Магазин статей – зібрання готових текстів, виставлених на продаж. На відміну від поточних замовлень, тут ваша робота ще має знайти свого покупця. Тобто ви пишіть в поті чола, а оплату за свої праці отримаєте невідомо коли. У чому сенс? Розглянемо варіанти, коли писати «про запас» вигідно.
Ви віддаєте перевагу певну тематику, але постійних клієнтів по ній у вас немає. Якщо це не новини та інші швидкопсувні продукти, то вони в будь-якому випадку знайдуть покупця. У вас з’являється можливість писати про те, що хочеться. Буває, що вам прийшла в голову якась ідея і хочеться викласти її на папері – статтю можна виставити на продаж.
Оплата за поточними замовленнями відбувається не завжди. Якщо вебмастер відмовився прийняти роботу з якихось причин, то, виправивши помилки, можна помістити її в магазин. Найцікавіше, що вона може піти по більш високій ціні. «Не було б щастя, та нещастя допомогло».
Раз вже торкнулися підвищення вартості робіт – цінник на продаж статті вам ніхто не завадить виставити свій. Зрозуміло, що дешеві тексти купують швидше. Але спроба – не тортури. Не варто тільки виявляти манію величі і пропонувати товар в десять разів дорожче, ніж ваш звичайний прайс. Будьте розумні.
У словах «фрілансер сам вибирає графік роботи» є певне лукавство. Зв’язавши себе зобов’язаннями по замовленню, виконувати його доводиться точно в обумовлений термін. Зі статтями ви вільні розпоряджатися своїм часом як душі завгодно.
І, нарешті, статті на продаж – це ваша реклама. Потенційний замовник може зовсім не знати про вас і про ваше портфоліо. Куплений ним текст заповнить ці прогалини. Якщо ви пишете добре, то цілком можете розраховувати на регулярні замовлення в межах БС.
Рекомендую до прочитання: Для чого потрібні тексти або що рухає замовниками
На які теми краще писати в магазин статей?
На ті, які вам ближче і знайомі. Є більш популярні тематики: будівництво або медицина, наприклад. Чи варто писати саме з ним? Тільки в тому випадку, якщо ви дійсно в них міркуєте. Конкуренція у них теж величезна. Якщо ви хочете горбатитися все життя за копійки – можете брати демпінгом. Але чи варта така гра свічок?
У вузькоспеціалізованих темах замовника можна чекати довго. Але якщо вистрілить… Мотузки сукати з вдячного покупця будете.
Резюмуючи: теми кожні важливі теми кожні потрібні.
Як оформити статтю для магазину?
Це питання набагато важливіше попереднього. Робіть нормальне опис свого товару. Покупець не має рентгенівським зором і те, що він бачить – має спрацювати на вас.
Пам’ятаєте, ми говорили про СЕО? Пишіть статті згідно з популярними ключовими фразами. Замовники найчастіше орієнтуються саме за ним. Перевіряйте їх частоту сервісами типу Вордстат Яндекса. Особливо добре, якщо вдасться вписати, так звані, комерційні запити: купити (назва товару), ціна (…), оренда (…) і т. д. Це зовсім не правило! Просто майте на увазі.
Додаток: популярні запити – поняття суб’єктивне. В одних тематиках 1000 показів на місяць вже багато, а в інших – немає нічого. Не забувайте про це.
Для прикладу і привід помізкувати
Все, що написано далі не є закликом до дії!
Якось я провів експеримент (просто один раз спробував): купив в магазині Адвего статтю та повторно виставив її на продаж після легкої рихтування.
Перероблений текст пішов у два рази дорожче через пару діб. При цьому 90 % терміну стаття чекала модераторской перевірки. Правки самої роботи були мінімальні – просто вставив ключі в текст і змінив назву та опис.
Рекомендую до прочитання: Копірайтинг та рерайтинг – подібності та відмінності
Хитрощів багато. Кожен автор працює за своїми схемами. Якщо у кого є чим поділитися, ласкаво просимо в коментарі.