Цільовий запит

159

Целевой запрос

Вибір сторінок сайту під цільової запит

Після того, як визначилися з цілями просування сайту і створили семантичне ядро сайту, потрібно визначити, які цільові запити до яких сторінках сайту будуть ставитися. Тут поспішати не треба.

При розподілі цільових запитів по сторінках, не слід “впихати невпихуєме”. Не рекомендується просувати відразу всі запити з однієї сторінки, наприклад головною. Раніше, коли головна сторінка сайту мала найбільшу вагу і користувалася особливою популярністю у пошукових систем, тобто мала найбільшу вагу на сайті, так і робили, писали оптимізований цільовими запитами текст великого розміру і цього було цілком достатньо. В даний час, такий підхід до справи обов’язково призведе до бану за переспамленность сторінки. Так само, не варто створювати під кожен запит окрему сторінку і писати для неї текст під цей цільової запит. Це не буде сприяти поліпшенню поведінкового фактора, ускладнить навігацію по сайту і в підсумку призведе до погіршення ранжирування вашого сайту.

У виборі цільових запитів (ключових слів) вам допоможе статистика ключових слів Яндекса. Найкращим способом, при виборі цільових запитів на сторінки сайту, є схема сайту з чітко розподіленими, під конкретні товари чи послуги, сторінками. При використанні такої схеми під час наповнення сайту, у вас ніколи не виникне переспамленность або сторінки пустушки, без цільових запитів. Наприклад, візьмемо сайт модельного агентства:

  • Головна сторінка – високочастотні запити (ВЧ) “модельне агентство”, “робота моделлю”
  • Сторінка “Про нас” – середньочастотні запити (СЧ) “модельне агентство Київ”, “модельні агентства Києва”
  • Сторінка “Послуги” – РАХ і низькочастотні запити (НЧ) “кастинг”, “хостес”, “підбір моделей”

В даному прикладі не всі сторінки сайту, а приклад схеми розподілу цільових запитів по сторінкам.

Рекомендую до прочитання: SEO-оптимізація та SEO низькочастотні запити

При наявності у вас, сайту з каталогом товарів або послуг, постарайтеся розділити його на розділи і підрозділи, категорії і під категорії:

  • за товари або послуги одного виду
  • з товарів чи послуг певного призначення
  • за назвою виробника
  • по технічних властивостях і т. п.

Подивіться на свій сайт очима відвідувача. Якщо наявність розділів і підрозділів додає зручність у пошуку і навігації по сайту, то безсумнівно, такі сторінки повинні бути присутніми, тим більше, що вони дають вашому сайту вузькоспеціалізований трафік по НЧ запитам.

Будь-яка послуга, що надається вами, повинна мати свою, окрему сторінку. Так, на сайті модельного агентства, сторінка “Послуги” включала в себе кілька вузьконаправлених сторінок:

  • Школа моделей
  • Дитяча школа моделей

На підставі всього цього можна підвести підсумок:

  • будь сторінка сайту ставитися до певних цільових запитах, але не більше п’яти на сторінці
  • запити повинні бути схожими за тематикою і давати розгорнуту відповідь на запитання відвідувача
  • окремі сторінки з ВЧ і НЧ запитами

Удачі вам у наповненні сайтів.

Поділитися
Попередня статтяМета теги
Наступна статтяGoogle Analytics