Просування сайтів

12-30-2021

 

Якісне просування сайтів. Основні принципи та рекомендації
 

 

Який інструмент інтернет-маркетингу здатний принести максимум трафіку на багатосторінковий сайт? відповідь-пошукові системи.  Середній показник переходів на ресурси з видачі становить 50%. Решта 50% припадають на різні канали. Очевидно, що розкрутка сайту в пошукових системах забезпечує найбільші результати по залученню клієнтів. Вона дає можливість отримувати стабільний трафік. На відміну від контекстних оголошень, пошукове просування сайту не змушує оплачувати кожен перехід відвідувача. Платити за знаходження в топі теж не буде потрібно. Досить один раз грамотно оптимізувати сайт для пошукових систем і підтримувати результати, щоб він стабільно генерував заявки і продажу.

Продвижение сайтов являє собою поліпшення параметрів веб-ресурсу, які роблять його більш привабливим для пошукових систем і користувачів. Сайт краще ранжується, потрапляє на високі позиції в результатах видачі і приводить більше людей. Завдяки seo просуванню сайту, бізнес отримує: зростання кількості заявок і дзвінків, підвищення обсягу продажів, залучення лідів і т.д. Власнику не потрібно оплачувати кожен перехід на ресурс. Трафік з пошуку органічний, зацікавлений і умовно безкоштовний, так як оплата проводиться за опрацювання безпосередньо веб-проекту.

Послуги з просування сайту дають можливість поліпшити його видимість.

Головна мета фахівця з seo просування сайтів залучити людей, а не просто зайняти високі місця. З цієї причини необхідно концентруватися на цільовому трафіку. Це люди, зацікавлені в покупці товару або замовленні послуги. Якщо сайт буде цікавим для них і зручним, вони з великою ймовірністю конвертуються з потенційного клієнта в реального.

Зробити ресурс максимально якісним допоможе всебічна seo розкрутка сайту в пошуку. З цієї причини до робіт залучаються різні експерти: оптимізатори, аналітики, верстальники, тестувальники і т.д. На кожному з етапів seo просування сайту виконуються свої завдання, перед якими стоїть спільна мета.

У країнах пострадянського простору більшою популярністю користується розкрутка сайтів в google і Яндекс. Загальні принципи розкрутки в них схожі, але є відмінності. Наприклад, в google добре впливають на ранжування лонгріди, зовнішній посилальний профіль. Яндекс віддає перевагу текстам розміром до 5000 знаків, і щоб вони обов’язково були унікальними, без переспаму. Всі ці тонкощі необхідно враховувати. Важливо і те, що, просуваючись в одній з пошукових систем, потрібно пам’ятати про іншу. Роботи з розкрутки необхідно будувати так, щоб оптимізація для одного пошуковика не погіршувала позиції в другому.

Можна вибрати тільки 1 пошуковик. У цьому випадку варто відштовхуватися від місця розташування цільової аудиторії. Google-світова пошукова система, тому просуватися в ній можна міжнародним сайтам. До речі, в Україні вона теж найпопулярніша. Органічне просування в Яндексі актуально для ресурсів, орієнтованих на аудиторію Росії, Білорусі, Казахстану.