Як писати тексти, що продають

132

Правила написания продающего текста

Основні правила написання продають текстів

Всім привіт! Останнім часом, контент на сайтах є головною “рушійною силою. Написання текстів не є простим завданням, не кажучи вже про продають текстах. Ясна річ, що не кожна людина має здатність писати гарні тексти, тому більшість SEO оптимізаторів звертаються до допомоги копірайтерів або на біржі контенту. Але і для замовлення текстів, щоб скласти ТЗ, потрібно мати знання правил написання текстів і уявляти, про що і як треба писати в кожному конкретному випадку. Отже, що зараз є найголовнішим на ринку? Ні, не якість продукту, а те, як його подають. Самим важливим є правильний текст, який зможе продати неважливо який товар або послугу, будь то навіть самі погані і не якісні товари ( яскравий приклад тому “Телемагазин” :)). Якщо товар сподобається покупцеві з першого погляду, то він ніколи на нього більше не погляне, не те, що купить. Частіше ж усього, продають тексти застосовують в інтернет-магазинах і на сайтах торговельних підприємств, адже саме в даному сегменті ймовірність правильно написаного тексту підвищує продажу вашого товару чи послуги.

Для власників блогів настійно рекомендується спілкуватися зі своєю публікою, щоб розуміти, з якими людьми ви маєте справу і як зробити так, щоб написаний текст їм сподобався. Потрібно робити спеціальні розсилки і опитування, за допомогою яких дізнаватися, що цікаво вашим читачам і саме про це писати. У цьому випадку ви будете мати унікальний текст і інтерес читача, що вдвічі піднімає шанс продажу вашого товару чи послуги.

Правильний шрифт – гарний текст!

Також потрібно правильно все оформляти, щоб текст листа або огляду мав старанний вигляд і не різав око, як це часто буває у початківців блогерів. Слід використовувати читаються шрифти, в основному це «Tahoma», «Arial» і «Verdana», не варто експериментувати зі складно читаються шрифтами або шрифтами, які призначені виключно для дизайнерів. Також не варто виставляти маленький або занадто величезний розмір шрифту, дотримуйтесь стандарту, а це – 10-12 пікселів, не більше, інакше текст буде прочитати і ніхто не буде вникати в ваш товар, закривши сторінку.

Рекомендую до прочитання: Статті для сайту

Прописні істини

  • Не намагайтеся писати довгі пропозиції, чим довше ваші пропозиції в тексті, тим важче їх стає читати і вловлювати думка, пишіть коротко, ясно і лаконічно. Найчастіше, коли відвідувачі блогу натикаються на довгі пропозиції, то до кінця вони вже і забувають про що йшла мова спочатку, тому з цим теж не варто гратися.
  • Також не забувайте ділити текст на абзаци, не потрібно залишати всі пропозиції в одній купі, від цього втрачається весь сенс і послідовність ваших думок. Завдяки абзаців текст не буде здаватися таким вже й великим, плюс око читача це радує. Намагайтеся вмістити в один абзац не більш трьох – п’яти пропозицій, які будуть складати у свою чергу чотири або п’ять рядків (але це залежить від дизайну сторінки).
  • Обов’язковою складовою будь-якого тексту є заголовки, які відразу буду направляти думки читача в потрібне русло і йому не потрібно буде зайвий раз замислюватися куди він потрапив. Звичайно заголовки розподіляють по тексту в порядку убування від h1 до h6. Заголовок h1 використовується тільки один раз, максимально близько до початку сторінки, інші, як вам сподобається.
  • Радує око читача і картинки з відеороликами, але це вже не відноситься до написання продають текстів.
  • Ці прості правила допоможуть вам у складанні технічного завдання для копірайтерів, а так само ви зможете більш професійно оцінювати їх роботи.