Росіяни почали частіше купувати дорогі смартфони-продажі бюджетних моделей різко впали

14

Жителі російської федерації почали частіше купувати більш дорогі смартфони, тоді як популярність моделей середньобюджетного і бюджетного рівнів почала різко падати. Дані актуальні для третього кварталу поточного року.

Аналітики мтс відзначають, що в період з липня по вересень включно на російському ринку було реалізовано 8,4 млн розумних телефонів різних цінових категорій. У порівнянні з третім кварталом 2020 року продажі впали на 4%.

Однак, незважаючи на незначно просідання, виручка від реалізації підскочила майже на чверть (+24%), склавши 192 млрд рублів. Пов’язано це зі збільшенням середньої ціни продажу. Вона становить 23 000 рублів, тобто приблизно на третину вище, ніж в базисному періоді.

А ось в сегменті недорогих смартфонів спостерігається істотне скорочення. Якщо продажі в сегменті 5 000-10 000 рублів впали на 29%, то в категорії до 5 000 рублів протягом третього кварталу 2021 року було реалізовано вдвічі менше пристроїв, ніж за ідентичний період 2020 року.

Разом з тим стрімке зростання демонструє сегмент від 40 000 рублів, який в мтс називають преміальним. Чому? незрозуміло. Погодьтеся, не зовсім коректно ставити в один ряд iphone 13 pro max в топової модифікації приблизно за 150 000 рублів і xiaomi mi 11 lite 4g, який коштує в п’ять разів дешевше. Але, як би там не було, в порівнянні з третім кварталом року минулого сегмент виріс в півтора рази.

Лідером російського ринку смартфонів у звітному періоді залишилася китайська компанія xiaomi (з урахуванням моделей poco і redmi). Її частка склала 33,3%. Несильно відстає південнокорейський гігант samsung, займаючи 30,1% ринку. А ось частка apple склала відносно скромні 14,8%.

У п’ятірці також знайшлося місце для realme і honor. Компанії з піднебесної зайняли 6% і 1,8% ринку відповідно. Apple хоч і поступається двом виробникам по частині обсягів реалізації, в плані виручки вона є беззаперечним лідером, отримуючи 40,5% всього доходу. На другому місці-samsung, а на третьому – xiaomi. Їх частки в структурі виручки становлять 28,8% і 20,7% відповідно.