Як зробити портфоліо копірайтера

129

Портфоліо – це виставковий зал ваших кращих статей. Це вітальня, увійшовши в яку, замовник робить висновок про вашому професіоналізмі. Це ваш атестат, трудова книжка та інші всі разом узяті сертифікати автора. Якщо без гіпербол і метафор, то це пропозицію своїх послуг, містить приклади раніше виконаних робіт. Розміщується на біржі в спеціально відведених місцях аккаунта, форуму або на власному сайті-візитці.

Як його зробити

Пишете превью про себе. Хто ви, ваші особистісні і професійні якості, що допомагають в роботі. Говорите про ті послуги, які ви надаєте. Основна мета – змусити замовити статтю саме у вас. Виділитися з натовпу, зачепите клієнта.

Не потрібно давати негативну інформацію про себе. Скаржитися на відсутність замовлень і важкі життєві умови не варто. Ви фахівець, який продає свій досвід і майстерність, ведіть себе професійно.

Покажіть приклади своїх робіт. Можна дати на них посилання, можна викласти скріншоти статей. Посилання переходять не всі. З іншого боку показати довгі тексти скрінами – займе багато місця. Як варіант: скрін початку тексту, а іншу частину – посиланням.

Ні в якому разі не можна викладати самі тексти робіт там, де їх можуть проіндексувати пошуковики. Тільки скріни або посилання.

Бажано застосовувати тематичне поділ. Так замовнику буде легше орієнтуватися. Вам, до речі, теж. Вибирайте найкращі роботи. Якщо ви помітили помилку у тексті, не варто перевіряти зір і грамотність потенційного клієнта. Він цілком може виявитися окатим філологом з нестерпним характером.

Адреси зроблених вами робіт можна знайти, прогнавши збережені на комп’ютері тексти у програмі перевірки унікальності, наприклад, в Адвего Плагиатусе. Зверніть увагу, що ваші статті можуть відрізнятися від викладених на сайті. Контент-менеджери іноді вносять корективи. Що характерно – не завжди грамотні. Додадуть вам вступний абзац з п’ятьма помилками. Таку роботу краще не показувати. Пояснювати, що ви не верблюд – заняття суто безглузде.

Рекомендую до прочитання: Білий список замовника (БС)

З етичної точки зору бажано запитати дозвіл у покупця статті на її розміщення в портфоліо. Зазвичай ніхто не проти. Це скоріше рекомендація, якщо правилами біржі не обумовлено інакше, користуйтеся без відмашки.

Висновок

На портфоліо замовники клювали, клюють і будуть клювати. Копірайтер з портфелем ширше свого побратима без оного і вищий на дві голови. А дві голови, як відомо, краще. Так що користуйтеся могутньою силою цього інструменту – без нього на серйозну планку заробітку в інтернеті не вийти.

TEXT.RU - 100.00%