Просування сайту через зовнішні посилання

161

Перед тим як починати пошукове просування сайту, слід продумати всі можливі способи, які допоможуть привести сайт до лідируючих позиціях пошукових систем. Одним з таких дієвих способів є публікація посилань на інших ресурсах, які називаються сайти-донори. Щоб досягти максимального успіху, слід чітко розуміти, які фактори будуть впливати на рейтинг сторінок сайту, що просувається, то є сайту-акцептора, в результатах пошукових запитів.

Насамперед слід розуміти, що рейтинг сторінки не буде достатньо високим, якщо посилання на сайт будуть розміщені за іншою тематикою. Дуже важлива тематична близькість сайтів-донорів і сайтів-акцепторів. Це стосується також і тексту посилається сторінки, тобто сторінки, де виставлена зовнішнє посилання і текст самої посилання, яка називається анкор (від англ. слова – якір).

Не менш важливим є те, наскільки високо ранжуються за сайти, які посилаються на сайт-акцептор, тобто їх популярність серед пошукових систем. До того ж не менш важливий термін життя сайтів-донорів. Природно, чим довше існує ресурс, тим вище його посилальне ранжування. Також це стосується обсягу сайту-донора, бо більша кількість посилаються на сайт-акцептор ресурсів, звичайно, буде відображатися на ссылочном ранжируванні. Розсилка на дошки оголошень є невід’ємною частиною підтримки вашого ресурсу або бізнесу.

Враховуйте особливості пошукачів при розміщенні посилання, наприклад, Яндекс бере до уваги індекс цитування сайту-донора, а Гугл – PR посилається сторінки. Звертайте увагу на наявність санкцій до ресурсу з боку пошукачів за порушення. Загальний аналіз сайту і його сторінок чи не перешкодить, що допоможе спрогнозувати ефективність. Якщо у вас не буде впевненості в тому, що пошукові системи протягом місяця проіндексують куплену посилання, то не варто витрачати кошти і час.

Крім того, аналіз допоможе вам визначити вагу посилання на сайті-донорі, від чого залежатиме ціна розміщення посилань на внутрішніх сторінках ресурсу. Ціна за посилання залежить також від ІЦ та PR, чим вище ці дані, тим вище і ціна. Велику роль тут будуть грати те, проіндексовані чи сторінки, на яких планується розміщення посилань в пошукових системах.