SocialKit – програма для професійної розкрутки Instagram

1186

Всім привіт! Ви використовуєте соціальні медіа для залучення нових клієнтів? Ви пробували використовувати Instagram? Сьогодні хочу поговорити саме про цю соцмережа та її розкручування за допомогою програми SocialKit. За статистикою, Instagram в 15 разів більш привабливий для відвідувачів, ніж Facebook , Twitter або Google+. Те, що колись було простим додатком обміну фотографіями, в даний час є ключовим каналом продажів. У цій статті ви дізнаєтеся , як використовувати Instagram , щоб отримати визнання бренду і залучити нових клієнтів і, звичайно ж, як автоматизувати цей процес за допомогою софта по просуванню Instagram – SocialKit.

У першій частині статті наведу кілька корисних порад про те, як використовувати Instagram для просування своєї продукції (до речі, всі ці способи можна автоматизувати за допомогою програми SocialKit). А у другій частині перейду до огляду основного функціоналу програми для розкрутки instagram SocialKit Pro. Для професіоналів і тих, кому лінь вивчати матчастину, можна відразу
? перейти до огляду софта SocialKit ?

Як створити велику базу передплатників

Тринадцять відсотків користувачів Інтернету мають акаунти Instagram, а понад половина з 100 найбільших світових компаній, брендів теж присутні в Instagram. Виходячи з цього, ваші клієнти (потенційні клієнти) ймовірно там же. Нижче я поділюся кількома способами, за допомогою яких ви можете знайти або залучити цих людей і додавати їх в наявну у вас базу.

1. Використовуємо хештегі (Hashtags) для визначення аудиторії

Хештегі – це спосіб групування ідей або розмов. Вони полегшують людям пошук нової інформації по заданій тематиці. Шляхом включення в пошук або ваші повідомлення відповідних хэштегов, ви можете ефективно залучати нових людей, зацікавлених у вашій продукції. Ключовим моментом тут є використання хэштегов, які не тільки описують ваші фотографії і бізнес, але і активно використовуються в мережі Instagram.

Hashtags on Instagram

Hashtags допоможуть людям знайти вас в Instagram.

Для того, щоб знайти найбільш підходящі хештеги для ваших оновлень, ви можете використовувати безкоштовні онлайн сервіси, такі як Iconosquare (https://pro.iconosquare.com/) або Websta (https://websta.me) . Ці інструменти забезпечать вас списком популярних хэштегов на основі ключових слів. Але ці сервіси англомовні, а в SocialKit є функція автоматичного підбору хэштегов з Instagram за критеріями пошуку, але про це поговоримо пізніше.

Результаты поиска хэштегом

Зробіть швидкий пошук, щоб знайти самі популярні хештеги, пов’язані з вашим продуктом або послугою.

Використовуйте ці списки, щоб вибрати з них 10-20 хэштегов, які мають відношення до вашого бізнесу, бренду або продукту і розмістіть їх в записці на вашому смартфоні. Таким чином, ви можете використовувати їх, незалежно від того, де ви знаходитесь.

2. Застосовуйте правильні фільтри

Більшість людей не думають про те, як Instagram фільтри впливають на взаємодію з аудиторією. Ви просто використовуєте в якості фото те, що на вашу думку добре і виглядає красиво. Однак, як виявляється, фільтри в instagram, які ви використовуєте, можуть впливати на загальну думку про ваш бренд, товар, послугу. TrackMaven нещодавно опублікував дослідження, яке показало, що фотографії з фільтром Mayfair, без фільтра або чорно-білі в кінцевому підсумку отримують більшу кількість лайків та коментарів.

Рекомендую до прочитання: Формування цілей і шляхи їх досягнення

Що потрібно мати на увазі …

  • Instagram працює за формулою 24/7 і користувачі постійно взаємодіють з даним каналом;
  • 5 + Hashtags збільшують взаємодія з цільовою аудиторією та допомагають користувачам знаходити цікаві їм повідомлення;
  • “Нормальний” – найпопулярніший фільтр;
  • “Mayfair” є найбільш ефективним фільтром.

Звичайно, аудиторія у кожного, окремо взятого аккаунта трохи відрізняється. Тому пропоную експериментувати з різними фільтрами і з допомогою інструмента управління та аналітики Instagram відстежувати, який з них є найбільш популярним для вашої спільноти.

3. Повідомлення в годину пік

Як і у всіх соціальних мережах, знання того, коли ваша спільнота найбільш активно, допоможе вам вибрати найбільш ефективний час для надсилання повідомлення. У сервісу IconoSquare існує звіт по оптимізації, який ідентифікує найкращий час для постінга ваших повідомлень. На скріншоті нижче це наочно показано. Найбільші світло-сірі кола представляють найкращий час для розміщення повідомлень.

IconoSquare posting metrics

Слідкуйте, коли ваша аудиторія найбільш активна і постите в той час

Наведений вище приклад узятий зі звіту Shopify Instagram. Ви можете бачити, що найкращий час для постингу в даному випадку є п’ятниця о 9 вечора, і в понеділок о 9 ранку, на подив.

Це найбільш важливі моменти, які рекомендується застосовувати для просування акаунтів в Instagram. Решта приходить з досвідом.

Огляд програми SocialKit – софт для розкрутки та просування в Instagram

Тепер же я хочу зупинитися на основною темою цього поста – огляді мегасофта для просування і розкручування в Instagram, програмі SocialKit. Саме програми, а не онлайн сервісі, т. к. це повнофункціональна програма повного циклу, від створення акаунтів, постінга (ведення облікових записів) до розкручування Instagram.

Все вищесказане мною, постинг в зазначений час, застосування хэштегов можна з легкістю автоматизувати за допомогою цього софта, але про все по порядку. Докладно описати всі функції даного софта не представляється можливий з двох причин: перша полягає в тому, що там неймовірна кількість функцій, а друга, що всі вони вже описані докладно в мануалах на сайті розробника. Тому розповім про те, що може бути цікаво (на мій погляд) рядовому користувачеві, такого, як мені.

Вартість ліцензії SocialKit

Перше, про що хотілося б сказати, любителям “більше, краще і безкоштовно” доведеться обламатися, програма платна, але вона того варта, не кажучи вже про те, що ціна за такий функціонал цілком собі нормальна. Вартість 1 дня просування в SocialKit коливається від 23 руб. до 43 руб. на добу, залежить від терміну дії придбаної ліцензії. Після реєстрації на сайті у особистому кабінеті відображається вартість дні в залежності від терміну дії придбаної ліцензії.

  • 1 тиждень – 301 руб. (43 руб. 1 день)
  • 2 тижні – 546 руб. (39 крб. за 1 день)
  • 1 місяць – 990 руб. (33 руб. 1 день)
  • 3 місяці – 2700 руб. (30 руб. 1 день)
  • 6 місяців – 4860 руб. (27 руб. 1 день)
  • 12 місяців – 8395 руб. (23 руб. 1 день)

Рекомендую до прочитання: Докладний огляд та порівняння Tooligram і Instaplus.me – сервісів по просуванню в Instagram

Для кого призначена програма

На перший погляд може здатися, що така наворочена програма призначена тільки для професіоналів в SMM і для SEO студій. Але після деякого часу використання стає зрозуміло, що користуватися нею може будь-який користувач ПК. Вона стати у пригоді власникам інтернет-магазинів, кафе, барів, фітнес-клубів та ін. З допомогою цього софта ви зможете відчутно знизити витрати на просування свого бізнесу в інтернеті. Ну а про корисність SocialKit для SMM-агентств взагалі нема що говорити – must have так сказати.

Для кого предназначена программа SocialKit

Основні завдання в програмі SocialKit

Для тих, кого цей факт не злякав продовжую. Про скачування та придбання самої програми говорити не буду, там все просто і зрозуміло, а якщо і виникне проблема, то завжди рятує дуже крута техпідтримка із залізною витримкою, яка на “пальцях” все розжовує до того моменту, поки вам не стане все гранично ясно і зрозуміло.

Так от, основними завданнями в SocialKit є:

  • Передплата – за допомогою даної задачі, здійснюється підписка вашого облікового запису на Instagram користувачів, в автоматичному режимі, відповідно до раніше наданого списку користувачів або хэштегов. Формування цих списків відбувається так само, силами даного софта. Детальніше про це можна дізнатися тут. Виконання даної задачі можна запускати на дефолтних настройках програми. Як я і зробив, програма набрала для підписки 7500 акаунтів і потихеньку додає їх. Т. к. у мене комп практично ніколи не вимикається, то це дуже зручно, висить собі в треї і працює, на продуктивність комп’ютера взагалі не впливає. Для більш досвідчених товаришів є маса налаштувань, таких як: кількість підписок, кількість оброблюваних хэштегов, кількість підписок на кожен хештег, ставити лайки при підписці на користувачів, кількість лайків які при підписці, підписуватися на профілі закриті налаштуваннями приватності, пропускати при підписці профілі які підписані на вас, пропускати при підписці профілі на які ви були підписані раніше (ігнор-лист). Коротше, є де розвернутися :) . Всі налаштування зрозумілі і розписувати кожну немає сенсу, за винятком останньої, а саме ігнор-листа. Дуже корисна річ за допомогою якої автоматично запам’ятовуються всі користувачі, яких ви були підписані. Далі цей список аналізується при кожній наступній підписці, щоб не допустити повторної підписки. І найважливіше, що відпису від деяких користувачів, софт повторно на них не підпишеться. Враховуючи цю обставину, можна сміливо відписуватись від взаємних користувачів для відсіювання незацікавлених акаунтів.
  • Відписка – по самій назві завдання неважко здогадатися, що з її допомогою, все в тому ж автоматичному режимі, можна відписуватись від користувачів, які на вас не підписані (від взаємних). Таким чином, ця задача дозволяє чистити ваш обліковий запис по мірі його розкрутки.
  • Лайки – автоматизація процесу простановки лайків на фотографії користувачів мережі Instagram за заданим списком або хештегам. Дане завдання так само можна набудувати по своєму смаку використовуючи наступні параметри: кількість користувачів для простановки лайків, кількість лайків на користувача, кількість оброблюваних хэштегов, кількість лайків на хештег.
  • Коментарі – згідно настроам, постимо коментарі під фотографіями користувачів Instagram грунтуючись на вашому списку або за заданим хештегам. З налаштувань гам доступно: кількість користувачів коментування, кількість коментарів на користувача, кількість оброблюваних хэштегов, кількість коментарів на хештег.

Крім цих основних завдань існує ряд інших, не менш важливих можливостей програми SocialKit, детальніше про це можна почитати на цій сторінці.

Рекомендую до прочитання: Google адреси

Як ви вже зрозуміли, будь-яку задачу можна створити з автоматичними налаштуваннями (за замовчуванням) або налаштувати під свої конкретні потреби. Є можливість задавати розклад (дата і час старту завдання), ставити паузи між виконаннями завдань у форматі “від і до”, встановлювати тайм-аут на конкретний час при досягненні вказаної кількості виконаних операцій. Можна завантажувати в програму список користувачів або хэштегов за допомогою текстового файлу, розмір не обмежений. А можна використовувати вбудований аналізатор і фільтр аудиторії. За допомогою цієї програми, з його неймовірною кількістю налаштувань, можна з легкістю збирати цільову аудиторію під ваші конкретні потреби, для просування і розкручування саме вашого облікового запису.

Формирование аудитории в SocialKit

Після формування списку аудиторії обов’язково потрібно відфільтрувати його, т. к. там буде багато непотрібного нам. Для цього процесу програмою передбачено дуже багато налаштувань, за допомогою яких можна позбутися, принаймні, від ботів. Описувати всі налаштування немає сенсу, краще показати картинку :)

Фильтр аудитории в программе SocialKit

Після підбору і фільтрації аудиторії можна сміливо запускати на “Підписку” за отриманим списком. Процес цей не швидкий, т. к. алгоритми програми налаштовані на максимально безпечний метод, щоб Instagram не забанив ваші акаунти. Я в процесі тестування підписався на 600 користувачів (за добу), почекав пару днів, у відповідь на мене підписалося 29 осіб. Для першого разу, на мій погляд нормально. Тим більше, що на всі налаштування у мене пішло не більше 5 хвилин. Зараз, поки пишу цю статтю, поставив на “Відписку”, вона йде набагато веселіше, за годину отписалось від 130 не взаємні.

Отписка от не взаимных пользователей Инстаграм

Ясна річ, що за пару днів неможливо розібратися зі всіма функціями. Але можу сказати одне, що це дійсно корисний і робочий софт, за допомогою якого можна, без небезпеки отримати бан, як рекламувати і просувати свої акаунти в Instagram.

Оновлення програми можна відстежувати тут: http://support.socialkit.ru/topics/3352-versii-obnovlenij-socialkit/
Форум технічної підтримки: http://support.socialkit.ru
Основний сайт для придбання Pro версії і скачування Demo версії: http://socialkit.ru/

Попередня статтяУнікальний інструмент для аналізу ключових слів — Serpstat
Наступна статтяСпособи підвищення Page Rank