Що таке сніппет в пошукових системах?

581

Всім привіт! У цій статті ми дізнаємося, що таке сніппет (Snippet) в пошукових системах Яндекс і Google. Так що ж? Приклад: ми вводимо запит в Яндексі «Фрагмент», він нам видає купу результатів, 10 на сторінку, так от, фрагмент – це те, що під заголовком кожного результату. Ілюструю думка, мабуть.

Что такое сниппет

Хоча якщо подивитися на цей термін з різних сторін, то у нього є безліч значень. Сніппети використовують в середовищах розробки, текстових редакторах і ПС зокрема. Визначення свідчить, що сниппет – термін, застосовуваний у програмуванні. Позначає він фрагмент вихідного тексту, який може бути використаний в програмі повторно. Також цим терміном позначають і невеликі фрагменти тексту, знайдені пошуковою системою на сторінці сайту. Після перегляду фрагменту користувач має можливість точно визначити, чи є відповідність у цієї сторінці з введеними ним запитами, при цьому саму сторінку можна навіть не відкривати. Але цим голову можна не забивати, а якщо хочете забити, то читайте Вікіпедію.

Редагування фрагмента для веб-майстра – відмінний спосіб підвищити відвідуваність сайту, оскільки при видачі сторінки в результатах пошуку користувач в першу чергу зверне увагу, звичайно, на заголовок, а потім і обов’язково на фрагментом, а лише потім вирішить, чи варто заходити на даний сайт. Якщо фрагмент буде поганим, то ви можете втратити до 60% трафіку. Snippet є синонімом тега «description», що включає в себе опис сторінки.

Сніппети в Google

У пошуковій системі Google формування фрагменту спрощено. Творець сайту повинен лише відредагувати мета-тег «description». Отже, заповнювати його потрібно коротким і осмисленим текстом, що відображає основну суть сторінки. Якщо ж дана рядок залишається порожній – пошукова система використовує першу-ліпшу посилання, або шматок тексту з першою статті на сайті або текст з h1-заголовка. При автоматичному виявленні інформація не завжди може бути коректним, тому не варто довіряти кермо правління пошуковому роботу, краще все заздалегідь відредагувати вручну.

Рекомендую до прочитання: Внутрішня SEO оптимізація сторінки

Опис в рядку «description» повинно максимально відповідати релевантності вводяться користувачем пошукових запитів, в іншому випадку Google візьме інформацію з тексту сторінки. При недостатній довжині рядка інформація також доповнюється посиланнями і шматками тексту. Редагування фрагмента в повній мірі відповідає поняттю оптимізації сайту, оскільки здатне безпосередньо впливати на кількість відвідувачів сторінки.

Сніппети в Яндексі

З пошуковою системою Яндекс ситуація складніше, оскільки точний алгоритм формування фрагменту в ній невідомий. Раніше для нього також брався текст з тега «description», проте зараз все трохи змінилося, пошукова система використовує випадкові фрагменти і шматки тексту, що містять певні ключові слова.

Таким чином, поправити положення можна додаванням на сторінку великої кількості ключів, при цьому варто потурбуватися читабельністю тексту для користувача, оскільки при надлишку ключових фраз ресурс може і потрапити в чорний список.

Також в Snippet може потрапити і частина елемента навігації, включаючи меню сайту. З цієї причини воно повинно бути максимально лаконічним, потрапляють за релевантністю до основної тематики вашої сторінки. Пошуковий алгоритм Яндекса поки ще далекий від досконалості, різні казуси частенько трапляються, але і Google, звичайно, не ідеальний.

TEXT.RU - 100.00%

Попередня статтяЯк додавати рецепти в WordPress з микроразметкой
Наступна статтяBofors tornvagn-нова імба в новорічних коробках 2022 в wot? непробивамая вежа і потужне знаряддя