Соціальні мережі є великим джерелом трафіку. У п’ятірку найпопулярніших у всьому світі входить і Twitter. На сьогоднішній день в європейському інтернет-просторі, успішно реалізованих кейсів в Twitter дуже і дуже мало. Передплатники цієї соціальної платформи вельми вибагливі в своїх перевагах – вони не стануть засмічувати свою стрічку не цікаво акаунтами. Тому ми підготували для вас найважливіші моменти та актуальні поради по просуванню twitter-блогу, які зможуть допомогти всім бажаючим вести свій аккаунт, як додатковий спосіб залучення уваги до бренду. Також хочемо вам порекомендувати service
✓ Крок 1
Впізнаване ім’я акаунта
Не дивлячись на те, що вже досить складно дістати цікаве і унікальне назву для свого twitter`а, варто попрацювати і грамотно підібрати ім’я, адже найманого – це наше все, один з ключових параметрів, що впливають на популярність будь-якого продукту.
Невелика хитрість, як спробувати прихопити цікавить ім’я собі:
Поскаржтеся на аккаунт з ім’ям і підключіть знайомих. Якщо це неактивний аккаунт, або там всього кілька твітів за довгий період існування блогу – швидше за все його видалять. 😉
✓ Крок 2
Заповнюємо максимально все докладні дані про себе
Хіба бренд або автор буде писати цікавий контент, якщо йому нема чого сказати про себе?
Повністю і грамотно заповнена біографія профілю дозволяє передплатникам скласти правильне враження про блозі, тим самим наштовхуючи на думки про захоплюючи і корисних повідомленнях в стрічці. Завжди пам’ятайте, 90% користувачів, перш ніж зафоловив когось перевірять, так би мовити, з чого аккаунт «зліплений», що він собою являє.
✓ Крок 3
Оформлення зовнішнього вигляду аккаунта
Всім-всім, що просуває себе або бренд необхідно звернути увагу на візуальне оформлення twitter-блогу. Дуже часто користувачі, заходячи в «гості» перестають читати через неакуратне і непривабливого профілю, відсутність аватарки або поганої якості.
Зверніть увагу на загальний настрій і колірну гамму, підберіть фонові фото так, щоб вони були пов’язані з просуває тематикою.
Однак, якщо не вдається підібрати відповідної обкладинки – статистика говорить, що користувачі дуже позитивно ставляться до фруктів і природі.
Аватарка повинна відповідати логотипу бренду.
✓Шаг 4
Використання хештегов
Досить простий спосіб просувати аккаунт і свій бренд відповідно за допомогою Twitter – це хештеги.
Така розкрутка сайту в Twitter носить скоріше нагадує характер. Її специфіка полягає в тому, щоб вивести слово (назва бренду, продукту, ключ, по якому просувається кампанія) в топ. Таким чином, користувачі починають цікавитися, чому саме цей хештег попереду, хто саме пише твітти з його використанням, яка думка про подію чи товар склалося у блогерів. Результат – не прямий перехід на сайт, а, скоріше, інформаційна підтримка кампанії і формування тематичного каналу.
✓Шаг 5
платна реклама
Можна вибрати один або відразу всі платні варіанти, які нам надає Twitter:
– Promoted Tweets – це платні твіти, які, по суті, є звичайними повідомленнями для всіх ваших фоловерів. Суть полягає в тому, що promoted tweet буде відображатися вище в результатах пошуку.
Платити за послугу доведеться кожного разу, коли користувач вибирає рекламу, в тому числі, коли клацає посилання або “перенаправляє” це повідомлення фоловерів свого аккаунта в Твіттері.
– Функцію Promoted Accounts часто використовують для залучення нових фоловерів, і таргетинг налаштовується на основі інтересів. Тобто спочатку ви платите, щоб отримати користувачів, але далі вже працюєте з ними природними методами.
Або скористатися доступним варіантом – домовитися (безкоштовно) з відомими мікроблоги.
Більшість користувачів із задоволенням підпишуться на блогерів-початківців, які рекомендують досвідчені блогери з великим числом фоловерів.
А тепер давайте підведемо підсумки і перерахуємо найпоширеніші помилки, щоб не наступати на чужі граблі:
• Чи не повністю заповнений профіль
Біо в Twitter – це те, що в першу чергу може висловити і спозиціонувать автора мікроблогах.
• Посередня оформлення сторінки
Відсутність аватара, або незрозумілий або негарний аватар.
• Дуже короткі повідомлення
Твіти на два-три слова сприймаються, як автоматично створені, вкладайте в повідомлення інформативний зміст.
• Безперервне автоматичне наповнення twitter-аккаунта
Найкращим варіантом буде те, що на 1 автоматичне повідомлення, Ви будете писати 5-6 від себе.
• «Голі» посилання
Користувачам завжди потрібна конкретика, хіба мало, там вірус, або інформація, яка їх взагалі не цікавить.
• Ігнорування згадки вашої сторінки
Слідкуйте за всім, що відбувається з вашим блогом.