Як підібрати ключові слова для сайту в Google Adwords

187

Подбор ключевых слов в Google AdWords

Інструкція для новачків по підбору ключових слів в AdWords

Всім привіт! Сьогоднішня стаття, як правило, розрахована на новачків в області інтернет-маркетингу, які губляться в різних просторових міркуваннях про збір ключових слів, не вловлюючи суть процесу і кидаючи свої починання.

Отже, ви тільки починаєте знайомитися з маркетингом в інтернеті, і поки не знаєте, з якого боку краще до нього підступитися. Найняти SEO-фахівця кошти не дозволяють, а ключевики вже давно пора вписувати в тексти на сторінках. Ви можете навіть не знати, що таке ключові фрази, і навіщо вони потрібні. Це не важливо: на універсальному прикладі інтернет-магазину ми розберемося з основами маркетингу в мережі і навчимося підбирати ключевики (створювати семантичне ядро).

Підготовчий етап

Спочатку необхідно визначитися із категорією, для якої ви будете підбирати запити. Будемо виходити з того, що ви маєте в наявності грамотну структуру сайту, яка може виглядати приблизно так:

Тип ресурсу: інтернет-магазин.

Категорія: кросівки чоловічі.

Регіон: Мінськ, Білорусь.

Мова: російська.

Завдання: підбір запитів під певну категорію, розширення семантичного ядра.

Тепер трохи термінології. Запити, які можна поєднати за однією ознакою (колір, ціна, сезон):

  • купити білі кросівки.
  • кросівки недорого.
  • і т. д.

об’єднуються в одну семантичну групу.

Взаємодія з Google Adwords

Посібник розрахований на новачків, тому порядок збору ключових запитів ми розглянемо на прикладі лише одного інструменту, який називається Google Adwords.

Створіть обліковий запис Google і перейдіть на сторінку сервісу Adwords. Вас очікує головне вікно, де вам необхідно розкрити меню «Інструменти» і перейти в розділ «Планувальник ключових слів».

Создание новой кампании в AdWords

Ласкаво просимо в AdWords.

На наступній сторінці сервісу виберіть пункт «Пошук нових ключових слів у фразі,…».

Планировщик ключевых слов

Планувальник ключових слів. З чого почати?

Відкриється форма, в якій вам необхідно вказати основні параметри фільтрів. У їх числі:

  • Регіон – Білорусь.
  • Мова – російська.
  • Ряд запитів в рядку «Ваш продукт».
  • У віконці «Розглядаються ключові слова» прописується основний ключевік з його словоформами. Якщо ви залишите це поле порожнім, то сервіс запропонує вам запити для різної одягу і взуття.

Базовые параметры фильтров

Вводимо базові параметри фільтрів.

Після введення вихідних даних натисніть «Отримати варіанти». В результаті ви побачите сформований сервісом звіт.

Рекомендую до прочитання: Огляд сервісу для аналізу конкурентів – SpyWords

Перейдіть до розділу «Варіанти ключових слів» і натисніть «Показати/приховати діаграму». Для додавання конкретного ключевіков в групу натисніть кнопку у відповідному стовпчику. Всі натиснуті кнопки відмічені червоним кольором і стрілками з цифрами.

Получить варианты

Додавання варіантів в план

Складання семантичної групи

Назва даного етапу звучить солідно і навіть трохи страшно, проте на практиці все набагато простіше, ніж здається сторонньому користувачеві. Проблема в тому, що новачки практично завжди роблять одну і ту ж грубу помилку, додаючи всі знайдені запити в один план. Об’єднуються всі фрази, що мають у своєму складі слово «кросівки», – в результаті виходить вінегрет із запитів різних типів, в яких важко розібратися.

Під таку різноманітну групу ключевіков неможливо оптимізувати сторінку. А якщо немає нормальної оптимізації, то і про просування не може бути й мови. Щоб не наступати на граблі, по яких долаються всі новачки, підбирайте запити наступним чином:

1. Додавання запитів по вузькоцільовий семантичній групі. В якості прикладу ми беремо чоловічі кросівки недорого: не дитячі, не чорні, а саме чоловічі. Відповідно, всі запити, в яких слова «чоловічі кросівки недорого» зустрічаються, додаються в семантичну групу (схиляння може бути будь-яким). Гео-запити (з зазначенням регіону – Білорусь, Мінськ і т. д.) сюди теж підходять.

Таким способом ви зберете ряд ключевіков з цільової групи без включення інформаційних, брендових та інших запитів. Щоб побачити сформований вами перелік, натисніть кнопку «Мої варіанти…».

Мои варианты ключевых слов

Мої варіанти ключових слів

Далі буде простіше: після додавання в групу всіх цільових запитів необхідно натиснути кнопку «Завантажити план». Потім в невеликому віконці виберіть потрібні параметри (наприклад, формат відображення «CSV (Excel)» і натисніть кнопку «Завантажити».

Скачать план ключевых слов

Завантажити план ключових слів

На цьому підбір запитів до першої семантичної групи закінчений. Можете бути задоволені собою, перший важливий крок вже зроблений.

Рекомендую до прочитання: Розширений сніппет Google

2. Розширення семантичного ядра – підбір брендових запитів. Після того як ви створите цільову семантичну групу, вам необхідно переглянути повний перелік брендів, наявних на вашій онлайн-майданчику в категорії «Чоловічі кросівки». Далі ви починаєте додавати в окремий план запити, що включають назви торгових марок. Подібні запити мають велике значення для просування і можуть принести значно більше трафіку, ніж загальні ключевики.

Кожна торгова марка – це самостійна група, що просувається на окремій сторінці вашого сайту. Приклад: запит по бренду «Кросівки Найк» куди більш частотний, ніж загальна фраза «Чоловічі кросівки».

На підставі цього робимо логічний висновок:

Просування без брендових запитів у розглянутій тематиці загрожує раптовою смертю в інтернеті, так як більша частина трафіку припадає на назви фірм-виробників.

Для просування запитів потрібні брендові сторінки, які індексуються пошуковими системами. На цих сторінках повинна бути передбачена можливість розміщення оптимізованих текстів, мета-тегів і т. д.

3. Подальше розширення семантичного ядра – підбір слів по фільтрам. Основна семантична група створена, запити по брендам додані. Тепер потрібно вивчити фільтри, які є в розглядуваної категорії, і підібрати для них ключові слова. Розмір, колір, ціна – збираєте по всіх наявних фільтрів ключові слова, створюєте з них семантичні групи і починаєте просувати на відповідних сторінках.

Висновки

Після проведених заходів з аналізу запитів для певної категорії товару у вас буде на руках ряд семантичних груп:

  • По цільових запитах.
  • По брендам.
  • По фільтрам (розмір, колір, сезон тощо).
  • Гео-запити. Ми вибирали один регіон, але на практиці їх може бути більше.
  • Багатомовність. Якщо існує версія категорії іншою мовою, то вам потрібно зібрати для неї ключові слова. Робиться це шляхом налаштування фільтрів і зміни мови написання ключових слів.

Рекомендую до прочитання: 10 порад по оптимізації блога

В результаті у вас будуть сотні запитів, чітко розподілених за семантичними групами. Кожній групі ви визначаєте одну цільову сторінку, на якій будуть просуватися ключові слова, що входять до її складу. Так як запити відокремлені групами, то просування сайту, будь то створення мета-тегів, замовлення текстів чи закупівля посилань, буде реалізовуватися набагато простіше.

Більш того, завдяки такій упорядкованості ви відразу помітите, які заходи з просування дають максимальний ефект.

Якщо ж ви проігноруєте зазначені вище рекомендації і просто зберете всі більш-менш підходящі запити, то не зможете адекватно проаналізувати динаміку просування інтернет-магазину. В результаті буде складно розібратися, які заходи по просуванню приносять користь, а від яких можна відмовитися, заощадивши бюджет.