Як створюються бренди.


Як створюються бренди.
Не великі корпорації, а індивідуальний бренд. Одна з найважливіших задач бренду – залишити у свідомості споживача емоційний слід і викликати позитивну реакцію. І з цим прекрасно справляється бренд персонаж або бренд герой. І нижче ви знайдете 6 кроків, як створити такого персонажа. Проводилися дослідження, які довели, що введення бренд героя на 40% збільшує ефективність взаємодії з кампанією: підвищується довіра, викликаються позитивні емоції, чіткіше вимальовуються відмінності від конкурентів. Ще раз хочу нагадати, що якщо ви просуваєте особистий бренд, то персонаж – це ви: харизматичний лідер, за яким хочуть йти. Також ви можете знайти все необхідне на ресурсі https://webbranding.com.ua/uznavaemost-brenda/medijnaya-reklama/.
Ваша суперсила обов’язково повинна бути пов’язана з тим, що ви продаєте. І ви повинні всіляко цю суперсилу транслювати: скрізь. Історія в тему. Більше того, історія постійно розвивається разом з вами. В історії немає кінця – вона росте разом з вами. Недоліки роблять вас більш «приземленими». І доношу її просто. І втілювати її в життя теж просто – за рахунок простих, конкретних і наочних завдань, з якими впорається будь.
Це потрібно для того, щоб відштовхувати одних людей і сильніше притягувати інших людей. Чим сильніше ви відштовхуєте тих, хто вам не потрібен, тим сильніше будете притягувати тих, хто вам потрібен. Люди повинні знати, з чим ви боретеся. Розповідайте про свою позицію і твердо стійте на ній. Не потрібно міняти ворога, як тільки на горизонті з’являється новий. Краще вибрати сильного ворога і вести з ним чесну і непримиренну боротьбу. От і всі 6 кроків по створенню бренд персонажа. Не полінуйтеся і запровадьте їх всі.