Самостійна реєстрація в каталогах

724

Самостійна реєстрація в каталогах – покрокове керівництво

Всім привіт! Сьогодні хочу поділитися особистим досвідом щодо реєстрації сайтів в інтернет-каталогах через сервіс 1ps.ru. Це, на мій погляд, один з найстаріших сервісів такого роду на просторах рунета. Останні роки він був не дуже популярний на увазі повального використання різного роду посилань, а от з появою алгоритмів типу Панда або Мінусинськ, він знову відроджується і має місце для існування. У цього сервісу є кілька видів тарифів, від VIP до FREE. Розглянемо, як правильно використовувати тариф ПРОФІ.

Всім тим, у кого є вільний час і хто більш-менш розуміє, що робить і для чого, може сміливо починати реєструвати свій сайт в каталогах, а 1PS.RU допоможе вам у цьому з допомогою тарифу ПРОФІ (в режимі демо реєстрація в каталогах безкоштовна в нічний час) всього за 200 руб. Ви запитаєте, а де ж тариф FREE, що за розлучення, звідки гроші і т. п. Відповідаю, реєстрація за тарифом FREE дає можливість дізнатися всі нюанси роботи сервісу, протестувати їх і одночасно з цим, абсолютно безкоштовно прогнати ваш сайт по невеликій кількості каталогів, на момент написання статті їх пропонується 1320. Вибираючи цей тариф, вам надається доступ до всіх функцій Сервісу 1ps і, відповідно, доступ до бази каталогів. В результаті цього ви маєте можливість самостійно виконати всі роботи, пов’язані з реєстрацією і які так чи інакше, але присутні у всіх інших тарифах, тільки там щось будуть робити за вас, а в тарифі VIP взагалі все за вас зроблять. Що стосується мене, то я зазвичай використовую тариф ОПТИМА, він дозволяє самому надавати ключові слова, а це на мій погляд найважливіше.

Ну а тепер коротко пройдемося по основним моментам реєстрації, щоб полегшити вам роботу.

Етап 1. Заповнення анкети сайту

Це є найбільш трудомісткий і відповідальний пункт. Саме від цього залежить ефективність реєстрації вашого сайту. Тобто, як ви заповните всі поля анкети сайту, такий буде і результат в майбутньому. Рекомендую максимально повно надавати інформацію і не ігнорувати підказки системи. Приклад анкети сайту

Пример анкеты сайта для 1ps

  • Ключові слова. Як і у всіх інших випадках, під час реєстрації в каталогах, ключові слова шукаємо будь-якими відомими вам способами, від Словоебов і Кейколлекторов до всім відомого Яндекса.Вордстата (http://wordstat.yandex.ru/). Краще всього використовувати СЧ (середньо-частотні) і НЧ (низькочастотні) ключові слова. Приблизна частотність від 50 до 2500 показів в місяць. Таких слів треба знайти близько 150, менше я б не рекомендував. Згоден, що трудомісткий процес, але він того вартий. Якщо самим лінь шукати, то вам на допомогу тариф VIP, іншим можу запропонувати невелику фішку. Можна скористатися безкоштовним сервісом linkpad.ru. Для цього вам треба в пошуковику набрати основний ваш ключовий запит, самий високочастотний, вибрати з ТОП 10 будь сподобалися сайти і вказати їх URL linkpad.ru. В результаті чого ви отримаєте досить значний список різної корисної інформації (рис.1) з якої і будемо далі працювати.
    Сервис linkpad

    рис.1

    Тут нас найбільше цікавить вкладка “Анкор”, натискаємо на неї і отримуємо список ключових слів (рис.2), які будемо використовувати в подальшому. Щоб отримати список в окремий экселевский файл, натискаємо на кнопочку “500 рядків в CSV”. Далі справа техніки, то що треба залишаємо, що немає видаляємо. Проводимо такі маніпуляції з сайтів в ТОП 10 по вашому запиту, поки не назбираєте 150 ключевіков по вашій тематиці. Використовуйте сполучення з 2-3 слів, а не окремі слова.

    Загрузка анкоров в CSV из LinkPad

    рис.2

    Після того, як список буде готовий, копіюєте його у відповідне поле в анкеті сайту (див. “Приклад анкети сайту” вище). З экселевского файлу їх просто так не перекинеш, треба через блокнот, але думаю труднощів не повинно виникнути.

  • Назви сайту. Це свого роду анкор для ваших майбутніх посилань з каталогів ресурсів. Їх будуть показувати, як заголовки і вони є посиланнями на ваш сайт. Тут в обов’язковому порядку заповніть графи «назва» і «альтернативні назви», при заповненні треба використовувати різну довжину заголовків. Згідно з рекомендаціями Сервісу, потрібно вказувати не менше 500 заголовків, а краще – 1000 альтернативних назв, для того, щоб ПС не “склеїли” посилання або не дай бог не забанили за неякісні посилання. Використовувати при створенні альтернативних назв вже підібрані раніше ключові слова і назви вашого сайту або організації. В допомогу вам сервіс Майстер альтернативних назв (рис.3), там же в анкеті знайдете посилання на нього. На малюнку я для прикладу вказав слова, їх там має бути значно більше, але немає нічого складного, система сама підказує, що і як треба робити. Так само не забувайте вказати Назву сайту середнє і Назва сайту короткий, хоч вони і не позначено зірочкою *.

    Мастер альтернативных названий

    рис.3

  • Опис сайту. Тут треба включити фантазію або звернутися за допомогою до залу”, жарт. Можна написати самому текст, можна тупо скопіювати його з сайтів з ТОП10 по вашому напрямку і трохи його відрерайтити, а можна замовити на біржі копірайтингу (ну це якщо зовсім все погано :) ). Це все треба для більш докладного опису вашого ресурсу. Для збільшення різноманітності варіантів описів в Сервісі передбачена можливість автоматичного додавання синонімів за допомогою фігурних дужок {} і поділу варіантів синонімів вертикальною рискою. Наприклад: {Автосервіс МПД-Техсервіс надає послуги|СТО МПД-Техсервіс надає широкий спектр послуг} {з ремонту та обслуговування автотранспорту|по ремонту та технічному обслуговуванню легкових автомобілів і мікроавтобусів} {у Мінську|в місті Мінськ}.
  • Докладніше про те, як правильно робити розмноження, читайте тут.

    E-mail – треба вказати реальну поштову скриньку, краще створіть новий, на Рамблері. Туди будуть приходити листи з реєстраційними даними та різного роду спамом, тому, ні в якому разі не вказуйте особистий.

    Якщо виникають складності, рекомендую переглянути відеоурок по заповненню анкети.

    Коли ви закінчите свої муки по заповненню анкети сайту, для найкращого ефекту потрібно тимчасово розмістити на сайті сторінку з посиланнями каталогів, т. к. деякі каталоги вимагають розміщення зворотнього посилання на сайтах, які в них реєструються. Робиться це просто:

  • Заходимо в розділ «Посилання каталогів» у своїй, що заповнюється заявці. Там бачимо таблицю з файлами для основних CMS. Викачуємо відповідний вам файл.
  • Далі треба залити цей файл в корінь сайту. Робиться це за допомогою FTP-доступу, менеджера файлів в панелі управління хостингом, або через панель управління сайтом, як у кого.
  • Далі вказуємо адресу цієї сторінки в заявці якщо у вас тариф ПРОФІ або ЕЛІТА, якщо ж ви розщедрилися на тариф ОПТИМА або VIP, то просто відправте адресу менеджеру заявки.
  • Відразу після реєстрації вам потрібно буде знову завантажити файл з зворотними посиланнями, він буде вже саме для вас, тільки з тими каталогами, які розмістили у себе вашу інформацію і перезапишіть на свій сайт. Він звісно буде менше за розміром.
  • Приблизно через тиждень, через 10 днів, після закінчення реєстрації видаліть файл з зворотними посиланнями. Основна маса каталогів вже не буде перевіряти наявність зворотних посилань через 1-2 тижні.
  • Там є розділ “Посилання для усіх сторінок (лічильники рейтингів)”, цей код треба розмістити на сторінках сайту, відвідуваність яких вам треба буде відслідковувати (в тому числі і на головній сторінці), як правило на всіх сторінках. Це звичайні лічильники YandeG, MyCounter, LiveInternet counter. Видаляти його не потрібно.
  • Етап 2. Вибір рубрик

    Найбільш відповідальна та трудомістка частина закінчена. Тепер треба вибрати рубрики, в яких буде розміщена інформація про вашому ресурсі. Вибираєте основну тематику вашого сайту і до 15-ти додаткових, це треба для збільшення кількості каталогів. Підбирайте тільки тематичні рубрики, в іншому випадку каталоги можуть відхилити ваш сайт при реєстрації.

    Етап 3. Реєстрація в каталогах

    У процесі цього етапу інформація про ваш сайт буде пересилатися в каталоги. В залежності від швидкості інтернету це займає деякий час, від 5 до 20 секунд на один каталог. Тому набираємося терпіння і чекаємо відповіді від кожного каталогу.

    Етап 4. Робота з посиланнями та листами від каталогів

    На тарифі ПРОФІ файл із зворотними посиланнями заливайте на сайт лише на час робіт: тобто сьогодні почали працювати – файл поставили, по закінченні видалили; на завтра або інший день продовжили – знову його в корінь сайту підсунули і т. д. Головне не забути вказати в анкеті сайту адресу (URL) сторінки з зворотними посиланнями. По ходу реєстрації треба буде переглядати надійшли листи від каталогів: читати все що надійшли листи, зберегти паролі і підтвердити реєстрацію. На деяких каталогах треба перейти за посиланням для підтвердження реєстрації.

    Етап 5. Оцінка ефективності

    Ну і залишилася найприємніша частина, дочекатися результатів всього цього заходу. Перші результати повинні з’явитися через 2-3 місяці після завершення реєстрації. Зазвичай результат видно по змінах (як правило, в кращу сторону) позицій сайту в пошукових системах, стосовно тих запитів, які ви використовували в якості ключових слів при заповненні анкети сайту.

    На всякий випадок хочу попередити, що це не “таблетка якості”, перед прогоном по каталогах вам потрібно підготувати сайт. Зробити його внутрішню SEO оптимізацію, наповнити його інформацією, заповнити мета-теги. Слідуючи всім моїм рекомендаціям з просування сайту самостійно, ви можете отримати максимальний результат від реєстрації в каталогах.

    Успішних вам реєстрацій!
    Регистрация сайта в каталогах

    Попередня статтяЗбільшити прибуток, збільшивши контент
    Наступна стаття500+ IT-форумів рунету