bjudzheta-seopult-1

    Тобто все, як і заявлено в самому початку – автоматизовано. Не зрозуміло, що і звідки буде братися. Ну і можу сказати, що новачкам розібратися у всіх налаштуваннях буде проблематично, якщо не сказати, що нереально. Тому у них передбачено ще одна функція порівняно безпечного методу відбирання грошей у клієнтів – Персональний менеджер.

    Персональний менеджер – фахівець Системи SeoPult, який працює індивідуально з Вашим сайтом. Персональний помічник, який дає рекомендації по налаштуванню рекламних кампаній (контекст, seo, трафік) у Системі, або може зробити це за вас. Консультує з найбільш ефективним каналам залучення відвідувачів на ваш сайт. В залежності від обраного тарифу надає звіти з аналізом вашого сайту і рекомендаціями для виправлення. Також у вартість входять відповіді на будь-які виникаючі питання і контроль виконання рекомендацій.
    Існує два підходи до роботи з послугою. Ви можете підключити послугу до проекту і періодично (за розробленим планом) отримувати звіти для виконання рекомендацій або ж замовити один з 3 видів аудитів: базовий, просунутий і професійний. Докладніше про види звіту можна почитати на сайті.

    Ну і тепер давайте швиденько пробіжимося за запропонованими пунктами. Першим і основним для порівняння характеристик з Сапою, вибираємо “Природні посилання”, система сама собі щось робить і за підсумком видає наступну інформацію:

    Установка бюджета в системе Сеопульт

    Після того, як ми розібралися з тим, що орендні посилання – це зло вселенського масштабу, тут отримуємо – “Рекомендований бюджет на місяць…”. Ніяких інших варіантів, крім редагування писку слів я не знайшов. Тобто про вибір майданчиків взагалі мова не йде і подивитися, звідки на ваш сайт будуть посилатися не представляється можливим. Саме тому автоматизовані сервіси не підходять для безпечної покупки посилань. Все потрібно робити в ручному режимі. Десь тут ручний режим передбачений, але знайти його мені не вдалося. Мабуть все налаштовано на те, щоб ви зверталися за допомогою до Персонального менеджера. Мені, після майже години колупання з налаштуваннями, вже порядком набридло, це при тому, що я далеко не новачок в СЕО і не вважаю себе криворуким. Тому далі копати не став, тим більше, що пропонований варіант посилань мене взагалі не страивал.

    Щодо інших функцій коротко, т. к. в рамках цього поста обговорюється саме покупка посилань.

    SEO – трафік.

    Просування по трафіку – технологія, що дозволяє покращувати загальну видимість сайту (позиції за всіма ключовими словами) в Яндексі і Google. Працює на залучення зацікавленої аудиторії. Як завжди, купа води, нічого конкретного. Якщо не вірите, то можете почитати більш детальний опис на даній сторінці.

    Наповнення сайту.

    Річ корисна. Але момент спірний є. Пропонують мінімум 2000 знаків за 400 р. Враховуючи те, що середня ціна написання текстів на біржах контенту від 80 грн. за 1000 знаків без пробілів (ЗБП).

    Рекомендую до прочитання: Просування сайту в Google

    Просування статтями

    Просування статтями – розміщення авторських статей з посиланнями на просувний сайт на високоякісних майданчиках. Рекомендується для просування молодих сайтів і конкурентних запитів. Це більш менш скидається на Вічні посилання, але знову ж таки, немає вибору до оплати. Мінімальна сума замовлення 5000 р. Хотілося б бачити, що пропонують за цю суму. Попередній розрахунок показав мені, що на цю суму я отримаю 7 статей з одним посиланням в кожній, це по 700 рублів в середньому за статтю. Реально – дорого. У тому ж GoGetTop можна назбирати гідних майданчиків по 350-400 р., а по 700 р. так взагалі мовчу. І це до оплати, на стадії формування проекту.

    Контент-маркетинг

    Тут вам пропонують розмістити професійно створені матеріали про ваші товари або послуги на сайтах з цільовою аудиторією. Завдяки цьому нам обіцяють миттєвий наплив відвідувачів та його нескінченний потік протягом двох-трьох місяців. Обіцяють, що отримані в результаті цього посилання дуже сподобаються і Яндексу та Google, і позиції будуть рости зі страшною силою. Здається, ось воно, нарешті добралися до родзинки сервісу і ви отримали “чарівний еліксир” для свого сайту, завдяки якому ваш бізнес буде цвісти і пахнути… На радощах вирішив підібрати майданчики під свій проект, СТО в Мінську. І ось тут знову облом:

    Відмінний автомобільний паблік. 950К учасників, хороша активність: коментарі, кулі.

    Формат розміщення:
    Пост на стіні від імені спільноти (1 година в Топі, 24г в стрічці), зовнішні посилання можна
    Репост на стіну спільноти (1 година в Топі, 24г в стрічці), зовнішні посилання можна

    Посилання з ВК – 3300 р. Це за пост у соцмережах!

    Далі більше, публікація в ЗМІ – сайт www.bmwclub.ru, ну ЗМІ та гаразд. Ціна – 21500 р. Це:

    Активне співтовариство автолюбителів, а також прихильників марки BMW.

    Формат розміщення:
    Публікація з згадкою проекту посиланням на сайт проекту

    Далі немає сенсу обурюватися, у різних клієнтів різні фінансові можливості і для кого-то 21500 р. не сума :) .

    Загалом сенс Сеопульта гранично ясний і зрозумілий – взяти грошей з клієнта по максимуму. Якщо у вас є достатньо грошей і немає часу, то можна попрацювати з Сеопультом, але дуже обережно, щоб не нашкодити сайту, по максимуму все робити в ручному режимі з попередньою перевіркою. Посилання не рекомендую купувати у них, т. к. вони дуже низької якості. В ідеалі найняти SEO-фахівця, який зробить ту ж роботу, але значно дешевше і якісніше.

    Висновки

    Що стосується інтерфейсу, зручності роботи з кожної з систем – тут на смак і колір, як говориться. Інтерфейс Seopult перевантажений і зроблений максимально заплутано, щоб новачкам було складніше розібратися і вони зверталися до менеджерів (ІМХО). Мені більше подобається інтерфейс Wizard.Sape, він простіше.

    Создай проект в Sape за 4 шага

    Стосовно додаткових послуг, то вони і там і там в достатку присутні:

    • Персональний менеджер в Sape коштує 3000 р. в Seopult від 3000 р.
    • Технічний і комерційний аналіз сайту в Sape коштує 490 р. в Seopult 3000 рублів – «Базовий аудит», 6000 рублів – «Просунутий аудит», 9000 рублів – «Професійний аудит»
    • Мого улюбленого крауд-маркетингу в Seopult я не знайшов, а от в Sape він мене дуже порадував ціною.

    Ясна річ, що в рамках одного поста не можливо описати всі функції таких монстрів, але основні моменти ми виділили, решта по мірі вивчення, самостійно. У загальному і те і інше – це інструменти і користуватися всім потрібно з розумом. Як мені здається, то Wizard.Sape виглядає значно привабливіше за рахунок своїх безкоштовних фішок (аналізатор тексту), за рахунок того, що це повноцінна біржа і тому цінник нижче, не дорогі крауд-посилання.

    А що ви думаєте з цього приводу? Може є досвід роботи з цими системами? Пропоную ділитися своїми напрацюваннями в коментарях, щоб новачкам було легше розбиратися і робити висновки.

    TEXT.RU - 100.00%

    Попередня статтяGoogle адреси
    Наступна статтяФанати критикують якість ігор з nintendo 64 в розширеній підписці switch online