SEO терміни треба знати!

114

СЕО термины

Час не стоїть на місці і невблаганно прагне вперед, вносячи в наше життя новинки, разом з якими зростає і термінологія. Довгі слова часом нерозумно і незручно використовувати, внаслідок чого з’являються терміни, що скорочують довгі визначення. У термінології пошукової оптимізації та маркетингу кожен день з’являються нові визначення, які вимагає уваги і пояснення.

Вчіть SEO терміни

У процесі використання та створення SEO-текстів (хочете навчитися їх писати? Клюкайте :) ) так звані “сеошників”, сформували свій сленг, в якому простим смертним, без явного пояснення, не розібратися. Кожен, хто має намір займатися просуванням сайтів повинен володіти цими термінами. Для подальшого навчання написання SEO-текстів, наприклад, варто в першу чергу звернути увагу на терміни, так як всі розміщені статті, присвячені даній темі, складаються на 30-70% сленгу.

Спілкування на форумах, читання блогів – все це стане доступним і зрозумілим тільки після осмислення термінів SEO технології. Отже, почнемо.

SEO-оптимізатор або “сеошник” – це людина, яка займається оптимізацією сайту для пошукових систем. Сам же термін SEO позначає Search Engines Optimization (за більш детальною інформацією з цього слово звертайтеся сюди), іншими словами – пошукова оптимізація сайту або просто пошукова оптимізація — процес поліпшення коду, змісту і структури сайту.

Робиться це для підняття рейтингу сайту в ПС (пошукові системи) за індивідуальними запитами користувачів. Звідси виникає питання, що таке пошукова система і для чого вона потрібна.

Пошукова система (ПС, Пошукова Система) – система, яка допомагає користувачам знайти необхідну інформацію в мережі з допомогою запитів. Прикладами таких систем можуть служити всім і без того відомі пошукові системи Яндекс, Google і так далі. Знову доводиться задуматися, що за запити і для чого вони потрібні користувачеві.

Рекомендую до прочитання: Просування інтернет магазину

Запит — це те, що користувач набирає в рядку пошуку ПС, здебільшого це короткі, сформульовані словосполучення або як їх ще називають «ключові слова». Завдяки пошуковій системі користувач отримує статистику запитів, яка являє собою інформації про звернення користувачів до пошукової системи.

Будь-сайт наповнений інформацією, яка в свою чергу називається – Контент. Контент (content, зміст) може бути представлений у вигляді тексту, графіки, мультимедіа – все те, від чого можна отримати інформацію.

Ще, залежно від популярності запиту, він може бути високочастотний (ВЧ), середньочастотний (СЧ), низькочастотний (НЧ). Сучасні системи для пошуку використовує програми — боти, які індексують завантажені сторінки, іншими словами, заносить її в базу даних.

З вище сказаного буде ясно що, Індекс це база даних пошукової машини, яка створена в процесі індексації сторінок, зібраних пошуковим ботом. Дуже важливим термінів є релевантність – ступінь відповідності сторінки заданими запитами. Необхідно це для відсіювання сторінок з так званої чорної оптимізацією.

Чорної оптимізацією вважається Клоакінг і Дор. Клоакінг полягає у створенні на сторінці прихованого тексту з ключовими словами, які запитуються користувачем в ПС, але потрібного результату запит не дасть. Дор – це сайт, створений та оптимізований під конкретний запит з метою піднятися в рейтингу ПС.

Для запобігання появі таких сторінок в статистикою запитів застосовується песимізація — заниження рейтингу сайту, з боку пошукової системи, при штучному підвищенні рейтингу з боку власника сайту.

Ну ось, в цій статті описано, звичайно ж, не всі терміни, лише найбільш значущі, які допоможуть приступити до вивчення SEO та написання статей з професійним «сеошным» сленгом. ;)