Як писати заголовки цепляющие

515

Всім привіт! Наскільки важливим ви вважаєте, гарне написання заголовка статті, коли мова йде про блогах? Насправді, якщо ви хочете, щоб ваш блог виділявся з тисяч конкуруючих блогів, то написання чіпляється заголовка статті є однією з найбільш важливих речей, які ви можете зробити, щоб спонукати людей, щоб відвідати ваш сайт.

Будь-який хороший копірайтер знає важливість написання хороших заголовків, які приваблюють людей, щоб натиснути на кнопку. Гарні заголовки настільки важливі, що 1-2 сек. є передумовою, до того, що вашу статтю прочитають або, що ваш сайт відвідають. 1-2 секунди середня кількість часу читач витрачає на окремий елемент, перш ніж вирішить читати далі або перейти до наступного.

Ефективні заголовки є одним з основних видів зброї відділу маркетингу, тому вони працюють так добре. У жменьки ретельно підібраних слів, які складають типовий заголовок, великі шанси привернути увагу людей. Ваш заголовок повинен змусити людей думати, що “Ну, це однозначно варто читати, це безумовно має інформацію, яка принесе мені користь”. Ви повинні створити це почуття корисності в заголовку.

Отже, тепер ми знаємо, як важливі заголовки, давайте трохи поговоримо про те, як можна краще писати заголовки. Нижче наведені деякі поради, які ви можете використовувати при написанні заголовка наступної статті.

1. Зробіть свій заголовок максимально спрямованою на цільову аудиторію

Хороший заголовок статьиПереконайтеся, що ваш заголовок точно висвітлює конкретно описувану тему або рішення, яке ви пропонуєте. Ваша мета, як блогера, привернути увагу конкретних людей, яких цікавить дана тема і які зацікавлені в її вміст.

Як тільки Інтернет-користувач стає відвідувачем Вашого блогу, естафета переходить до вмісту статті, завданням якого є донести до читача відповідь або рішення, яке він шукав.

Рекомендую до прочитання: Копірайтинг та рерайтинг – подібності та відмінності

Тому, якщо ваш заголовок вводить в оману або ваш вміст не цілком відповідає обіцянці заголовка, то ви, ймовірно, орієнтовані не на ту аудиторію і ваш відвідувач поповнить статистику відмов у звіті Google Analytics.

2. Використовуйте слова, які означають рішення або корисну інформацію

Наприклад, розглянемо наступні приклади:

“XYZ плагін допоможе потроїти вашу конверсію”

в порівнянні з

“Як плагін XYZ може потроїти конверсію”

Хоча різниця між двома заголовками ледь помітно, заголовок, який починається зі слова «як», робить це набагато більш ефективно, ніж перший. Заголовок містить у собі неявне припущення, що стаття надає інформацію як плагін працює і переваги його використання для одержання більш високого ступеня конверсії.

Інший ефективний метод, використання чисел у заголовку, щоб передати список ідей і пропозицій. Наприклад:

“5 порад, щоб залишатися здоровим під час подорожі на кораблі”

Ви, можливо, бачили багато прикладів заголовків у блогосфері використовують вищезазначену техніку, і причина в тому, що такий стиль заголовка дуже ефективний. Тому, коли ви починаєте з таких слів, як «7 способів …», велика частина людей читає такі статті з-за обіцянки отримати декілька варіантів рішень або відповідей. Інші слова: «як», «що» і «коли» також дуже ефективні, щоб почати заголовок з них. Не бійтеся бути креативними.

3. Використовуйте ключові слова в заголовках по можливості

Це в деякому роді, пов’язане з першим пунктом, але вимагає окремої згадки. Ключові слова в заголовках важливі, тому що вони те, що ваша цільова аудиторія використовує для пошуку відповідей на свої питання.

Наявність ключових слів у заголовку, схоже на обіцянку дати відвідувачам ключ від дверей, яка може відкрити шлях до відповідей на хвилюючі їх питання.

Рекомендую до прочитання: Унікальність тексту

Підводячи підсумки, заголовки статей грають важливу роль в успіху вашого блогу, вони впливають на рішення кого-небудь перейти по посиланню на вашу статтю. Хороший заголовок може означати більше відвідувачів, але залишаться вони чи ні, залежить від якості вашого матеріалу.

4. Зміст матеріалу (статті, посади)

Більшість копірайтерів має дотримуватися золотого правила копірайтингу. Воно говорить, що ваш контент повинен містити наступні елементи:

  • Увагу
  • Інтерес
  • Бажання
  • Дія

Увага та інтерес – можна отримати за рахунок чіпляючих заголовків і введень в основну частину поста. Останньою тенденцією в копірайтингу для залучення уваги й інтересу, є розповідання історій . Людський мозок влаштований таким чином, що люди, як правило, забувають факти та інформацію, яку ви їм надали. Але вони ніколи не забудуть цікаві історії, які ви представили на сторінках свого сайту або блогу. Історії можуть бути з особистого досвіду, побаченого інциденту або навіть уявні. Все, що має значення для утримання уваги та інтересу аудиторії.

Бажання – щось важливе і цікаве, що вам потрібно створити для утримання ваших читачів. Це може бути розповідь про продукт або сервіс, з наданням цінної інформації. Ясна річ, що в цьому випадку необхідні додаткові дослідження того чи іншого продукту, так як ви не можете просто завоювати серця ваших читачів, але і високу якість, добре опрацьований зміст буде штовхати ваших читачів залишатися з вами далі і читати до кінця.

Дія – і, нарешті, настає час для того, щоб попросити ваших читачів вчинити яку-небудь дію . Ви ж надали цінну інформацію для ваших читачів? Тепер у вас є всі повноваження для заклику до дії. У своєму блозі ви можете сміливо просити ваших читачів підписатися на новини, поділитися вмістом в соцмережах або купити що-небудь. Після того, коли читачі дочитають вашу статтю в блозі, вони питають себе “що далі?”. Ви повинні направляти їх. Попросіть ваших читачів зробити наступний крок.

Рекомендую до прочитання: Як зробити портфоліо копірайтера

Ну і відштовхуючись від усього вищесказаного запитаю, що ви думаєте з цього приводу?

TEXT.RU - 100.00%

Попередня статтяТехнічна підтримка сайтів
Наступна статтяЗавантажити crash drive 3 (мод: безкоштовні покупки / вбудований кеш) на андроїд