Унікальний інструмент для аналізу ключових слів — Serpstat

613

Всім привіт! Коли з’являється новий сервіс або, ніхто не дме в фанфари, і не б’є в гонг. Для будь-якої операції розроблений інструмент проведення. У пошуках сервісу для порівняння з конкурентами і пошуку ключевіков, я натрапив на безліч різних інструментів, і сьогодні розповім про один з них.

Serpstat володіє унікальними фішками, такими, як порівняння двох URL, пошук схожих фраз, пакетний аналіз, інфографіки і мн. ін.

Инструмент для взрывного роста в маркетинге

Спочатку роботи з клієнтами ви напевно стикалися з однією з проблемних точок дотику — дослідженням і підбір ключових слів. Ваші SEO – і PPC-кампанії потерплять невдачу, якщо дослідження семантики помилково або метричні дані невірні. І це станеться незалежно від того, наскільки оригінальні ваші плани і стратегії.

Serpstat охоплює процес дослідження в деталях, і якщо ви використовуєте його правильно, то заощадите масу “людино-годин”, витрачених на дослідження ключових запитів.

Простота пошуку ключових запитів: що пропонує Serpstat?

Якщо ваша команда вкладає час в SEO сайту, полегшите їм роботу. Введіть в пошукову рядок назву домену, і дізнаєтеся кількість слів, якими ви ранжируетесь. Список буде містити ключевики, які ви вже відстежуєте, і ті, які стануть для вас приємною несподіванкою.

Наприклад, після дослідження сайту друга, я визначив кілька ключевіков, які ранжуються на 2 і 3 сторінках Google. Так як за кількістю пошукових запитів і ціною за клік ці ключові слова вагомі, змінився SEO-фокус.

Не зводьте очей з конкурентів

Ще ніхто не сказав: “Проводьте успішну SEO-кампанію, не озираючись на конкурентів!” Важливо знати, як у них йдуть справи, це вирішує відразу кілька проблем:

  • якщо вони вибивають з топа ваші сторінки, то ви отримуєте перевагу в розробці стратегії протидії;
  • отримання і використання інформації за запитами, за яким конкурент ранжирується в пошуку, і потенційно принесуть вигоду вам.

Рекомендую до прочитання: Вікінг Ботовод – про програму

Совокупность слов

Цей інструмент видає:

  • сукупність слів, які ранжуються потрібний сайт (у нашому прикладі це allo.ua),
  • список конкурентів,
  • загальні слова між ними.

За допомогою такої інформації легко визначити нові ключові запити, які вимагають фокусування.

Які сторінки знаходяться в топі?

Інформація щодо розподілу сторінок нагоді блогерам. Вона показує, як ваші URL ранжуються в Google, і за скількома ключовикам.

Страницы сайта

Отримуємо сторінки, які для вас актуальніше інших. Зустрічаються випадки, коли топові за якістю наповнення сторінки приносять менше трафіку, ніж пости, написані кілька років тому.

Зміст занурення у цей звіт — виявлення сторінок, які не ранжуються ні по яких запитах, та їх подальше опрацювання.

URL vs URL: гранична корисність для блогера.

Це унікальна особливість сервісу, — вона дозволила провести зворотне проектування моїх постів, і тому я люблю її. Замість того, щоб порівнювати декілька сторінок мого сайту або сторінки конкурентів, я зробив наступне:

  • знайшов заголовки моїх постів в Google;
  • помістив 3 топових на аналіз;
  • отримав відомості, за скількома ключовими словами ранжується кожен пост.
  • Тепер я розумію, якого з постів слід більше приділяти уваги і опрацювання, а який складено оптимально. Прийшло розуміння, як крутіше робити контент для його кращого позиціонування в пошуку.

    Дослідження ключових слів

    Цей розділ носить комплексний характер. Прикладіть трохи фантазії та творчості, і отримаєте купу прибуткових ключевіков.

    Куча прибыльных ключевиков

    Введіть ключевік в пошук, і отримаєте інші його варіації з показниками кількості запитів (рік і місяць), вартість, конкуренція в РРП, і інші, пов’язані з ним показники.

    На картинці вище, коли ми шукали “костюм супергероя”, більшість аналогічних запитів були придбані vk або youtube (крайня права колонка). Цей розділ також визначив найбільш конвертовані слова (зі знаком долара), що дозволило звузити список, і сконцентрувати напрямок роботи.

    Рекомендую до прочитання: Огляд сервісу для аналізу конкурентів – SpyWords

    Які пошукові підказки пропонує нам Serpstat?

    Розділ з пошуковими підказками присутня в багатьох сервісах для пошуку ключових слів і порівняння з конкурентами. Примітне відміну Serpstat від інших — гранична простота.

    Як зрозуміло з назви, функціонал запропонує фрази, які релевантні вашому ключовому запиту. Зручна риса цього розділу — наявність екслюзивним опції “Тільки питання”. Це дозволить знайти найбільш запитувані питання за ключовою фразою.

    Поисковые подсказки

    Якщо ви пишете статті для блогу, ця опція — must have.

    Аналіз SERP’a

    У SERP’e отримуємо список топ-100 доменів, які ранжуються за шуканої фразою в Google. Бачимо наочну динаміку позицій цих доменів:

    Анализ SERPа

    Залишилася ще цілий РРС розділ для дослідження, але вже те, що я побачив, варто кожної вкладеної копійки. До речі, про ціни:

    Цены анализа конкурентов в Serpstat

    Якщо брати на рік, то знижка близько 20%.

    Підсумок

    Я дізнався, що Serpstat вміє наступне:

    • шукати нові цікаві ключевики;
    • дослідити запит, і знайти його інші варіації;
    • проводити порівняння з конкурентами, і “тирити” їх семантику;
    • допомагати блогеру правити свої пости;
    • проводити аналіз SERP’a;
    • приносити прибуток і гарний настрій :)

    TEXT.RU - 100.00%

    Попередня статтяРозробники grid legends відмовляються від мікротранзакцій на користь сезонного контенту
    Наступна статтяSocialKit – програма для професійної розкрутки Instagram