Пошук ключових слів. Навчіться думати, як ваші клієнти!

150

Що таке ключове слово? Це легко пояснити, але іноді важко зрозуміти початківцям вебмайстрам. Все, що люди набирають в полях пошукових систем є ключовими словами. Пошуковий запит може складатися з одного слова або декількох ключових фраз, сполучених разом. Кожна людина використовує свій метод пошуку, що робить важким для веб-майстрів пошук ключових слів, які зв’яжуть їх веб-сайти з відвідувачами.

Мислити, як ваші клієнти, легше сказати, ніж зробити. Частиною проблеми є самі власники сайтів. Вони знають свій бізнес і ринок, жаргоны і сленг у своїй ніші. Не дивно, що коли справа доходить до дослідження ключових слів, з’ясовуються дуже вузькі поняття про ключових словах. Власник сайту стає найлютішим ворогом самому собі у вивченні інших ідей.

ключевые слова

У процесі дослідження ключових слів ви повинні охопити всі можливі комбінації ключових слів, відомих людині.

Майже гарантовано ви відкриєте для себе нові ключові слова, які ви пропустили в дослідженні кілька тижнів тому. Це говорить про те, що процес вибору ключових слів ніколи не закінчується, або, принаймні, не повинен закінчуватися, поки ви не будете задоволені кількістю відвідувачів на свій сайт.

Так де і як шукати ключові слова?

Для того, щоб знайти кращі ключові слова можна зробити кілька дій. Розглянемо їх нижче.

Мозковий штурм – це коли ви напружуєте мозок, щоб придумати всі можливі варіанти ключових слів, потім доведеться фільтрувати.

Можна використовувати платні інструменти дослідження ключових слів. Це такі ресурси, як Word Tracker, Keyword Discovery, Analyzer. Це дуже потужні інструменти для дослідження ключових слів, але вони можуть бути дуже дорогими.

Також можна використовувати безкоштовні інструменти для дослідження ключових слів. Ви можете отримати доступ до потужного і безкоштовним інструментом добору ключових слів від Google. Правда, Google дає показник за кількістю пошукових запитів замість реальних цифр пошуку.

Рекомендую до прочитання: Білий список замовника (БС)

Ще одна дуже корисна функція Google дозволяє, ввівши адресу веб-сайту ваших конкурентів, дізнатися в лічені секунди ключові слова на їх веб-сторінках.

Процес підбору ключових слів – це мистецтво переходу від великого списку ключових слів до відповідних ключових термінів, які призводять цільових відвідувачів на ваш сайт.