Як набрати багато передплатників? Які використовувати стимули?

86

Как набрать много подписчиков

Всім привіт! Будь початківець і не тільки, блогер або веб-майстер хоче залучити на свій ресурс, якомога більше відвідувачів, використовуючи при цьому різні способи. В тому числі і за допомогою соціальних ресурсів і міцної бази передплатників. Насправді, це бажання цілком передбачувано і абсолютно природно. Але, як зазвичай буває, при наборі абонентів в соцмережах, народ віддає перевагу кількістю передплатників, але не якістю. Набирають десятки тисяч “ботів” і журяться потім, чому немає “вихлопу”? Так тому й немає, що “боти” не читають, не лайкають ваші пости, не расшарівать їх. Живі ж читачі з більшою часткою ймовірності поділяться корисною інформацією, прочитаної на вашому ресурсі, а це, в свою чергу, призведе до більшої відвідуваності і до збільшення постійної аудиторії. Тому давайте разом розглянемо кілька способів збільшення “живих” передплатників.

Цінний контент ваш найкращий стимул

Так ні банально це звучить, цінний контент є найкращим стимулом, який ви можете запропонувати вашим потенційним передплатникам. У самому справі, якщо матеріал наданий у вашій розсилці не цікавий, це вб’є всі ваші зусилля по розвитку своєї абонентської бази. Навіть якщо вам вдасться залучити нових передплатників іншими стимулами, ви не зможете утримати їх. Якщо матеріал не представляє цінності, то й кінцевий результат не є позитивним.

Безкоштовні списки, електронні книги, відео та інші матеріали

Унікальний, цікавий і корисний контент є перевіреним способом залучення і насамперед збереження передплатників, але у високій конкурентній боротьбі сьогоднішнього дня цього не достатньо. Ось чому ви повинні мати додаткові стимули у своєму розпорядженні. Безкоштовні списки (dofollow блогів), книги, відео та інші файли для завантаження (шаблони, плагіни, скрипти та програми) є традиційним засобом заохочення, які ви можете використовувати їх для одержання більшого числа передплатників.

Рекомендую до прочитання: SocialKit – програма для професійної розкрутки Instagram

Хитрість тут в тому, що пропонований матеріал повинен бути пов’язаний з тематикою вашого сайту, в іншому випадку ви будете залучати цільову аудиторію. Крім того, спонукання до дії не повинно заохочуватися занадто цінним подарунком (типу: отримай iPhone), тому що в цьому випадку люди підписуються з-за цінного подарунку, а потім зникають.

Ви можете так само пропонувати купони і знижки. Знову ж таки, ті ж правила — пропонуйте купони/знижки на послуги, які пов’язані з вашою тематикою.

Підписка є нагородою для переможця

Якщо ваша розсилка безкоштовно, напевно ви можете запитати, навіщо давати що-то в нагороду, коли кожен може отримати її безкоштовно? Ясна річ, що якщо ваша розсилка безкоштовно, то не має ніякого сенсу в роздачі “плюшок”, але якщо у вас є платна розсилка, членство на сайті, або будь-який інший тип обмежень для доступу до більш цінної інформації, то така передплата за доступ до закритої інформації буде працювати як магніт і “подарунки” тут будуть не зайвими.

Пропонуйте бонуси за залучення передплатників

Якщо вашою метою є набір великої кількості передплатників, можливо, вам доведеться вдатися до сторонньої допомоги. Запустити партнерську програму і/або приєднатися до партнерської мережі і пропонувати винагороду кожному, хто приводить вам нових передплатників. Знову ж таки, не пропонуйте великий куш, тому що це призведе до тоннам підроблених підписок.

Ви можете запропонувати кілька центів в якості комісії за абонента. Можна запропонувати не грошові стимули, наприклад, пропонувати місце для реклами на вашому сайті і т. д. Ці стимули, як правило, працюють краще, ніж гроші, але якщо з тієї чи іншої причини ви не можете запропонувати їх, то кілька центів за абонента може бути варіантом. Тим не менш, використовувати гроші як останнього аргументу, тому що зазвичай якість передплатників залишає бажати кращого і залишаються вони тільки тому, що ви заплатили їм кілька центів.

Рекомендую до прочитання: Сайт заблокований веб-антивірусом

Пропозиція слідувати за ними в соціальних мережах натомість

Інший не грошовий стимул, який буде оцінений багатьма людьми, слідувати за ними в соціальних мережах в обмін на підписку. Twitter і Facebook є найбільш популярними мережами, але ви можете запропонувати взаємодопомога для будь-якої іншої мережі. Тим не менш, переконайтеся, що ви будете в змозі стримати свою обіцянку — бути активним у соціальних мережах вимагає багато часу.

Поважайте передплатників і пам’ятайте про їх почуття

  • Тримайте кнопку підписки на видному місці, щоб відвідувачі не забули підписатися. Можна також нагадати вашим читачам не забути підписатися, в кінці статті.
  • Люди неохоче діляться своїми адресами електронної пошти, тому що вони ненавидять спам! Тому, дуже важливо вибудувати сильні і довірчі відносини з відвідувачами.
  • Дотримуйтеся легкого і не офіційного стилю в своїх розсилках. Ніякої передплатник не хоче читати складний матеріал після робочого дня.
  • Поважайте приватне життя ваших абонентів. Тільки тому, що передплатник дав вам доступ до його або її адресою електронної пошти не означає, що ви маєте право закидати їх щоденними недоречними листами.
  • Оформлення зовнішнього вигляду має значення. Оформляйте свої листи стильно і яскраво, так щоб передплатники знаходили їх привабливими і подкупающими. Але не перестарайтеся.
  • Будьте винахідливі формуючи листи. Ви можете надсилати свої розсилки в різних формах: як статті, новини, посилання, відео звернення та ін. Ви можете використовувати різні варіації листів, час від часу, таким чином завжди дивуючи ваших передплатників.

Асортимент способів набору передплатників дуже великий. Звичайно, ви не зобов’язані використовувати їх всі відразу. Виберіть один або два для проби, подивіться як вони працюють, і якщо вони показують хороший результат, дотримуйтеся їх. Якщо це не так, замініть неробочий спосіб і знову пробуйте. Робіть це, поки не знайдете виграшну комбінацію — для різних видів розсилки вона різна.

Рекомендую до прочитання: Реєстрація в каталогах

TEXT.RU - 100.00%