Ваша суперсила обов’язково повинна бути пов’язана з тим, що ви продаєте. І ви повинні всіляко цю суперсилу транслювати: скрізь. Історія в тему. Більше того, історія постійно розвивається разом з вами. В історії немає кінця – вона росте разом з вами. Недоліки роблять вас більш «приземленими». І доношу її просто. І втілювати її в життя теж просто – за рахунок простих, конкретних і наочних завдань, з якими впорається будь.
Це потрібно для того, щоб відштовхувати одних людей і сильніше притягувати інших людей. Чим сильніше ви відштовхуєте тих, хто вам не потрібен, тим сильніше будете притягувати тих, хто вам потрібен. Люди повинні знати, з чим ви боретеся. Розповідайте про свою позицію і твердо стійте на ній. Не потрібно міняти ворога, як тільки на горизонті з’являється новий. Краще вибрати сильного ворога і вести з ним чесну і непримиренну боротьбу. От і всі 6 кроків по створенню бренд персонажа. Не полінуйтеся і запровадьте їх всі.
Додому Як створюються бренди.
Як створюються бренди.
4-25-2018