Як добувати трафік на молодий сайт

480

Трафік на молодий сайт – статейное просування

Робота з молодим сайтом вимагає особливо тонкого підходу, тому як відношення пошукових систем до ресурсів до 1 року, а в деяких тематиках і до 2-3 років – теж особлива.
У чому головна складність? У тому, що на молодий сайт важко залучити пошуковий трафік і доводиться користуватися ще щонайменше десятком способів, щоб організувати скільки-небудь постійний потік відвідувачів. При цьому з кожним роком «молоді сайти стають все більш «старими» і часто навіть 1 року не достатньо, щоб забезпечити майданчику високий траст, хорошу видимість в пошукових системах, посилальне оточення.
У цій статті ми розглянемо 9 способів: які ж все-таки існують щодо оперативні шляхи забезпечення молодого сайту трафіком?

Контент-маркетинг – це те, з чого треба почати!

Не будемо заглиблюватися в цей пункт, по цій темі сказано і написано дуже багато. Тут все просто: для трафіку потрібен привід, і цей привід треба давати хоча б 1-2 рази на тиждень у вигляді постів у внутрішньому блозі, нових товарів, розпродажів, акцій, новин, візуального та іншого контенту.

Соціальні мережі: для трафіку і швидкої індексації.

Сайту треба якомога швидше індексуватися. Це завдання прекрасно допомагають вирішити соціальні мережі, зокрема Twitter. Якщо у сайту немає власних офіційних груп і сторінок, перший час можна ефективно користуватися особистими записами.

Статейное просування по НЧ запитам.

Насправді спосіб отримувати пошуковий трафік на молодий сайт теж є. Це статейное просування. Починати закуповувати статті можна вже тоді, коли сайт проиндексировался, тобто в перший місяць роботи – цілком нормально. Дешевше і швидше за все отримати ефект від просування по низькочастотних запитах. До речі саме з ним комерційні сайти отримують покупців. Для статейного просування молодих сайтів відмінно підходить, наприклад, біржа WebArtex. Чому саме тут хорошого для сайтів до року:

Рекомендую до прочитання: GoGetTop: сервіс покупки вічних посилань в розстрочку

  • тут акумульовані дуже якісні донори, які, крім іншого, перевіряються за поведінковим та соціальним метрик і які відразу підбираються по тематиці сайту, що просувається;
  • тут можна розміщувати статті 5 різних типів, що дуже ефективно працює на створення природного посилального профілю;
  • тут реально розміщувати статті з посиланнями, які будуть давати переходи на сайт (навіть якщо до 10 переходів з однієї статті – це дуже потужна підтримка поведінковим метрик сайту, а значить і позиціях у видачі).

Статистика продвижения в бирже WebArtex

Скріншот статистики сайту КудаГоу за 4 місяці його просування в біржі WebArtex (іншими методами зовнішнього просування не користувалися) – зростання трафіку в 1,5 рази! Докладний опис цього кейса просування, з інформацією по позиціях, ТІЦ, порядку закупівлі статей можна прочитати тут.

Трафік з Disqus.

Просто чудовий спосіб отримувати кілька сотень переходів в місяць на сайт, абсолютно нічого для цього не роблячи, а просто встановивши модуль коментування Disqus. Звідти справді приходить трафік!

Трафик из Disqus

Отримувати трафік з соціальних мереж можна також за допомогою модуля UpToLike

Трафик из социальных сетей UpToLike

Скріншот Яндекс.Метрики сайту віком 1, 5 року, тематики «Здорове харчування». Сайт просувається вічними посиланнями (зовсім не велика кількість) і контент-маркетингом. Рухається рівномірно, без пауз і стрибків, але на скріншоті ми бачимо стрибок у переходах з соціальних мереж і далі з пошукової видачі. Цей стрибок стався приблизно через місяць після установки кнопок соціальних мереж UpToLike.

Що конкретно у функціоналі UpToLike працює на зростання трафіку?

  • Самі кнопки, які можна задіяти в спліт-тестах і додатися самого ефективного зовнішнього вигляду і розташування;
  • Функція цитування за текстом – дуже зручно для «ледачих користувачів, які хочуть поділитися статтею в соцмережах, але не хочуть просто її репостить, а супроводжувати «розумною фразою»;
  • Кнопка PicShare – спеціальна кнопка для розшарювання картинок. Просто приголомшлива річ, щоб отримувати більше трафіку з соцмереж, не докладаючи до цього зусиль.
  • Функція фолловинга. Якщо ви щойно створили офіційні групи і сторінки для свого сайту – вам просто must have поставити на сайт одну більшу, яскраву, красиву кнопку підписки на ваші сторінки. Наприклад, таку:

Рекомендую до прочитання: SEO просування сайту

Красивая кнопка подписки в соц сети

  • Статистика найпопулярніших сторінок сайту + статистика залучених користувачів з соціальних мереж завдяки Like+Share. До речі, буде дуже корисно, якщо ви працюєте з агентами впливу в соціальних мережах – будете розуміти, дають вам ці лайки і кулі, які вони ініціюють, чи ні.

UpToLike соц. кнопки статистика

Трафік з YouTube

YouTube – дуже потужний трафикогенератор. Якщо робити свій канал, швидко його все одно «не расшатаешь», однак цим краще почати займатися якомога раніше: відео-маркетинг входить в тренд, відеоогляди відмінно зміцнюють поведінкові чинники ранжирування сайту, ну і, звичайно, це додатковий канал безкоштовного трафіку. Не забувайте про коментарі до роликів – сюди теж можна кидати посилання на свої ролики на сайті, отримуючи кілька десятків переходів.

Трафік з форумів і з коментарів до статей.

Це дуже копітка робота, вона дає не так багато трафіку і балансує на межі спаму, якщо займатися цим у скільки пристойних обсягах. Однак, якщо знати міру і потрапляти в тематичні статті і гілки обговорень – цілком реально отримувати по 10-20-30 переходів з кожного з таких джерел. Особливо гарні форуми жіночих тематик! Щоб вчасно розуміти, що є з свіжих статей, які варто коментувати, зручно користуватися, наприклад, Медиаметрикой (Топи найбільш обговорюваних публікацій в соціальних мережах) + підписатися на розсилання сайтів холдингу LookAtMe та ін.

Самвидав.

Хороших сайтів, які дають можливість публікувати статті, залишати в цих статтях посилання і розміщувати ці статті в доступних для видимості читача місцях – одиниці! У кожній окремій тематиці їх навряд чи набереться більше 20-30 штук. Проте з ними теж треба працювати, тому що 20-30 зовнішніх статейних посилань з якісних майданчиків – на вагу золота для молодого сайту. А якщо ці статті ще дають хоча б 10-20-30-50 переходів – це просто чудово.
В якості прикладу залишимо тут ось ці сайти тематик бізнес, digital, а також сайти універсальних тематик, де є можливість публікувати свої матеріали і де (саме-те головне!) є життя: e-xecutive.ru (блог або через редакцію), cossa.ru (Пісочниця), Hopesandfeares.ru (Рада директорів), sostav.ru, rb.ru, avito (можливості залишати активного посилання немає, але навіть неактивні посилання дають прямі заходи на сайт), bishelp, cy-pr (через блоги), leprosorium.ru і d3.ru (не мають прямого відношення до зазначених тематиками, але якщо вам вдасться залишити там посилання в доречній ситуації – ви отримаєте відмінний трафік), roem.ru (через редакцію), shkolazhizni.ru (за відчуттям, аудиторія сайту сильно роздута і накручена, але тут можна стати автором і писати статейки на свої теми, поступово збільшуючи кількість прямих заходів на сайт; активне посилання можна залишати тільки в коментарях).

Рекомендую до прочитання: 5 порад з вибору хостинг провайдера

Ко-маркетинг.

Черговий складний, ручний інструмент, що забирає багато ресурсів. Це обмін гостьовими постами, розсилками, посиланнями на акції партнерів та інше подібне. Рідко виходить знайти понад 5-10 хороших партнерів, які погодяться знайомити з вашим продуктом//послугою свою аудиторію. Особливо якщо мова йде про ко-маркетингу між комерційними сайтами. Найпростіше, що може бути в цьому інструменті, обмін гостьовими постами між прямими конкурентами. До речі, це одна з причин, по якій варто замислитися над своїм власним блогом і акуратно його підтримувати. Якщо вам особливо нічого буде запропонувати партнеру (крім, зрозуміло, супер-контенту) – ви будете представляти зовсім не великий інтерес.

Попередня статтяRealme представить очищувач повітря і пилососи air purifier 30 вересня
Наступна статтяРозкрутка Вконтакте з програмою Quick Sender