Трохи про SEO.

246

Вітаю всіх! Я пишу першу статтю на цьому сайті. У ній я хочу розповісти базові поняття про SEO, це можна назвати введенням. А, я не сказав, про що буде сайт. Сайт буде про SEO, пошукової оптимізації і все що з цим пов’язано. Гаразд, передмова закінчилося…

Що таке SEO

Напевно, перше питання, яким задається SEO-шник на старті: «А чО таке SEO?». SEO – це пошукова оптимізація сайтів. Її головним завданням є оптимізувати сайт і за допомогою цього домогтися виведення його в ТОП пошукових систем, таких як Яндекс і Google.

Основні спрямованості в SEO

Їх дві! Перша – внутрішня оптимізації, друга – зовнішня оптимізація.

Внутрішня оптимізація проводиться виключно в рамках самого сайту. Сюди, наприклад, входить: оптимізація текстів, оптимізація заголовків h1-h6, тега title, мета-тегів і так далі.

А зовнішня оптимізація впливає на зовнішні фактори. Сюди, в основному, входить покупка посилань і, останнім часом, накрутка поведінкових факторів.

Ступеня оптимізації

Також варто сказати про мірою оптимізації. Їх три.

  • Біла оптимізація.
  • Сіра.
  • І чорна.

Біла оптимізація зводиться до природності. При її використання все робиться для людей, ніякі заборонені методи не використовуються, навіть посилання не купуються! Йде легка редагування коду під пошукові системи (ставиться заголовок h1, прописується правильний title, мета-теги, забороняються дублі сторінок, робиться внутрішня перелінковка і тд), постійно вдосконалюється юзабіліті тощо.

Сіра оптимізація найчастіше містить SEO-тексти, які пишуться переважно для роботів, але при цьому копірайтер намагається зробити текст найбільш читабельним. Також, наприклад, сіре SEO в деяких випадках використовує дорвеии. Загалом, сіра оптимізація – це якась золота середина, тонка грань між чорною та білою оптимізацією.

Рекомендую до прочитання: Як сподобатися клієнту

Чорна оптимізація актуальна тоді, коли вам треба за короткий термін вивести сайт в ТОП. Тільки в цьому випадку вона буде корисною. Якщо ж ви розраховуєте перебувати у пошуку тривалий термін, то варіант з чорною оптимізацією вам однозначно не підійде! У чорному SEO використовується клоакінг (роботу показується одна, пошуковику – інше), робляться дорвеї, пишеться прихований текст і що тільки не робиться…

Поняття тИЦ і PR

В народі їх називають пузомеркамі. Відразу скажу, що не варто на них зациклюватись. На позиції вони не впливають, хіба що, побічно, але щоб на першому місці стояв сайт з тіц 100, на другому з 90, а на третій-80 і так далі – ні!

Отже, Тіц – це тематичний індекс цитування, фішка від Яндекса. PR – це PageRank, фішка від гугла. Обидва ці поняття відображають авторитетність сайту з посилальної точки зору. Тільки тіц розраховується для всього сайту, а PR – тільки для окремої сторінки. PR може бути від 0 до 10, тИЦ – від 0 до нескінченності.

Висновок

Отже, тепер ви знаєте, що таке SEO, на які типи і ступені воно ділиться, що таке тИЦ, PR. Це самі ази, вам належить дізнатися ще купу всього! Звідки, де можна цьому навчитися, запитаєте ви. Читайте цей сайт, він поступово буде наповнюватись і давати відповіді на ваші питання. Підписуйтесь на RSS або отримуйте оновлення на E-mail.

Що таке SEO (Search Engine Optimization або пошукова оптимізація) і для чого вона потрібна?

Початкова мета — зробити так, щоб певний сайт по певних запитах у видачі пошукової машини (yandex, google, rambler і т. д.) перебував на першому місці. Якщо не вийде — то на другому. Якщо не вийде — то хоча б на першій сторінці видачі в сто пунктів. І взяти за це побільше грошей з власника сайту. В даний час цілі SEO дещо розширилися, однак грошовий мотив — на першому місці.

Говорячи більш менш науковою мовою, SEO – це комплекс заходів, спрямований на поліпшення видимості сайту в результатах пошукової видачі по певних запитах.

Як таке, чим більш високі позиції ваш сайт займає в результатах пошукової видачі, тим більше ймовірність, що кожен день до вас будуть приходити цільові відвідувачі. Тим і приваблива SEO. Вклавши свої фінансові ресурси в пошукову оптимізацію, ви за великим рахунком відкриваєте величезний канал отримання потенційних покупців на свій сайт. Якщо ваш сайт займає високі позиції, то ви не прокидаєтеся, щодня з думкою, де взяти нових клієнтів, тепер вони самі знайдуть вас.