Take-two змістила фокус на it takes two в останній хвилі суперечок про товарні знаки

43

Під час підготовки до запуску grand theft auto: the trilogy – the definitive edition материнська компанія rockstar take-two interactive публікувала безліч скарг на порушення закону сша “про авторське право в цифрову епоху”. Більшість цілей студії були гравцями, які налаштовували або модифікували ігри, які перебували в процесі ремастеринга. Одна група, яка переробила gta 3 і vice city, все ще бореться з take-two і нещодавно повідомила, що подає до суду на rockstar і 2k.

Тепер, коли the trilogy вийшла на світ, і більшість проектів, пов’язаних з нею, були успішно закриті, take-two змістила фокус. Як підкреслив ash r в twitter, take-two нещодавно підняла дуже велику хвилю суперечок про товарні знаки. Серед них-заяви про право власності на слова rockstar, bully і, звичайно ж, take-two.

Якщо ви перегорнете великий список і дійдете до п’ятої сторінки, ви побачите дещо заплутане твердження, яке намагається зробити take-two. Що йому повинні належати права на назву it takes two. Правильно, кооперативна гра, створена компанією hazelight studios і опублікована ea, не має нічого спільного з take-two. Ну, якщо ви не розглядаєте спільне використання слів take і two як життєздатну зв’язок з take-two.

Документи, мабуть, означають, що права власності hazelight на товарний знак it takes two були або покинуті, або залишені без права власності на початку цього року. Він називає розробника гри відповідачем, а take-two- “потенційним противником”. Або take-two вловив доступність товарного знака, або активно намагається відібрати його у hazelight.

Що take-two намагається отримати з цього, залишається неясним. Одна справа-претендувати на володіння словами, що відносяться до ваших власних ігор і студій. Але претендувати на володіння словами, до чого ви не маєте ніякого відношення, тільки тому, що його заголовок включає слова, які також зустрічаються в назві вашої компанії, – це зовсім інше. Здається малоймовірним, що це піде на користь take-two, але якщо це станеться, ще менш ясно, яку вигоду він отримає від успіху it takes two. Популярна гра hazelight була продана тиражем в три мільйони копій і може стати грою року на game awards на наступному тижні.