Просування сайту через зовнішні посилання

128

Продвижение сайта через внешние ссылки

Перед тим як починати пошукове просування сайту, слід продумати всі можливі способи, які допоможуть привести сайт до лідируючих позиціях пошукових систем. Одним з таких дієвих способів є публікація посилань на інших ресурсах, які називаються сайти-донори. Щоб досягти максимального успіху, слід чітко розуміти, які фактори будуть впливати на рейтинг сторінок сайту, що просувається, то є сайту-акцептора, в результатах пошукових запитів.

Насамперед слід розуміти, що рейтинг сторінки не буде достатньо високим, якщо посилання на сайт будуть розміщені за іншою тематикою. Дуже важлива тематична близькість сайтів-донорів і сайтів-акцепторів. Це стосується також і тексту посилається сторінки, тобто сторінки, де виставлена зовнішнє посилання і текст самої посилання, яка називається анкор (від англ. слова – якір).

Не менш важливим є те, наскільки високо ранжуються за сайти, які посилаються на сайт-акцептор, тобто їх популярність серед пошукових систем. До того ж не менш важливий термін життя сайтів-донорів. Природно, чим довше існує ресурс, тим вище його посилальне ранжування. Також це стосується обсягу сайту-донора, бо більша кількість посилаються на сайт-акцептор ресурсів, звичайно, буде відображатися на ссылочном ранжируванні. Розсилка на дошки оголошень є невід’ємною частиною підтримки вашого ресурсу або бізнесу.

Враховуйте особливості пошукачів при розміщенні посилання, наприклад, Яндекс бере до уваги індекс цитування сайту-донора, а Гугл – PR посилається сторінки. Звертайте увагу на наявність санкцій до ресурсу з боку пошукачів за порушення. Загальний аналіз сайту і його сторінок чи не перешкодить, що допоможе спрогнозувати ефективність. Якщо у вас не буде впевненості в тому, що пошукові системи протягом місяця проіндексують куплену посилання, то не варто витрачати кошти і час.

Крім того, аналіз допоможе вам визначити вагу посилання на сайті-донорі, від чого залежатиме ціна розміщення посилань на внутрішніх сторінках ресурсу. Ціна за посилання залежить також від ІЦ та PR, чим вище ці дані, тим вище і ціна. Велику роль тут будуть грати те, проіндексовані чи сторінки, на яких планується розміщення посилань в пошукових системах.