У багатокористувацьку гру dead by daylight прибув новий персонаж-пінхед

13

Вітаємо, народ туману!

Надумай хто-небудь висікти в камені легенди хоррорів 80-х, як нагорі рашмор, йому навряд чи вдасться обійтися без пінхеда з«повсталого з пекла». Хоча висікати його світлий лик, треба думати, та ще катування.

Деякі фільми жахів можуть похвалитися такими пам’ятними,надихаючими і просто оригінальними лиходіями. Тому ми ніяк не змогли обійти пінхеда стороною і вирішили включити його в ряди dead by daylight.

Ми пробралися в творчий відділ і умовили колег розповісти отом, як вони відтворювали пінхеда у вигляді персонажа гри, і про біль інасолодження, які їм довелося випробувати в процесі.

Глава “повсталий з пекла” вже доступна в dead by daylight!

той самий сенобіт

Назвати пінхеда «впізнаваним ” – це не сказати нічого. Грати завищеного сенобіта приємно саме по собі, але якщо його зовнішній вигляд небуде відповідати оригіналу і не викличе знайомі почуття,шанувальники фільму просто не впізнають в ньому улюбленого персонажа.тому важливо було максимально відповідально підійти пензля.

«ми кілька разів переглядали фільм, щоб рухи і поведеніенашего пінхеда відповідали оригінальному персонажу, – розповідає режисер анімації девід пренуво. – ми поговорили сдизайнерами і художниками, після чого перевірили ці рухи на вже існуючому вбивці-мисливця, – щоб переконатися, що навіть при використанні моделі іншого персонажа враження від ніхсоответствует нашим задумом».

Кажуть, що на зйомках оригінального «повсталого з пекла» акторові,який грав пінхеда, було велено стримуватися в жестах і рухах,щоб персонаж випромінював ауру абсолютного контролю. Перед девідом єго командою постало нелегке завдання передати те ж відчуття в deadby daylight, де для вбивць дуже важлива рухливість.

” у перших двох фільмах пінхед дуже скупий на жести. Його рухи тримані і вивірені — – пояснює девід. – хіба можнопредставити, щоб він опускався на коліна перед тими, хто вижив, ізабрасував їх собі на плече?

В dead by daylight є базові механіки, доступні всім вбивцям:наприклад, підняти жертву і підвісити її на гак. Кожну такуюмеханіку доводилося розбирати під лупою, щоб упевнитися, що вона відповідає образу пінхеда. Відповіддю на наше утруднення стали і гаки в якості інструменту взаємодії. У той час какпрочіе вбивці управляються з вижили голими руками, при грі запінхеда ви використовуєте для цього ланцюга. Ми сподіваємося, що ця велика деталь посилить у гравця відчуття власної гідності».

розриваючи душі на шматки

При роботі над анімацією кожен вбивця в dead by daylight ставитьсвої непрості завдання. За словами девіда, у випадку з пінхедомскладності почалися вже на стадії базових рухів і супроводжувалися процесом аж до анімації вбивства.

«навіть просте пересування спочатку викликало складності, тому що в фільмі це досить повільний персонаж, а в грі він повинен рухатися швидко, — зазначає девід. – в кінцевому рахунку ми прийшли ккомпромісу, який працює з візуальної точки зору і негайно ігровий процес.

Останнім випробуванням стала memento mori — унікальна для пінхедаанімація вбивства. Надихнувшись загибеллю френка коттона ізоригінального фільму, ми впровадили в гру аналогічну розправу: ланцюги розривають і розтягують шкіру вижив і тягнуть його в вимір».

гра за пінхеда

Визначившись із зовнішністю, рухами і ключовою анімаціюперсонажу, дизайнери почали працювати над автентичністю ігрового процесу. Директор з дизайну метт спріггенс розповів, каксоздавались сили і навички, підвладні жерцю пекла, і чого ожідатьтем, хто захоче зіграти за пінхеда.

«головні теми оригінального фільму — несвобода, тортури, насолоди і біль, і нашим дизайнерам належало придумати, як відобразити етитеми через механіки dead by daylight, — пояснює метт. – цепіпінхеда стали ключем у роботі над відтворенням атмосфери. Оніпрісутствуют майже у всіх аспектах персонажа, починаючи з його сили іосновного зброї і закінчуючи анімацією вбивства. Це допомогло створити тематичну гармонію з точки зору як ігрового процесу, так і естетики».

сила пінхеда:» поклик болю ”

У dead by daylight основна сила пінхеда називається «поклик болю».гравець може відкрити ворота і закликати з глибин пекла ланцюг, яку оннаправляет до вижив. Ланцюг обплутує жертву і уповільнює її.

” ця унікальна сила дозволяє гравцям контролювати атакидального бою, керуючи випущеними ланцюгами. Основною складністю, таким чином, стає тактика: необхідно правильно вибрати час і місце для відкриття воріт і призову ланцюга, — продовжує метт.- не відразу очевидна, але дуже важлива особливість цієї сили полягає в тому, що можна відкрити ворота, не закликаючи ланцюг, щоб отримати інформацію без необхідності фізичної присутності в тій чи іншій області карти».

Далі команда дизайнерів взялася за втілення класичних темболі і тортур «повсталого з пекла» в навичках пінхеда, що дозволяють пов’язати вижили в своє задоволення.

навик пінхеда: “мертва хватка»

«мертва хватка” розтрощує надії тих,що вижили на порятунок: в момент повного лагодження одного з генераторів він блокує інший генератор, найбільш близький до лагодження.

навик пінхеда: “псування: іграшка»

«псування: іграшка” посилює страждання жертви: пінхед проклинає вижив, коли той вперше опиняється на гаку. Проклятіенакладивает ефект» забудькуватість”: вижив не чує серцебиття при наближенні пінхеда, що створює особливу напругу.

«січний гак: дар болю» створює на карті кілька гаків,які накладають негативні ефекти «травма» і «кровотеча»на вижив, якого знімають з цих гаків. Після зцілення його швидкість ремонту і лікування знижується до наступного.

розгадати таємницю шкатулки

Один з найбільш незвичайних елементів “повсталого з пекла « – загадкова історія сенобітів, також відома як»конфігурація плачу”. Без цього перенесення пінхеда в dead by daylight було б неповним.

” ми з самого початку планували зробити шкатулку важливою частиноюголови — – зізнається метт. – зрештою, через неї сенобитиприходять на землю! нам належало непросте завдання: зробити ееприсутствие в грі органічним і не суперечить нашейвселенной”.

Коли в гру вступає пінхед, у випадковій точці на карті з’являєтьсяшкатулка-головоломка «конфігурація плачу», яку може знайти… Або сам сенобіт.

” з плином часу ймовірність ланцюгової полювання зростає.єдиний спосіб відтягнути загрозу-знайти скриньку. Підібравшійшкатулку вижив змушений рятуватися від ланцюгів, поки не решітголоволомку. Якщо сенобіт встигне відреагувати, він можетперенестися прямо до вижив, який тримає шкатулку, — добавляетметт. – якщо ж пінхед знайде її першим, він може влаштувати ланцюгову полювання на всіх, хто вижив разом. Це цікавий елемент гри як дляубійці, так і для тих, хто вижив, який народився з пошуку мотивації дляігроків: навіщо їм взаємодіяти зі скринькою? навіщо намагатьсярозгадати головоломку? нам дуже подобається підсумковий результат. Ондает можливість як слід пораскинути мізками. Якщо випонимаете, про що я”.

Глава hellraiser (“повсталий з пекла”) для ps4 і ps5 з’явиться вdead by daylight 7 вересня.