Wolfenstein: youngblood-весела пригода двох сестер у франції

56

Знатно постарілий, але все ще не розгубив запалу біллі-терор раптово зникає, залишивши в невіданні свою дружину і двох дочок, які успадкували від батьків бойові навички і стійку ненависть до нацистам. Що ж, бласковіцу давно було пора поступитися місцем новому поколінню. Чи ні? давайте розберемося.

Ми вже побували в німеччині, америці нового порядку і навіть покидали землю в пошуках пригод на свою загартовану в боях п’яту точку. Куди ж нас закине нова частина? ну звичайно в окупований париж. У 80-ті.

Колишню столицю франції нові господарі перейменували в»нео-париж”. Дивно, що не в нео-штутгарт або франкфурт-на-сенні. Ну да ладно, фантазія ніколи не була сильною стороною любителів пива і сосисок. Місто виглядає дуже незвично-класична європейська архітектура з домішкою чужорідних, футуристичних об’єктів і будівель. Щось подібне ми вже бачили в half-life 2 або відносно недавній deus ex: mankind divided.

Що відразу впадає в очі – це розмір рівнів. Великі території, з безліччю розвилок, шорткатів і секретних локацій, винагороджують допитливих гравців. Вертикально рівні теж підросли, і що б гра не перетворювалася в болісні спроби дістатися з точку а в точку б героїням видали спринт і подвійний стрибок. Зручно. Тепер можна милуватися видами і не хвилюватися за свою мобільність.

Ок, що у нас з сюжетною складовою? може ви хотіли побачити в новій частині “вульфа” запам’ятовується моменти? поринути у світ зміненого стану свідомості зі знаменитим музикантом? пройтися вулицями захопленого міста інкогніто і подивитися на життя після? побачити, як майбутня мама близнючок під час статевого екстазу з двох рук поливає фріців вогнем? ааа, забудьте. Ось вам пара мужикуватих близнят. Іноді перекинуться жартами на кшталт» ахаха, в цій каналізації пахне, як в твоїй кімнаті ” та раз на півгодини сиплять банальними фразочками. Чарівно.

Що взагалі про них можна сказати? стандартно-симпатичні мордочки, світленька любить полювання і мріє написати книгу, темненька обожнює працювати кулаками і не соромиться у виразах. Або навпаки. Яка різниця? особистості в близнятах приблизно стільки ж, скільки в коробці патронів.

При цьому були побоювання, що слідуючи популярним трендам – привіт мк11 і скарлет в хіджабі – героями нової частини зробили сильних і не дуже сексуальних жінок на догоду скривдженим борцям за соціальну справедливість. Ну, якщо і так, то це не дуже кидається в очі – джесс і софі ніяк не тягнуть на неврівноважених дам, які впадають в істерику при вигляді менспредінга.

Але нас, як геймерів, швидше хвилює питання інше-навіщо взагалі потрібно було робити двох героїв? тим більше що за всю гру крім як допомоги при відкритті дверей і важелів напарник не потрібен ну зовсім. Під час візиту в гестапо у вас взагалі рука з обличчям буде зустрічатися приблизно раз в три хвилини – настільки тут багато моментів зі спільними діями. Мабуть нацисти занадто близько до свого чорного серця сприйняли ідеї buddy movie і тепер все роблять тільки по парах. І ніяких гейських жартів.

Про керованого штучним інтелектом напарника можна сказати буквально пару слів – він туп.або вона. Як вам подобається. Так що вибираючи одну з сестер будьте готові до того, що другу зненавидіть. Вона буде застрявати на початку кімнати, ігнорувати зазначену мету, палити з вибухонебезпечних предметів поруч з вами і взагалі тиснути на нерви.

А ще це позбавило нас можливості сейва і нормальної паузи. Навіть в одиночній компанії гру не можна зупинити – при виклику меню на esc вас все одно можуть вбити любителі чорних уніформ, так як гра технічно триває. А замість сейва три життя на обох сестер-витратили, починайте рівень заново. Правда рівень прокачування зберігається, але все одно виникає питання – нахрена? так, знайти коробки з життями нескладно, але не можна настакати і спокійно грати – не більше трьох в дві пари рук.

Завдання в грі бувають декількох типів. По-перше, звичайно, сюжетні-тут ви навіть можете розраховувати на невеликі ролики або якусь подобу цього самого сюжету. По-друге, де ви можете поліпшити своє фінансове становище і розжитися ніштяками. Ну і по-третє всі інші: щоденні, щотижневі і ті, де вам прямо в процесі зачистки кажуть, що ось тут за пару сотень метрів з’явився важливий вчений нацист, якому пора відправитися ан дослідження загробного світу. Причому терміново.

Зі стріляниною все неоднозначно. З одного боку, стовбури відчуваються відмінно, все гримає, виблискує трасерами, кулі смачно впиваються в тушки ворогів, а наслідки влучень розлітаються кривавими бризками. З іншого, звичайно ж, в цю бочку меду не можна було не вкинути пристойний шмат дьогтю.

Справа в тому, що у більшість ворогів-крім самих дохлих-є щити. І щитів цих два типи. І кожна зброя добре лише проти певного типу ворогів. Ну і починаючи десь з середини гри на вас налітає пристойна група різноманітних продуктів похмурого німецького генія з кровожерливим блиском в очах. Це здорово.

Що зовсім не здорово, так це те, що в запалі сутички доводиться постійно контролювати, в кого і чим ти стріляєш. Тобто буквально кожну пару секунд перемикатися між стволами. Це зовсім не здорово. Перемикання відбувається не миттєво, ідеальний в ближньому бою дробовик може не знімати взагалі нічого лізуть впритул противникам, з снайперської гвинтівки ти не можеш зняти вартового з тієї причини, що у нього щит іншого типу і… І навіщо було так робити? підбирати зброю під щит ворога, а не під тактику, цікаво перші 10-15 разів, потім викликає лише роздратування.

Адже у вас все прекрасно продумано з апгрейдами зброї. Є грубо кажучи три типи прокачування-шкоди, боєзапас, хедшоти. Поставивши три однотипних апгрейда на стовбур ви отримує бонус, можете комбінувати бажані статті, а можете упоротися в одну характеристику – все залежить від стилю гри. Але ні, давайте ще запхати щити.

Ну і якщо ваші смаки специфічні, то можна спробувати погратися в стелс. Кривий і незручний, але все ж. Ось вам топірці, ось вам невидимість, і ось вам сирена викликає підкріплення після першої помилки. Круто, да? і не забуваємо, що вороги ростуть в рівнях разом з вами.

Так, пізніше все це нівелюється збільшенням хп і щитів, своєчасним бафом другого гравця і іншими елементами прокачування. Але осад залишиться, гарантуємо. Напевно щити у шанувальників свастики-це саме спірне рішення гри. Тому що своє завдання бути веселим і яскравим шутером з пристойною дозою жорсткості вона виконує непогано.

Так що ж ми маємо в сухому залишку? досить бадьорий, яскравий екшн зі спірними рішеннями на зразок рівнів ворогів, механіки щитів і необхідності постійно влаштовувати забіги по вже пройденим локаціях заради виконання квестів і пошуку ресурсів. Щодо ресурсів-переважна більшість зброї і ворогів перекочували з минулих частин. Хоча завдяки апгрейдам зброї і градацій ворогів це не так кидається в очі.

Гра, на жаль, не особливо слід спадщини попередніх двох ігор-на зміну яскравим, божевільним і по хорошому трешевим роликам прийшли похмурі переговори таких же похмурих персонажів. Але розстрілювати фріців в ретро-футуристичному антуражі альтернативного парижа 80-х досить весело.

Wolfenstein: youngblood

Рецензована версія гри: pc

плюси:

  • графіка
  • динамічні перестрілки
  • антураж рівнів

мінуси:

  • слабкий сюжет
  • спірні механіки
  • нав’язаний мультиплеер
  • достаток бэктрекинга

Оцінка: 7.0

вердикт : не найяскравіший представник сімейства wolfenstein, який, тим не менш, здатний розважити не самого вимогливого гравця. Чекаємо справжнє продовження.

Попередня статтяЯк писати тексти, що продають
Наступна статтяНаступна far cry може отримати більше мультиплеєрних елементів