“смужки” над ворогами можна відключити: подробиці налаштування інтерфейсу і спеціальні можливості в dying light 2

23

В останньому випуску серії інтерв’ю dying 2 know more від techland представлена бесіда з продюсером користувальницького інтерфейсу dying light 2 агатою сікулою. В інтерв’ю сикула розповідає про роботу techland щодо визначення потреб гравців у інтерфейсі користувача, як з точки зору естетичних уподобань, так і з точки зору доступності.

Головний висновок з відео полягає в тому, що dying light 2 матиме глибоко настроюваний користувальницький інтерфейс і hud. Гравці зможуть вибрати, скільки динамічних елементів буде відображатися на екрані, наприклад, трекер квестів, який з’являється, коли ви знаходитесь в області поточних цілей.

Інший приклад – додавання смужок здоров’я, які висять над ворогами, що викликало невдоволення у деяких шанувальників оригінальної dying light при показі геймплея гри.

Сикула підтвердила, що дані панелі можна відключити, якщо потрібно. При цьому агата додала, що студія і далі планує прислухатися до відгуків гравців навіть після запуску гри в лютому і буде вносити зміни, які відповідають загальному баченню дизайну dying light 2.

Що стосується спеціальних можливостей, сикула відповіла, що гравці зможуть налаштовувати екранний текст кількома способами, включаючи розмір і колір фону, утримувати кнопки замість того, щоб натискати на них в qte, і вибирати між декількома різними профілями дальтонізму.