Вихід масштабного оновлення 2.0 для avorion і невелике інтерв’ю з розробниками

14

Повна версія космічної пісочниці avorion була запущена на steam трохи більше року тому. З тих пір вийшло багато патчів, проте оновлення 2.0 є одним з наймасштабніших для проекту.

” ми дуже пишаємося оновленням 2.0, тому що зуміли впровадити в нього безліч рекомендацій, отриманих від нашої спільноти, які урізноманітнюють гру. Крім того, сьогоднішня avorion пропонує набагато більше можливостей”, – говорить костянтин кронфельднер, засновник і провідний розробник в boxelware. “безумовно, avorion не стала кардинально новою грою, проте з оновленням 2.0 вона багаторазово покращилася і забезпечить гравцям абсолютно новий досвід».

Основні нововведення 2.0 для avorion включають:

  • нову систему прогресії, що дозволяє отримувати базові знання про різні матеріали.
  • сценарій “класичний avorion”.
  • новий настроюється гравцями сценарій “вільна гра”.
  • капітанів з індивідуальними талантами і характерами.
  • був доопрацьований ші для відправки вашого корабля за ресурсами, в розвідку, по торгових шляхах і так далі.
  • покращено інтерфейс.
  • механіка незалежного прицілювання була вдосконалена.
  • коригування балансу, мікроменеджменту і багато іншого.

Більш детально про патч ви можете прочитати в офіційній замітці.

Крім оголошення про вихід версії 2.0, розробники опублікували невелике інтерв’ю:

за час існування гра avorion надихнула багатьох гравців і зібрала навколо себе велику міжнародну спільноту. Як ви вважаєте, що робить цю гру особливою і які її аспекти найпривабливіші для гравців?

Всесвіт avorion пропонує дуже різноманітні випробування. Гравці можуть грати в неї як їм більше подобається. Почати з самих низів і вирости до командира могутнього флоту, побудувати величезну торговельну імперію, наводити жах на галактику в ролі пірата або заробляти брудні контрабандні грошики — все це можливо в avorion. Інший важливий момент: все це можна пережити разом з друзями по мережі.

Крім того, в avorion є гранично деталізований редактор кораблів, в якому можна побудувати буквально що завгодно. Від маленьких човників до гігантських космічних станцій-можливо все. Але якщо цього вам мало, то широкий моддерський інструментарій дозволяє зробити набагато більше.

зараз для avorion виходить величезне оновлення з безліччю нових особливостей, які ви відбирали серед рекомендацій спільноти. Яким радам віддавалася перевага при відборі? чи були такі, які не вдалося реалізувати при всьому бажанні, і ви про це шкодуєте?

Ми просто хочемо зробити гру більш гладкою і спростити деякі аспекти, які вважаємо надмірно заплутаними. Наприклад, користувальницький інтерфейс. Ми хочемо, щоб наші гравці більше уваги приділяли власне грі, а не плуталися і губилися в нетрях призначеного для користувача інтерфейсу. Шкодуємо, що не вдалося додати? мабуть, можна так сказати про фото-режимі. Зрозуміло, нам хотілося б попрацювати ще над новим сюжетним контентом, зброєю та іншим наповненням.

одного разу ви обмовилися, що побоюєтеся потрапити в трясовину виконання побажань, і віддаєте перевагу зосередитися на власному баченні майбутнього гри. Чи можливо це у випадку такого проекту, як avorion? яким ви бачите його майбутнє?

Це завжди непросто, коли мова заходить про таких масштабних пісочницях, але у нас є бачення майбутнього гри: avorion повинна стати грою-пісочницею, в яку всі бажаючі можуть грати так, як їм хочеться, незалежно від цілей: хоч займатися дизайном найбільших кораблів в галактиці, хоч підніматися по кар’єрних сходах від звичайного капітана до командира цілого флоту, провідного армаду кораблів в бій. Ми просто хочемо забезпечити гравцям всеосяжну космічну атмосферу.

Оновлення 2.0 допомогло внести ясність в напрямок вектора розвитку гри. Ми маємо намір зробити гру такою, щоб гравцям було легше зосереджувати увагу на важливих для них аспектах. У довгостроковій перспективі ми плануємо випустити ще хоча б одне доповнення з новим контентом. Природно, будуть виходити і патчі різного обсягу, що несуть нові комфортні зміни, коригування балансу та інші поліпшення.