Що таке SEO статті

528

Всім привіт! Думаю, ви вже стикалися в технічних завданнях з абревіатурою SEO? СЕО – це ідол вебмайстрів, вони покладають на нього великі надії. Search engine optimization – комплекс можливих і неможливих заходів щодо оптимального просування сайту у видачі пошукових запитів. Вірною ознакою “сеошности” є вимога вставити в текст статті ключові фрази. За це платять гроші, тому давайте розберемо, що та як.

Ключова фраза – це запит, по якому раскрутчики сайтів хочуть бачити своїх підопічних в Топі видачі. Коли ви шукаєте яку-небудь інформацію, ви вводите в рядок пошукової машини слово або словосполучення, за яким бажаєте отримати посилання. Ваші та інших користувачів запити зберігаються в статистикою, яку можна подивитися, наприклад, в Яндекс підбір слів.

Вебмастера вивчають і аналізують дані, отримані з баз даних пошукових систем, і на підставі досліджень становлять семантичне ядро (СЯ) сайту. На кожен ключ (або кілька схожих ключів) пишеться своя стаття.

Ключові словосполучення бувають різної “легкоукладальності”. Але ваше завдання, використовуючи всі майстерність володіння словом, зробити так, як велено. Не вставити зазначений в завданні ключ – тяжкий гріх. Це вам будь вебмастер скаже, надсилаючи статтю на доопрацювання.

Види входжень ключових слів

Не завжди потрібно вписувати ключі в тому вигляді, в якому вони дані. Текст повинен бути читабельним – в першу чергу. По-друге: пошукові системи не люблять переспам, нудота їм теж не подобається. Гурмани вони штучно-інтелектуальні, можуть пессімізіровать (знизити в рейтингу видачі) сайт вебмастера. Не соромтеся уточнити у замовника: чи можна змінювати входження ключової фрази.

Точне, чисте.

Ключ: купити молоток.
В нашому магазині ви можете купити молоток зі знижкою.

Пряме. Схоже на точне, але в чистоту породи закрався знак пунктуації.

Ключ: бетон замовити.
В наявності завжди є бетон, замовити його можна за телефоном.

Розбавлене. Потрібну фразу вклинюються додаткові слова.

Ключ: меблі в розстрочку.
У нашому салоні меблі з Італії в розстрочку.
Не можна розбавити ключ, який складається з одного слова. Все інше в цьому світі, на жаль, бодяжать.

Рекомендую до прочитання: Чорний список (blacklist) замовника

Морфологічне. Заміна відмінків, частин мови.

Ключ: природний камінь.
Здійснюємо продаж природного каменю з доставкою.
Така природа каменю – лежати і не переживати про долі світу.

Синонимическое. Заміна слів синоніми, жаргонізми, абревіатури.

Ключ: стільниковий телефон.
У кого з нас немає мобіли?
Я купував мобільний телефон в салоні у метро.

Не потрібно заучувати всі ці терміни. Головне знати, що є точне входження та інші види. Якщо замовник не вказав те, як потрібно зробити в статті – просто запитайте: можна схиляти ключі?

Так само хочу звернути вашу увагу: ключові слова можуть навмисно містити помилки. Не всі користувачі інтернеті пишуть грамотно, так що вебмастер міг “заточити” запит під них. На всякий випадок уточніть у нього.

Якщо замовник просить виділити ключевики в тексті – будьте ласкаві, зробіть так. Не просить – не виділяйте.

TEXT.RU - 100.00%

Попередня статтяМінусинськ від Яндекса – санкції за покупку посилань
Наступна статтяОбмін посиланнями