Посилальне ранжування повертається

181

Яндекс повернув посилальне ранжування за комерційним запитам в Москві

Всім привіт! Цікава новина з’явилася нещодавно на просторах рунета. Відключене в 2014 році, в Московському регіоні і для комерційних запитів посилальне ранжування, знову запрацювало. Ясна річ, що багато фахівці в області SEO просування здогадувалися про це, якщо не сказати, що були впевнені, але ось позавчора, офіційним представником Яндекса Катериною Гладких, всі сумніви з цього приводу були остаточно розвіяні.

Під час свого виступу, в рамках Школи вебмайстрів, Катерина сказала, що коли в минулому році відключали посилальне ранжування для комерційних запитів в ряді тематик для Московського регіону, то фахівці Yandex переслідували мети “достукатися” до вебмайстрів та seo-фахівців, напоумити їх, щоб вони закінчували з шаленою покупкою посилань на посилальних біржах. Але, як зазвичай у нас буває, народ забив на заборони і переконання, у зв’язку з цим Яндекс вирішив кардинально підійти до вирішення цього питання і запустив пессимизирующие алгоритми Мінусинськ і новий АГС. Завдяки цьому відпала потреба у відключенні посилання для ряду тематик і все це справа успішно запрацювало, як і раніше. Чесно кажучи, з одного боку “Платони” молодці, що знайшли сміливість визнати помилку. Але з іншого боку, немає слів, щоб висловити обурення, тисячам вебмайстрів тільки й залишається робити, що постійно підлаштовуватися під “сезонні ускладнення” у яші.

Хочу нагадати, що Олександр Садовський власноруч вимкнув облік посилань в ранжируванні комерційних запитів в березні 2014 року. У той час більшість оптимізаторів з упевненістю заявляли, що відключивши посилальне вони не вирішать проблему, а тільки ускладнять роботу ранжирування т. к. за комерційним запитам в Москві є і буде безліч анкорів типу “тут”, “тут”, “прийшовши за посиланням” і т. п.

Так, зовсім нещодавно, в рамках доповіді на що відбулася в Казані SEO Conference 2015, Ігор Бакалов (bakalov.info) повідомив і представив результати експерименту про те, що неактивний посилальне ранжування в Яндексі за комерційним запитам для Москви таки працює.

Рекомендую до прочитання: Просування сайту через зовнішні посилання

Повна версія виступу Катериною Гладких лекція «Погані методи просування сайту», Школа вебмайстрів

Як я розумію, що хоч і включили посилальне ранжування, зроблено це було не з проста. Тепер явно можна буде вирахувати, хто і як купує, купує чи посилання, ну і вирішити, що з ними робити далі. А посилання куплені з сапи або з сміттєвих сайтів все одно користь сайту не приносять, а тільки один шкоду, і не тільки для Яндекса, а і в Гуглі легко можна під “Заходи прийняті вручну” потрапити.

А що ви з цього приводу думаєте? Пропоную обговорити в коментарях.